Αττική Οδός: Τι συνέβη τις κρίσιμες ώρες και πώς οδηγηθήκαμε στο «φιάσκο» – Έγγραφο – ντοκουμέντο
Δείτε τι αναφέρουν τα αποκαλυπτικά έγγραφα που έρχονται στο φως της δημοσιότητας
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Αλλαγές εξετάζει η Κομισιόν για την οδήγηση μετά τα 70 έτη - Τι θα αναφέρεται στην ευρωπαϊκή οδηγία
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
- Την άρση ασυλίας Καλλιάνου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής
Κυκλοφοριακό «βραχυκύκλωμα», εγκλωβισμός οδηγών ακόμα και για… 24 ώρες, άνθρωποι να κοιμούνται στα πατώματα, να μένουν χωρίς νερό και φαγητό μέσα στο κρύο, διπλωμένες νταλίκες και εισαγγελική παρέμβαση για την απόδοση ευθυνών, συνθέτουν το τριτοκοσμικό σκηνικό που δημιουργήθηκε στην Αττική Οδό, τις δύο τελευταίες ημέρες.
- Διαβάστε επίσης: Στο τραπέζι τα κριτήρια αποζημίωσης για τους οδηγούς – Συνάντηση της Αττικής Οδού με το υπ. Μεταφορών
Τι πήγε στραβά;
Απόψε ο ΣΚΑΙ έδωσε στη δημοσιότητα έγγραφο ντοκουμέντο από την Τροχαία, αναφορικά με το πότε τελικά έστειλε αίτημα η διαχειρίστρια εταιρία να κλείσει η κυκλοφορία των οχημάτων στην Αττική Οδό.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ η τροχαία της Αττικής Οδού προειδοποιούσε από τις 10 το πρωί και πίεζε την διαχειρίστρια εταιρία, όπως αναφέρουν αρμόδιες πηγές προκειμένου να κλείσει η κυκλοφορία των οχημάτων και κυρίως των βαρέων οχημάτων στις εισόδους αυτής, κάτι που δεν εισακούστηκε ή δεν εκτιμήθηκε ανάλογα από τους αρμόδιους της διαχειρίστριας εταιρίας.
Η εταιρία δεν αποδέχτηκε αρχικά το αίτημα, το οποίο έκανε αποδεκτό πολύ αργότερα. Την ίδια στιγμή τα 36 εκχιονιστικά μηχανήματα τα οποία είναι βαρέως τύπου, δεν είναι μικρά, ούτε ευέλικτα και δεν προπορεύονταν των οχημάτων των πολιτών δεν μπορούσαν να καθαρίσουν τον δρόμο.
- Διαβάστε επίσης: «Εξυπνάκηδες» επιχείρησαν να βάλουν τα αυτοκίνητα τους στην Αττική Οδό για να διεκδικήσουν την αποζημίωση
Στις 14:00 το αίτημα για κλείσιμο
Η σύμβαση του κράτους με την διαχειρίστρια εταιρία της Αττική Οδού, σύμφωνα με αρμόδιες πηγές του Υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, προβλέπει ότι η διαχειρίστρια εταιρία είναι αυτή που αποφασίζει για την διακοπή της κυκλοφορίας, δηλαδή αυτή το ζητάει από την τροχαία (δεν μπορεί να το αποφασίσει μόνη της δηλαδή η τροχαία αν δεν το ζητήσει η εταιρία) κάτι το οποίο από ότι φαίνεται έγινε στις 14:00 το μεσημέρι όπως μπορούμε να δούμε σε σχετικό έγγραφο που εξασφάλισε ο ΣΚΑΙ.
Σύμφωνα με πληροφορίες η συγκεκριμένη σύμβαση φαίνεται να αναθεωρηθείται τους επόμενους μήνες.
Χαλασμένο τηλέφωνο
Όπως φαίνεται σε αυτό, στις συνεννοήσεις της τροχαίας με την διαχειρίστρια εταιρία «έπαιξε» ένα χαλασμένο τηλέφωνο προκειμένου να ληφθεί μια καίρια και σημαντική απόφαση.
Η συγκεκριμένη απόφαση που φαίνεται ότι λήφθηκε στις 14:00 το μεσημέρι είναι μόνο για τα βαρέωςς τύπου οχήματα και όχι για τα οχήματα των πολιτών που ήδη συσσωρεύονταν στην Αττική Οδό.
- Διαβάστε επίσης: «Η Αττική Οδός είναι ο πιο επικίνδυνος δρόμος στην Ελλάδα» – Τι αποκαλύπτει ο Λέκκας
Το κρίσιμο σημείο της τελευταίας καθοριστικής σύσκεψής
Την Κυριακή το μεσημέρι πραγματοποιήθηκε σύσκεψη με συναρμόδια υπουργεία και φορείς όπου συζητήθηκε αν θα πρέπει να κηρυχθεί αργία ή τηλεργασία στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα.
Πληροφορίες του ΣΚΑΙ, αναφέρουν πως όπως ξεκίνησε η συζήτηση έτσι τελείωσε.
Μάλιστα κάποιοι που συμμετείχαν στην συγκεκριμένη σύσκεψη ανέφεραν χαρακτηριστικά «θα μας διαλύσουν αν γίνει όπως στην περίπτωση στο Μπάλο (με τα πλημμυρικά φαινόμενα όπου και κηρύχθηκε αργία και έκλεισε ο Κηφισός και δέχθηκαν σκληρή κριτική για την συγκεκριμένη απόφαση)».
- Πούτιν: «Σε περίπτωση κλιμάκωσης, θα απαντήσουμε συμμετρικά» – Διάγγελμα του προέδρου της Ρωσίας
- Είναι εφικτή η απαγόρευση των social media στους ανηλίκους – Τι προσπαθεί να κάνει η Αυστραλία;
- World Pass powered by Telekom: Δύο τυχεροί συνδρομητές COSMOTE σε συναυλία του Justin Timberlake στο T-Mobile Center στις ΗΠΑ
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις