Πράσινο φως για το ηλεκτρικό coupe SUV δια χειρός Alpine
H γαλλική φίρμα ανακοίνωσε ότι το Alpine GT X-Over, ένα δυναμικό coupe SUV με ηλεκτρική τεχνολογία θα κατασκευάζεται από το 2025 στο εργοστάσιο της Διέππης
- Μιας διαγραφής… μύρια έπονται για τη Ν.Δ.- Νέες εσωκομματικές συνθήκες και «εν κρυπτώ» υπουργοί
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
- Την άρση ασυλίας Καλλιάνου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής
- Οι καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων κατά τη διάρκεια της Black Friday
Η Alpine έχει ανακοινώσει τον πλήρη εξηλεκτρισμό της από τα μέσα της δεκαετίας ο οποίος, όπως έχει ανακοινωθεί σε κάθε τόνο, δεν θα αλλοιώσει το σπορ DNA της φίρμας. Υπό αυτό ακριβώς το σκεπτικό, η Alpine σχεδιάζει τρία ηλεκτρικά μοντέλα υψηλών επιδόσεων, επιβεβαιώνοντας ότι ένα από αυτά θα πάρει την μορφή ενός coupe SUV με την ονομασία GT X-Over.
Σύμφωνα με τις νεότερες συστάσεις του γάλλου κατασκευαστή το “hot”, όπως το περιγράφει coupe SUV θα ξεκινήσει να κατασκευάζεται από το 2025 στο εργοστάσιο της Διέππης.
Όπως επίσης έχει ανακοινώσει η Alpine, εκτός από το παραπάνω SUV, την νεοσύστατη ηλεκτρική της γκάμα θα συμπληρώσουν ο διάδοχος του A110 coupe ο οποίος θα αποτελεί προϊόν συνεργασίας με την Lotus και θα αξιοποιήσει αποκλειστικά ηλεκτρική τεχνολογία καθώς και μια “hot-hatch” έκδοση του επερχόμενου Renault 5.
Αξίζει να σημειωθεί ότι και τα τρία μοντέλα θα λανσαριστούν σε διάστημα ενός έτους με «όριο» το 2026 ενώ σε ό,τι αφορά το GT-X Over η Alpine έχει ήδη δώσει στη δημοσιότητα το πρώτο σκίτσο το οποίο αποτυπώνει μια κλασική δυναμική coupe SUV σιλουέτα σε συνδυασμό με κάποια στοιχεία που είναι ταυτόσημα με την γαλλική φίρμα όπως για παράδειγμα τα χαρακτηριστικά φωτιστικά σώματα.
Σε ό,τι αφορά την αθέατη πλευρά του, αφετηρία θα αποτελέσει η ηλεκτρική πλατφόρμα CMF-EV η οποία στην περίπτωση του SUV θα φιλοξενεί τρία μοτέρ, που θα εξασφαλίζουν συνδυαστική ισχύ η οποία θα ξεπερνά τους 450 ίππους. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί και στην οδική του συμπεριφορά με δεδομένη την παρουσία ενός συστήματος διαχείρισης ροπής, όπως επεσήμανε ο επικεφαλής μηχανικός της Alpine, Gilles le Borgne.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις