Μετά τη επανάσταση που έφερε στο ηλεκτρονικό εμπόριο, η Amazon ανακοίνωσε ότι ανοίγει το πρώτο της κατάστημα ρούχων στον πραγματικό κόσμο.

Κι όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, το Amazon Style, που βρίσκεται στο προάστιο του Λος Άντζελες, στο Glendale, στην Καλιφόρνια, θα ανοίξει τις πόρτες του αργότερα φέτος.

Το κατάστημα θα διαθέτει γυναικεία και ανδρικά ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ από ένα μείγμα γνωστών και ανερχόμενων επωνυμιών, με τιμές που απευθύνονται σε ένα ευρύ φάσμα αγοραστών.

«Θα βρείτε τα πάντα, από το βασικό τζιν των 10 δολ. μέχρι το διαχρονικό κομμάτι των 400 δολ.», είπε στο CNBC η Simoina Vasen, διευθύνουσα σύμβουλος του Amazon Style. «Θέλουμε να ανταποκριθούμε σε κάθε προϋπολογισμό».

Με οδηγό το smartphone

Σε περίπου 30.000 τετραγωνικά πόδια, ο χώρος λιανικής είναι περίπου στο μέγεθος μιας τυπικής τοποθεσίας του TJ Maxx , αλλά μικρότερος από το μέσο πολυκατάστημα.
Οι πελάτες θα βασίζονται σε μεγάλο βαθμό στο smartphone τους ενώ ψωνίζουν από το κατάστημα, χρησιμοποιώντας το για να δουν επιπλέον χρώματα και μεγέθη, καθώς και να ειδοποιούν τους υπαλλήλους του καταστήματος να φέρουν ένα προϊόν στο δοκιμαστήριό τους.

Η νέα ιδέα καταστήματος σηματοδοτεί το τελευταίο πείραμα της Amazon στο φυσικό λιανικό εμπόριο. Η εταιρεία άρχισε να δραστηριοποιείται στο φυσικό λιανικό εμπόριο όταν άνοιξε ένα βιβλιοπωλείο το 2015 και στη συνέχεια εισήλθε στο χώρο εξαγοράζοντας το πολυτελές παντοπωλείο Whole Foods για 13,7 δισεκατομμύρια δολάρια το 2017. Έκτοτε, έχει λανσάρει μια σειρά από άλλες μορφές, συμπεριλαμβανομένου του grab-and-go πολυκαταστήματα, καταστήματα που διαθέτουν είδη με κορυφαίες πωλήσεις στο διαδίκτυο, ακόμη και τη δική της αλυσίδα σούπερ μάρκετ

Η Amazon έχει περάσει χρόνια αυξάνοντας το μερίδιό της στις πωλήσεις ενδυμάτων. Τον περασμένο Μάρτιο, η Wells Fargo είπε ότι η Amazon ξεπέρασε τη Walmart ως ο Νο. 1 λιανοπωλητής ενδυμάτων στις ΗΠΑ και εκτίμησε ότι οι πωλήσεις ένδυσης και υποδημάτων της Amazon στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά περίπου 15% το 2020 σε περισσότερα από 41 δισεκατομμύρια δολάρια. (Η Amazon δεν αναλύει τις πωλήσεις ενδυμάτων στα οικονομικά της αποτελέσματα.)

Μια εμπειρία αγορών υψηλής τεχνολογίας

Η Amazon λέει ότι ελπίζει να διορθώσει ορισμένα από τα μελανά σημεία, που εντοπίζονται στα παραδοσιακά καταστήματα λιανικής, όπως το δοκιμαστήριο, ενώ θα μειώσει την ακαταστασία που μπορεί να κάνει τους ορόφους πωλήσεων να φαίνονται τρομακτικοί και ανοργάνωτοι.

Όταν οι αγοραστές μπαίνουν στο κατάστημα, θα μπορούν να δουν τα προϊόντα σε φυσική μορφή σε ένα μόνο μέγεθος και χρώμα. Αφού συνδεθούν στην εφαρμογή Amazon σε ένα smartphone, θα σαρώνουν έναν κωδικό QR στο αντικείμενο για να προβάλουν επιπλέον μεγέθη, χρώματα, αξιολογήσεις προϊόντων και άλλες πληροφορίες, όπως εξατομικευμένες προτάσεις για παρόμοια αντικείμενα.


«Αυτό μας επιτρέπει να προσφέρουμε περισσότερες επιλογές χωρίς να απαιτείται από τους πελάτες να περάσουν από τα ράφια για να βρουν το σωστό χρώμα και μέγεθος», ​​είπε η Vasen.

Μετά τη σάρωση του κωδικού QR σε ένα αντικείμενο, οι αγοραστές μπορούν να κάνουν κλικ σε ένα κουμπί στην εφαρμογή Amazon για να προσθέσουν το αντικείμενο σε ένα δοκιμαστήριο ή να το στείλουν σε έναν πάγκο παραλαβής.