Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Εγκλωβισμένοι στην Οινόη: Μας έλεγαν να πιούμε χιόνι και να χτυπήσουμε στα γύρω σπίτια

Εγκλωβισμένοι στην Οινόη: Μας έλεγαν να πιούμε χιόνι και να χτυπήσουμε στα γύρω σπίτια

Αυτό το οποίο είπαν στους επιβάτες οι υπεύθυνοι της ΕΡΓΟΣΕ, είναι ότι η εταιρεία μπορεί να αναλάβει μόνο τα δρομολόγια από Οινόη προς Αθήνα.

Δεν υπάρχουν λόγια να περιγράψουν την απίστευτη ταλαιπωρία που έζησαν οι επιβάτες της αμαξοστοιχίας που έμειναν για ώρες εγκλωβισμένοι στην Οινόη μετά το σφοδρό πέρασμα της κακοκαιρίας «Ελπίδα».

Η ταλαιπωρία για τους επιβάτες του τρένου που εγκλωβίστηκε στην Οινόη, ξεκίνησε στις 15:00 το μεσημέρι της Δευτέρας και φαίνεται να ολοκληρώνεται σχεδόν μία μέρα μετά.

Μάλιστα εκείνους που επέβαιναν σε τρένο με κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη τους παρέλαβε τουριστικό λεωφορείο για να τους μεταφέρει προς τη Θήβα, τη Λαμία, τη Λάρισα και τη Θεσσαλονίκη το οποίο μίσθωσαν οι ίδιοι (!) καθώς κανένας δεν τους το παρείχε. Πρόκειται για τους επιβάτες που αρνήθηκαν να επιστρέψουν στην Αθήνα καθώς ήθελαν να συνεχίσουν προς τον προορισμό τους.

Οι επιβάτες μιλούν για «παράνοια» και καταγγέλλουν ότι δεν υπήρχε κανένας απολύτως λόγος για να τους γυρίσουν πίσω στην Αθήνα ενώ ο τελικός προορισμός του τρένου ήταν η Θεσσαλονίκη.

Αυτό το οποίο είπαν στους επιβάτες οι υπεύθυνοι της ΕΡΓΟΣΕ, είναι ότι η εταιρεία μπορεί να αναλάβει μόνο τα δρομολόγια από Οινόη προς Αθήνα.

Οι επιβάτες κατάφεραν να ναυλώσουν οι ίδιοι το λεωφορείο καθώς σύμφωνα με το ρεπορτάζ, ένας από τους επιβάτες, τουριστικός πράκτορας στο επάγγελμα πήρε 35 περίπου ευρώ από τον κάθε επιβάτη του λεωφορείου, προκειμένου να μαζευτεί το τελικό ποσό που χρειαζόταν και να πάνε στον προορισμό τους. Συνολικά μάζεψαν ένα ποσό της τάξεως των 1.135 ευρώ. «Μετά από 20 ώρες ταλαιπωρίας έπρεπε να βρούμε μια λύση», δήλωσε ο ίδιος στο OPEN.

Οι μόνοι που κινητοποιήθηκαν για να τους βοηθήσουν ήταν κάποιοι αστυνομικοί από το κοντινό Α.Τ που τους έφεραν κάποια τρόφιμα και κάποια νερά κατά τη διάρκεια της νύχτας.

Απίστευτες καταγγελίες επιβατών

Επιβάτης του τρένου μίλησε για το εφιαλτικό αυτό ταξίδι και σημείωσε ότι όλο το βράδυ τους είχαν χωρίς νερό, χωρίς τρόφιμα και χωρίς θέρμανση, ενώ δεν ήρθε ούτε ένας από τους υπευθύνους για να τους ενημερώσει. Οι επιβάτες αναζήτησαν τρόφιμα νερά και θέρμανση στο κατάστημα του σταθμού αλλά εκείνο έκλεισε γύρω στις 9:30.

«Δεν υπήρχε οδηγός του τρένου και μέσα στην υπηρεσία μάλωσαν και ο ένας έριχνε την ευθύνη στον άλλον, με αποτέλεσμα να μείνουμε εδώ 200 άτομα». Οι επιβάτες ζητούν να βρουν το δίκιο τους και ζητούν αποζημιώσεις.

Must in

«Ένα Νέο Παραγωγικό Πρότυπο – “Ελλάδα 2030”» – Το 4ο OT FORUM έρχεται…

Στις 2 και 3 Δεκεμβρίου στο Μικρό Χρηματιστήριο Αθηνών, ο Οικονομικός Ταχυδρόμος διοργανώνει το OT FORUM «Ένα Νέο Παραγωγικό Πρότυπο – “Ελλάδα 2030”»

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2024