Aston Martin DBX707: Επίδειξη δύναμης
H βρετανική φίρμα παρουσιάζει την ισχυρότερη έκφραση του δημοφιλούς SUV της με την υπόσχεση «ηγετικής» ισχύος αλλά και ενός πιο σκληροπυρηνικού set-up που να αναδεικνύει τα μεγαλοπρεπή, νέα μεγέθη της DBX
- Αστυνομικός της Βουλής: «Πρώτη μου σχέση, δέσμιά του για μια ζωή» – Τι απαντάει η 35χρονη για τις κλήσεις
- Φοβάται μη συλληφθεί λόγω του εντάλματος του ΔΠΔ ο Νετανιάχου - Δεν θα παραστεί στις εκδηλώσεις στο Άουσβιτς
- Δύο από τις πιο μολυσμένες πόλεις του κόσμου βρίσκονται στα Βαλκάνια
- Ο γιος της Πάμελα Άντερσον θέλει να καταρρίψει την άποψη της «ξανθιάς βόμβας» για τη μαμά του
Η Aston Martin, πιστή στην υπόσχεσή της, έκανε τα αποκαλυπτήρια της ισχυρότερης εκδοχής του πρώτου της SUV την οποία χαρακτηρίζει ως «το ισχυρότερο πολυτελές SUV παγκοσμίως».
Ο λόγος φυσικά για την DBX707, όπως ονομάζεται η νέα έκδοση, με την νέα προσθήκη στην ονομασία της να αντιστοιχεί στην προσφερόμενη ισχύ, ως απόρροια μιας αναβαθμισμένης εκδοχής του V8 κινητήρα με τον οποίο εφοδιάζεται.
Πλην της απόδοσης των 707 ίππων, ο κινητήρας εξασφαλίζει επίσης 900 Nm ροπής τα οποία κατανέμονται και στους τέσσερις τροχούς. Σε ό,τι αφορά τον χαρακτηρισμό της Aston Martin, όντως το νέο SUV της βρετανικής φίρμας υπερέχει σε ισχύ των περισσότερων του είδους του συμπεριλαμβανομένων των Bentley Bentayga Speed και Porsche Cayenne S E-Hybrid, ενώ υπολείπεται μόνο του Jeep Grand Cherokee Trackhawk το οποίο, όμως ούτως ή άλλως, αποτελεί προνόμιο της αμερικανικής αγοράς.
Σε ό,τι αφορά τα μεγέθη επιδόσεων, η DBX707 υπόσχεται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,3 δευτερόλεπτα χρόνος που υπολείπεται κατά 1/10 του δευτερόλεπτου σε σχέση με την Porsche 911 GT3 με ό,τι σημαίνει αυτό για το βρετανικό SUV. Προς το παρόν η Aston Martin δεν έχει επιβεβαιώσει το μέγεθος που αντιστοιχεί στην μέγιστη ταχύτητα αν και δεδομένα θα ξεπερνά τα 290 χλμ./ώρα των μέχρι σήμερα γνωστών εκδόσεων του μοντέλου, φλερτάροντας με τα 320 χλμ./ώρα.
Υπεύθυνη για τα παραπάνω μεγέθη είναι μια τροποποιημένη εκδοχή του twin-turbo V8 κινητήρα των 4,0 λίτρων δια χειρός Mercedes-AMG ο οποίος εφοδιάζει και τις υπόλοιπες εκδόσεις του βρετανικού SUV. Ανάμεσα στις βελτιώσεις συγκαταλέγονται η νέα χαρτογράφηση της ECU, νέα turbo καθώς και ένα νέο κιβώτιο.
Πρόκειται για ένα νέο αυτόματο σύστημα μετάδοσης εννέα σχέσεων με εμβαπτιζόμενο συμπλέκτη το οποίο υπόσχεται καλύτερη διαχείριση του γενναιόδωρου μεγέθους της ροπής. Σύμφωνα με την Aston Martin το κιβώτιο εγγυάται ταχύτερες αλλαγές σχέσεων σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις της DBX αλλά και μια πιο συμμετοχική εμπειρία χάρη στην υψηλότερη απόκρισή του.
Στις αναβαθμίσεις περιλαμβάνεται επίσης ένα νέο σετ carbon-κεραμικών δισκόφρενων τα οποία συμβάλλουν στην μείωση της μη αναρτώμενης μάζας κατά 40,5 κιλά. Τα νέα δισκόφρενα και δαγκάνες συνδυάζονται και με βελτιώσεις στο υδραυλικό σύστημα υποβοήθησης πέδησης το οποίο υπόσχεται βελτιωμένη αίσθηση αλλά και πιο αποδοτική ψύξη των φρένων.
Από τις βελτιώσεις, εξαίρεση δεν θα μπορούσε να αποτελεί η ανάρτηση. Αν και πρόκειται για το ίδιο σύστημα αερανάρτησης τριών θαλάμων που εφοδιάζει και τις υπόλοιπες εκδόσεις της DBX, έχουν πραγματοποιηθεί αλλαγές στις ρυθμίσεις οι οποίες ευνοούν την ανάδειξη των νέων δυνατοτήτων της 707 με στόχο την περαιτέρω μείωση των κλίσεων του αμαξώματος στις αλλαγές κατεύθυνσης αλλά και την «εξομάλυνση» των δυνάμεων που ασκούνται κατά το απότομα φρενάρισμα. Παράλληλα αλλαγές έχουν υλοποιηθεί και στις αντιστρεπτικές ράβδους οι οποίες εγγυώνται επιπλέον ευελιξία.
Αναβαθμισμένο είναι και το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης το οποίο υπόσχεται υψηλότερη απόκριση και ακρίβεια προς όφελος της πληροφόρησης αλλά μιας πιο δυναμικής εμπειρίας.
Το παζλ συμπληρώνει η παρουσία ενός επίσης αναθεωρημένου διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης το οποίο έχει αποκτήσει μια νέα διαβάθμιση η οποία του επιτρέπει να διαχειριστεί την επιπλέον ισχύ. Αυτό που δεν έχει αλλάξει είναι ο τρόπος κατανομής της ροπής ανάμεσα στον πίσω και τον μπροστινό άξονα, διαδικασία η οποία γίνεται αυτόματα και ανάλογα με τις περιστάσεις μπορεί να κατανείμει έως και το 100% της διαθέσιμης ροπής στον πίσω άξονα.
Σε οπτικό επίπεδο, η DBX707 έχει αποκτήσει μια πιο επιθετική όψη χάρη σε ένα σετ νέων εισαγωγών αέρα, νέο splitter, μεγαλύτερη γρίλια αλλά και τις χαρακτηριστικές οπές απαγωγής θερμότητας για τα φρένα οι οποίες έχουν επίσης αυξήσει το μέγεθος τους. Στο πίσω τμήμα ξεχωρίζει ένας επίσης ανασχεδιασμένος αεροδυναμικός διαχύτης ενώ, οι δυνητικοί αγοραστές της θα μπορούν να επιλέξουν τροχούς έως 23 ίντσες.
Παράλληλα, υπάρχουν και κάποιες στοχευμένες βελτιώσεις οι οποίες αφορούν την ενίσχυση της πολυτελείας όπως για παράδειγμα το σύστημα που επιτρέπει το ελεγχόμενο και σταδιακό κλείσιμο των θυρών. Την εικόνα συμπληρώνουν τα σπορ καθίσματα 16 ρυθμίσεων αλλά και μια ανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα η οποία, μέσω ενός νέου επιλογέα που έχει τοποθετηθεί, επιτρέπει στον οδηγό ευκολότερη πρόσβαση στις επίσης αυξημένες ρυθμίσεις και δυνατότητες.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις