Κακοκαιρία «Ελπίδα»: Μηνυτήρια αναφορά του δήμαρχου Σαρωνικού στον ΔΕΔΔΗΕ
Σε κάποιες περιοχές του δήμου οι διακοπές στην ηλεκτροδότηση φτάνουν πλέον και τις πέντε μέρες, τρεις μέρες έμεινε χωρίς ρεύμα το Κέντρο Υγείας που είναι και εμβολιαστικό κέντρο
- Στους 94 έχουν φτάσει οι νεκροί στη Μοζαμβίκη μετά το πέρασμα του κυκλώνα Σίντο
- Οι πρώτες συναντήσεις της συζύγου του αστυνομικού της Βουλής με τις τρεις κόρες της - Τι της είπαν
- Μηχανική βλάβη σε πλοίο με 115 επιβάτες - Επέστρεψε στον Πειραιά
- Απίστευτο περιστατικό σε κηδεία: 20χρονος χόρευε δίπλα στο φέρετρο και τράβαγε τα γένια των ιερέων
Σε μηνυτήρια αναφορά προς τον ΔΕΔΔΗΕ προχώρησε ο δήμαρχος Σαρωνικού Πέτρος Φιλίππου, για τις διακοπές στην ηλεκτροδότηση, που σε κάποιες περιοχές του δήμου φτάνουν πλέον και τις πέντε μέρες.
Το Κέντρο Υγείας είναι και εμβολιαστικό κέντρο
Όπως αναφέρεται, ανάμεσά τους είναι και το Κέντρο Υγείας Καλυβίων, το οποίο είναι και εμβολιαστικό κέντρο και είχε διακοπή ρεύματος από τις 24/1 έως και τις 27/1.
Στη μηνυτήρια αναφορά, η οποία απευθύνεται τόσο στους υπευθύνους του κεντρικού φορέα όσο και στη διεύθυνση ΔΕΔΔΗΕ Μαρκοπούλου, αναφέρεται μεταξύ άλλων ότι «η περιοχή αρμοδιότητος του Δήμου Σαρωνικού αντιμετώπισε εκτεταμένα προβλήματα διακοπής ηλεκτροδότησης, που προκάλεσαν μεγάλα προβλήματα και έθεσαν σε κίνδυνο την υγεία, σωματική ακεραιότητα και την ίδια τη ζωή των κατοίκων του Δήμου Σαρωνικού. Οι διακοπές ηλεκτροδότησης αφορούσαν σε πολλές περιοχές του Δήμου και για μακρά χρονικά διαστήματα που έφθαναν έως και τις επόμενες τέσσερις ημέρες και που συνεχίζονται μέχρι και σήμερα 28/1/2022».
Ο κ. Φιλίππου παραθέτει αναλυτικά τις περιοχές εκείνες που είχαν διακοπές ρεύματος και το διάστημα που κράτησαν, τονίζει ότι ελάχιστες οφείλονται σε πτώση δέντρου σε καλώδια του δικτύου, ζητά να διερευνηθούν τα αίτια και επίσης προσθέτει:
Ουδεμία ανταπόκριση στις εκκλήσεις
«Ενώ η περιοχή του δήμου μας αντιμετώπιζε την ως άνω επείγουσα κατάσταση ανάγκης, η οποία έχρηζε παρεμβάσεων και χειρισμών εκ μέρους των αρμοδίων της ΔΕΔΔΗΕ ΑΕ, οι αρμόδιοι της τελευταίας ήταν απολύτως ανύπαρκτοι και ουδεμία ανταπόκριση υπήρχε στις εκκλήσεις των δημοτών. Συγκεκριμένα, οι αρμόδιοι, όχι μόνον δεν παρείχαν την παραμικρή ενημέρωση στους κατοίκους, αλλά περεταίρω δεν απαντούσαν στις κλήσεις των ίδιων των πολιτών, όπως οι τελευταίοι παραπονούντο στις υπηρεσίες του Δήμου. Έτι περαιτέρω, όμως, σε δικές μου κλήσεις προς τη διεύθυνση ΔΕΔΔΗΕ Μαρκοπούλου, δεν έλαβα καμία απολύτως απόκριση».
Πηγή ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις