Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Αττική Οδός: Τι συνέβη τις κρίσιμες ώρες και πώς οδηγηθήκαμε στο «φιάσκο» – Έγγραφο – ντοκουμέντο

Αττική Οδός: Τι συνέβη τις κρίσιμες ώρες και πώς οδηγηθήκαμε στο «φιάσκο» – Έγγραφο – ντοκουμέντο

Δείτε τι αναφέρουν τα αποκαλυπτικά έγγραφα που έρχονται στο φως της δημοσιότητας

Κυκλοφοριακό «βραχυκύκλωμα», εγκλωβισμός οδηγών ακόμα και για… 24 ώρες, άνθρωποι να κοιμούνται στα πατώματα, να μένουν χωρίς νερό και φαγητό μέσα στο κρύο, διπλωμένες νταλίκες και εισαγγελική παρέμβαση για την απόδοση ευθυνών, συνθέτουν το τριτοκοσμικό σκηνικό που δημιουργήθηκε στην Αττική Οδό, τις δύο τελευταίες ημέρες.

Τι πήγε στραβά;

Απόψε ο ΣΚΑΙ έδωσε στη δημοσιότητα έγγραφο ντοκουμέντο από την Τροχαία, αναφορικά με το πότε τελικά έστειλε αίτημα η διαχειρίστρια εταιρία να κλείσει η κυκλοφορία των οχημάτων στην Αττική Οδό.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ η τροχαία της Αττικής Οδού προειδοποιούσε από τις 10 το πρωί και πίεζε την διαχειρίστρια εταιρία, όπως αναφέρουν αρμόδιες πηγές προκειμένου να κλείσει η κυκλοφορία των οχημάτων και κυρίως των βαρέων οχημάτων στις εισόδους αυτής, κάτι που δεν εισακούστηκε ή δεν εκτιμήθηκε ανάλογα από τους αρμόδιους της διαχειρίστριας εταιρίας.

Η εταιρία δεν αποδέχτηκε αρχικά το αίτημα, το οποίο έκανε αποδεκτό πολύ αργότερα. Την ίδια στιγμή τα 36 εκχιονιστικά μηχανήματα τα οποία είναι βαρέως τύπου, δεν είναι μικρά, ούτε ευέλικτα και δεν προπορεύονταν των οχημάτων των πολιτών δεν μπορούσαν να καθαρίσουν τον δρόμο.

Στις 14:00 το αίτημα για κλείσιμο

Η σύμβαση του κράτους με την διαχειρίστρια εταιρία της Αττική Οδού, σύμφωνα με αρμόδιες πηγές του Υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, προβλέπει ότι η διαχειρίστρια εταιρία είναι αυτή που αποφασίζει για την διακοπή της κυκλοφορίας, δηλαδή αυτή το ζητάει από την τροχαία (δεν μπορεί να το αποφασίσει μόνη της δηλαδή η τροχαία αν δεν το ζητήσει η εταιρία) κάτι το οποίο από ότι φαίνεται έγινε στις 14:00 το μεσημέρι όπως μπορούμε να δούμε σε σχετικό έγγραφο που εξασφάλισε ο ΣΚΑΙ.

Σύμφωνα με πληροφορίες η συγκεκριμένη σύμβαση φαίνεται να αναθεωρηθείται τους επόμενους μήνες.

Χαλασμένο τηλέφωνο

Όπως φαίνεται σε αυτό, στις συνεννοήσεις της τροχαίας με την διαχειρίστρια εταιρία «έπαιξε» ένα χαλασμένο τηλέφωνο προκειμένου να ληφθεί μια καίρια και σημαντική απόφαση.

Η συγκεκριμένη απόφαση που φαίνεται ότι λήφθηκε στις 14:00 το μεσημέρι είναι μόνο για τα βαρέωςς τύπου οχήματα και όχι για τα οχήματα των πολιτών που ήδη συσσωρεύονταν στην Αττική Οδό.

Το κρίσιμο σημείο της τελευταίας καθοριστικής σύσκεψής

Την Κυριακή το μεσημέρι πραγματοποιήθηκε σύσκεψη με συναρμόδια υπουργεία και φορείς όπου συζητήθηκε αν θα πρέπει να κηρυχθεί αργία ή τηλεργασία στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα.

Πληροφορίες του ΣΚΑΙ, αναφέρουν πως όπως ξεκίνησε η συζήτηση έτσι τελείωσε.

Μάλιστα κάποιοι που συμμετείχαν στην συγκεκριμένη σύσκεψη ανέφεραν χαρακτηριστικά «θα μας διαλύσουν αν γίνει όπως στην περίπτωση στο Μπάλο (με τα πλημμυρικά φαινόμενα όπου και κηρύχθηκε αργία και έκλεισε ο Κηφισός και δέχθηκαν σκληρή κριτική για την συγκεκριμένη απόφαση)».

Must in

Παππούς θα γίνει ο Μίχαελ Σουμάχερ – Η κόρη του Τζίνα περιμένει το πρώτο της παιδί

Η κόρη του Μίκαελ Σουμάχερ, Τζίνα, ανακοίνωσε τα ευχάριστα νέα με ανάρτηση στο instagram

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024
Απόρρητο