Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Κακοκαιρία «Ελπίδα»: Η Αττική Οδός έκλεισε για… 100 ευρώ – Γιατί «κόλλησαν» τα εκχιονιστικά στην Κατεχάκη

Κακοκαιρία «Ελπίδα»: Η Αττική Οδός έκλεισε για… 100 ευρώ – Γιατί «κόλλησαν» τα εκχιονιστικά στην Κατεχάκη

Οι οδηγοί εκχιονιστικών δεν έβαζαν καύσιμα στα μηχανήματα τους γιατί είχαν εντολή από την «Αττική Οδό» να τροφοδοτούνται μόνο από πρατήριο καυσίμων του αυτοκινητόδρομου που ήταν μέσα στα χιόνια. Το άγνωστο παρασκήνιο σε σταθμό της Κατεχάκη που οδήγησε στην ταλαιπωρία χιλιάδων πολιτών.

Η «Αττική Οδός» έκλεισε για …100 ευρώ! Το εκπληκτικό αυτό συμπέρασμα προκύπτει από την ανάλυση των ενεργειών της ΕΛΑΣ και της Πυροσβεστικής για την αποφυγή του εγκλωβισμού χιλιάδων πολιτών στην συγκεκριμένη ιδιωτική αρτηρία και τις οποίες παρουσιάζει «Το Βήμα». Παράλληλα αναδεικνύει τις προβληματικές ενέργειες της «Αττικης Οδού» πέρα από ανακοινώσεις ή την πρόταξη δικαιολογιών.

Όπως έχει ήδη αναφερθεί λοιπόν (σχετικές αποκαλύψεις από το ΜEGA) όταν επιχειρήθηκε από κυβερνητικά στελέχη και υπηρεσιακούς παράγοντες να αποφευχθεί διακοπή της κυκλοφορίας στον συγκεκριμένο οδικό άξονα και να υποβοηθηθούν οι οδηγοί προσπάθησαν να ενεργοποιήσουν τρία εκχιονιστικά μηχανήματα της Αττικής Οδού κοντά στα διόδια της λεωφόρου Κατεχάκη αλλά διαπιστώθηκε ότι αυτά δεν είχαν καύσιμα.

Την σχετική εντυπωσιακή διαπίστωση –ενδεικτική των σημαντικών ευθυνών των υπευθύνων του αυτοκινητόδρομου – επιβεβαίωσε και στην διάρκεια της ομιλίας του στην Βουλή ο υπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής  Κρίσης κ Χρήστος Στυλιανίδης.

Όπως ανέφερε ο κ Στυλιανίδης στην διάρκεια της συζήτησης για την πρότασης μομφής από τον ΣΥΡΙΖΑ «ήμουν παρών όταν ο Υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη, κ. Λευτέρης Οικονόμου, στο Κέντρο Διαχείρισης Κρίσεων, έψαξε και βρήκε 200 λίτρα πετρέλαιο για να βάλει στα εκχιονιστικά της εταιρείας το απόγευμα της Δευτέρας. Κι αυτό δείχνει κάτι».

Όμως το εντυπωσιακό είναι η ανάλυση  αυτής της υπόθεσης με τα άδεια ρεζερβουάρ και τι συνέβη πριν και μετά.

Το σχέδιο λοιπόν των επιτελών για  να υποβοηθηθεί η κυκλοφορία των οχημάτων στην Αττική οδό το βραδυ της Δευτέρας ήταν ν’ ανοίξει από τα χιόνια η περιφερειακή οδό του Υμηττού. Έτσι ώστε να βρουν από εκεί διέξοδο τα αυτοκίνητα που άρχισαν να «κολλούν» στον κύριο οδικό άξονα Μαρκόπουλου-Ελευσίνας επειδή είχαν «διπλώσει» νταλίκες στο ύψος της Ανθούσας.

Πλήρωμα πυροσβεστικού οχήματος έφθασε λοιπόν στον σταθμό της Αττικής Οδού στην Κατεχάκη όπου βάσει της σχετικής χαρτογράφησης και ενημέρωσης της Πολιτικής Προστασίας  υπήρχαν τα τρία εκχιονιστικά. Για αρκετή ώρα φαίνεται αρχικά οι πυροσβέστες να αναζητούσαν τους οδηγούς που βρίσκονταν σε γειτονικό κλειστό χώρο αλλά εκείνοι  δεν τους άκουγαν.

Όταν λοιπόν τους εντόπισαν με σημαντική καθυστέρηση και τους ζήτησαν να κινητοποιήσουν τα εκχιονιστικά, εκείνοι τους είπαν ότι τα οχήματα δεν είχαν καυσιμα. Όμως έκπληκτοι οι υπεύθυνοι της Πολιτικής Προστασίας διαπίστωσαν γιατί είχε συμβεί αυτό. Οι οδηγοί των εκχιονιστικών είχαν αναλώσει τα προηγούμενα καύσιμα τους σε προσπάθεια καθαρισμού του δρόμου όταν δεν είχε ξεκινήσει η φάση της ισχυρής χιονόπτωσης.

Οταν όμως τους ζητήθηκε να βάλουν εκ νέου καύσιμα, εκείνοι ανέφεραν ότι είχαν εντολή αυτό να γίνεται μόνο από πρατήριο καυσίμων που   βρισκόταν στην Αττική Οδό , στο ύψος της Κάντζας, όπου όμως υπήρχε ήδη χιονόπτωση και ήταν δύσκολη η πρόσβαση. Δεν προχώρησαν σε καμιά κίνηση να πάρουν καύσιμα από άλλα πρατήρια  – με κόστος περίπου 100  ευρω- από την λεωφόρο Κατεχάκη, στην Μεσογείων κλπ που ήταν ανοικτά, γιατί δεν ήθελαν να διαθέσουν άλλα χρήματα κι από την «τσέπη» τους, αφού η Αττική Οδός τους είχε επιβάλλει την συμφωνία μόνο με το συγκεκριμένο δυσπρόσιτο πρατήριο στην Κάντζα. Χωρίς αυτό ν’ αλλάζει κι ενώ το πρόβλημα εντεινόταν…

Ετσι λοιπόν ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας κ. Λ. Οικονόμου –όπως σημείωσε ο κ Στυλιανίδης- οργάνωσε την μεταφορά των καυσίμων από γειτονικό πρατήριο καυσίμων στον σταθμό Κατεχάκη προκειμένου να κινηθούν τα τρία αυτά εκχιονιστικά.

Όμως, ήταν πλέον αργά κι όταν έφθασαν τα καύσιμα που πλήρωσε η Πολιτική Προστασία η χιονόπτωση είχε εγκλωβίσει τα οχήματα εκχιονισμού που δεν είχαν κι αλυσίδες για να κινηθούν.

Κι έτσι ζητήθηκε βοήθεια από τα μηχανήματα αποχιονισμού από τον σταθμό της Νέας Εθνικής Οδού (σ.σ. που δεν είχε κλείσει) από τον σταθμό της Μαλακάσας που όμως έφθασαν με σημαντική καθυστέρηση.

Κι έτσι αυτή η μοιραία αργοπορία για …100 ευρώ, οδήγησε στην πρωτοφανή ταλαιπωρία χιλιάδων πολιτών για περίπου δύο ημέρες…

Must in

«Ένα Νέο Παραγωγικό Πρότυπο – “Ελλάδα 2030”» – Το 4ο OT FORUM έρχεται…

Στις 2 και 3 Δεκεμβρίου στο Μικρό Χρηματιστήριο Αθηνών, ο Οικονομικός Ταχυδρόμος διοργανώνει το OT FORUM «Ένα Νέο Παραγωγικό Πρότυπο – “Ελλάδα 2030”»

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2024