Σάλος με μάθημα στα σχολεία για θεωρίες περί «αγέννητου παιδιού» – Βίντεο με τις αντιεπιστημονικές αντιλήψεις
Με επιχειρήματα από την αρχαία Κίνα και τον Όσιο Πορφύριο
- Το ΠΑΣΟΚ θα προτείνει άλλο πρόσωπο για ΠτΔ αν ο Μητσοτάκης επιλέξει «στενή κομματική επιλογή»
- Κατεπείγουσα εισαγγελική παρέμβαση από τον Άρειο Πάγο μετά την αποκάλυψη in – Για το χαμένο υλικό από τις κάμερες στα Τέμπη
- Πολάκης: Η άσχημη εικόνα των δημοσκοπήσεων θα αλλάξει μετά τις εσωκομματικές εκλογές
- Το μετέωρο βήμα της ΝΔ και οι τριγμοί στη δεξιά πολυκατοικία
«Η γυναίκα όσο φέρει το παιδί στο παλάτι της μήτρας της, να το σκέπτεται». Η γυναίκα προορίζεται να σώσει τη σχέση», «οι έγκυες γυναίκες δεν πρέπει να κάνουν παρέα με ελαττωματικούς», «Ο Άγιος Πορφύριος και η ευγονική» είναι μόνο κάποια απ’ όσα αναφέρονται στη σελίδα της Ελληνικής Εταιρείας προγεννητικής αγωγής, στην οποία ανατέθηκε από το υπουργείο Παιδείας να μορφώσει τα παιδιά του Γυμνασίου όλη της χώρας.
Συγκεκριμένα, το Υπ. Παιδείας έχει δώσει άδεια σε ένα «πρόγραμμα για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση» με τη μορφή τριών βίντεο και με τίτλο «Προγεννητική Αγωγή, προετοιμασία για την γονεϊκότητα, Σεξουαλικότητα-Γονιμότητα-Γονεϊκότητα, μια αδιαχώριστη ενότητα».
Πρόκειται για τρία«εκπαιδευτικά» βίντεο που στάλθηκαν στα γυμνάσια της χώρας με θέμα την Προγεννητική Αγωγή τα οποία αναπαράγουν τη θεωρία του «αγέννητου παιδιού», που υποστηρίζει ότι η ζωή του βρέφους αρχίζει με τη σύλληψη. Τα βίντεο αυτά μάλιστα έχει προκαλέσει σάλο στο Twitter με το hashtag #video_γονιμότητας να είναι πρώτο στις τάσεις.
Τα βίντεο μάλιστα επιγράφονται «Εκπαιδευτικό video για λογαριασμό του Υπουργείου Παιδείας με θέμα την Προγεννητική Αγωγή»
Στα βίντεο αυτά προβάλλεται και υποστηρίζεται η αντιεπιστημονική θεωρία, ότι η σύλληψη ξεκινά τη στιγμή που η μητέρα συλλαμβάνει την ιδέα να κάνει ένα παιδί, ότι η μητέρα εκτός από το αίμα της περνάει στο έμβρυο τις σκέψεις της, την πνευματική τροφή ή ότι όλες οι ασθένειες του παιδιού ακόμα κι αν εκδηλώνονται δεκαετίες μετά, έχουν σχέση με την εγκυμοσύνη.
Οι αντιλήψεις που εκφράζονται στο βίντεο όχι μόνο είναι αντιεπιστημονικές, αλλά και βαθύτατα αναχρονιστικές και προβληματικές, ενώ απορία προκαλεί το ερώτημα πού ακριβώς θα συνείσφεραν όλες αυτές οι πληροφορίες σε παιδιά 14 και 15 ετών.
Τι καλούνται να… μάθουν οι μαθητές
Στα παρακάτω βίντεο, οι μαθητές καλούνται να ακούσουν από την κα. Ρούλια, η οποία δηλώνει διευθύντρια Ξένων Γλωσσών τα εξής για την… «θεωρία του αγέννητου παιδιού».
«Τα πάντα ξεκινούν τη στιγμή της σύλληψης του παιδιού» λέει η Μαλαματένια Ρούλια από την Εταιρεία Προγεννητικής Αγωγής και στηρίζει το επιχείρημα στην αρχαία Κίνα που μετρούσαν την ηλικία του παιδιού από τη στιγμή της σύλληψης, στις πεποιθήσεις κάποιας φυλής στην Αφρική της οποίας τα μέλη θεωρούσαν ότι η ηλικία του παιδιού ξεκινάει από την ώρα που η γυναίκα συλλαμβάνει την ιδέα (!) να κάνει παιδί.
Μάλιστα τονίζει πως η κύηση είναι το σχέδιο και η έγκυος απλά το…υλοποιεί αυτό το σχέδιο.
Από τα «ατράνταχτα επιχειρήματα» δεν λείπουν και οι πληροφορίες από την αρχαία ελληνική γραμματεία «Ο Σωκράτης λέει ότι μετά τη γέννηση είναι αργά για την οποιαδήποτε αγωγή προς το παιδί» ούτε η εκκλησία «…ο άγιος Πορφύριος υποστηρίζει ότι αγωγή υγείας αρχίζει με τη σύλληψη γιατί τότε από την ανυπαρξία περνάμε στην ύπαρξη».
Η αγάπη επηρεάζει το DNA
Σύμφωνα με τη θεωρία της εταιρείας, η επιλογή του γενετικού υλικού εξαρτάται από την… ποιότητα αγάπης του ζεύγους.
Εξηγεί μάλιστα πως «…όταν το ζευγάρι τη στιγμή της σύλληψης, βρίσκεται σε ανώτερη πνευματική κατάσταση είναι μια εμπειρία που το παιδί την κουβαλάει σε όλη τη ζωή του.
Ποια είναι τα επιστημονικά επιχειρήματα αυτής της «γνώσης»;
Τα παραδείγματα αντλήθηκαν από την αρχαία ελληνική μυθολογία, από τα παιδιά που γεννήθηκαν από την ένωση των Θεών, γιατί «… οι μύθοι συμβολίζουν την ποιότητα της πνευματικότητας του ζεύγους».
Η επιστολή της «Ελληνικής Εταιρείας Προγεννητικής Αγωγής» προς τα σχολεία
«Αξιότιμε κύριε Διευθυντά,
Εκπροσωπούμε το μη-κερδοσκοπικό, εκπαιδευτικό-πολιτιστικό Σωματείο «Ελληνική Εταιρεία Προγεννητικής Αγωγής», το οποίο στοχεύει στην προετοιμασία των νέων για τον αυριανό γονεϊκό τους ρόλο, ξεκινώντας από την σχολική ακόμη ηλικία.
Το πρόγραμμα αυτό έχει τον τίτλο: «Σεξουαλικότητα-Γονιμότητα-Γονεϊκότητα, μια αδιαχώριστη ενότητα», και αριθμό Πρωτ.: Φ.2.1/ΕΧ/101346/149068/Δ7 της 19 Νοεμβρίου 2021 και καλούμε τους Διευθυντές των Γυμνασίων μας να το επιλέξουν…
Για την προετοιμασία των καθηγητών, αλλά και συγχρόνως και για εκπαιδευτικό υλικό, έχουμε ετοιμάσει 3 βίντεο, μιας διδακτικής ώρας το καθένα, και προσφέρουμε επίσης ένα μικρό επιστημονικό βιβλίο 84 σελίδων με ομώνυμο τίτλο: «Προγεννητική Αγωγή, προετοιμασία για την γονεϊκότητα, Σεξουαλικότητα-Γονιμότητα-Γονεϊκότητα, μια αδιαχώριστη ενότητα» από Ιωάννα Μαρή και συνεργάτες.
Προσφέρουμε επίσης, ως σωματείο την πλήρη διαδικτυακή ή προσωπική μας υποστήριξη για την επίλυση τυχόν αποριών.
Είμαστε έτοιμοι να σας αποστείλουμε (εννοείται, δωρεάν) το ανωτέρω σχετικό εγκεκριμένο βιβλίο μας για την ενημέρωσή σας και ελπίζουμε ότι θα επιλέξετε το πρόγραμμα αυτό, το οποίο, για πρώτη φορά δίνει στους νέους γνώσεις ζωής, που σχεδόν όλοι θα έχουν αργότερα να εφαρμόσουν, και που θα οδηγήσουν την κοινωνία μας σε μια νέα ποιότητα υγείας και αξιών.
Με εξαιρετική τιμή
Η Επιστημονική μας Ομάδα»
Το έγγραφο έγκρισης από το υπουργείο Παιδείας
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις