Mercedes-AMG CLE 63: Νέες υψηλές συνήθειες
H κορυφαία έκδοση της CLE, του νέου ανοιχτού μοντέλου της γερμανικής φίρμας που σταδιακά θα υποκαταστήσει τις cabrio εκδόσεις των C και E-Class δίνει τα διαπιστευτήρια της από τα πεδία δοκιμών
- Πού βρίσκεται η Ahoo Daryaei; - «Αν την έχουν πειράξει θα πάρουν φωτιά οι δρόμοι»
- Όσα συνέβησαν μέσα στην έπαυλη του Φρανκ Σινάτρα – Τζόγος και κρυφές ερωτικές συναντήσεις
- Νέες ισραηλινές σφαγές σε Βηρυτό και Γάζα που παραπέμπει στην «Αποκάλυψη»
- Πόλεμος Ρωσίας - Ουκρανίας: Μήπως είναι πολύ αργά για να αλλάξει η πορεία του;
Φωτογραφίες: Automedia
H γερμανική φίρμα έχει αφλησει να εννοηθεί ότι δεν προτίθεται να ανανεώσει τα «συμβόλαια» των ανοιχτών εκδόσεων των C και E-Class, εξελίσσοντας αντ’ αυτού ένα νέο cabrio μοντέλο με τα διακριτικά CLE το οποίο θα αναλάβει να καλύψει το κενό με εμφατικό τρόπο και αναμένεται το 2023.
Μέχρι τότε, ο φωτογραφικός φακός δίνει μια γερή δόση από το επίμαχο μοντέλο το οποίο πραγματοποιεί δοκιμές εξέλιξης στην Σουηδία. Μια προσεκτική παρατήρηση στις λεπτομέρειες όπως οι μεγάλες εισαγωγές αέρα και ο τρόπος σχεδίασης των φτερών προδίδει ότι πρόκειται για την κορυφαία έκδοση με την υπογραφή του Affalterbach η οποία, ως συνήθως, θα υιοθετήσει τα διακριτικά «63».
Στο πίσω τμήμα ξεχωρίζουν η «προσωρινή» διπλή απόληξη της εξάτμισης και παρόλο που προς το παρόν δεν υπάρχουν τεκμήρια εξηλεκτρισμού του μοντέλου, αυτά θα μπορούσαν κάλλιστα να κρύβονται πίσω από το καμουφλάζ.
Σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά της, η CLE θα έχει ως αφετηρία την αρχιτεκτονική MRA-2 όπου βασίζονται τόσο η νέα C-Class όσο και η S-Class. Αυτό σημαίνει ότι αν και η έκδοση 63 θα μπορούσε κάλλιστα να εφοδιάζεται με εξακύλινδρα σύνολα, το επικρατέστερο σενάριο είναι να αξιοποιήσει τον τετρακύλινδρο κινητήρα 2,0 λίτρων σε υβριδική διαμόρφωση που η Mercedes-AMG εξελίσσει και για την κορυφαία παραλλαγή της C-Class με τα ίδια διακριτικά.
Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, το συγκεκριμένο σύνολο θα συνδυάζει τον παραπάνω κινητήρα βενζίνης με ηλεκτρικό μοτέρ που θα υπερβαίνει σε ισχύ τους 200 ίππους και θα αναλαμβάνει να κινεί τον πίσω άξονα.
Το υβριδικό παζλ θα συμπληρώνει μια μικρής απόδοσης μπαταρία 6,1 kWh με στόχο τη διατήρηση του βάρους σε χαμηλά επίπεδα. Αντιθέτως με την απόδοση της μπαταρίας, η συνολική απόδοση προδιαγράφεται καταιγιστική καθώς οι δυνατότητες του συγκεκριμένου συνόλου ξεπερνούν τους 640 ίππους, αν και στην προκειμένη περίπτωση θα πρέπει να περιμένουμε συνδυαστική ισχύ που θα φτάνει τους 510 ίππους.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις