Η Bugatti Centodieci σε βαθιά… κατάψυξη
Η διαδικασία δοκιμών μιας Bugatti περιλαμβάνει και ένα πέρασμα από τους -20 βαθμούς Κελσίου, με την συνδρομή ενός θαλάμου ψύξης που αποτελεί κρίσιμος για τη διασφάλιση της αξιοπιστίας του γαλλικού hypercar
- «Στην Τριχωνίδα τέτοιοι σεισμοί έχουν συνέχεια - Χρειάζεται επιτήρηση» - Λέκκας για δόνηση στο Αγρίνιο
- Αρκάς: Η καλημέρα της Κυριακής έχει γεύση από κουραμπιέδες
- Αμερικανικό μαχητικό καταρρίφθηκε κατά λάθος από αμερικανικό καταδρομικό
- Μέχρι πότε η πληρωμή των τελών κυκλοφορίας – Δεν θα δοθεί παράταση, τι ισχύει για τα πρόστιμα
H Βugatti Centodieci παρουσιάστηκε το 2019, ωστόσο ακόμα δεν έχει περάσει στην παραγωγή καθώς οι απαιτούμενες δοκιμές δεν έχουν ολοκληρωθεί με δεδομένο το status του μοντέλου το οποίο επιβάλλει, όταν παραδοθεί στους ιδιοκτήτες του, όλα να λειτουργούν στην εντέλεια ακόμα και στις πιο ακραίες συνθήκες.
Σε αυτό το πλαίσιο, και αφού τον Οκτώβριο του 2021 ολοκληρώθηκαν οι δοκιμές που αφορούσαν τις αντοχές της Centodieci στις υψηλές θερμοκρασίες στην έρημο Σονόρα της Αριζόνα, σειρά παίρνουν οι δοκιμές σε χαμηλές θερμοκρασίες.
Αν και μπορεί κάτι τέτοιο να ακούγεται απλό, μάλλον τα παγωμένα μέρη του πλανήτη είναι πλέον λιγότερο παγωμένα, μιας και αντίστοιχες δοκιμές ξεκινούν από ένα θάλαμο ψύξης όπου η Centodieci περνά κάποιες ημέρες, προκειμένου κάθε μπουλόνι από τιτάνιο και κάθε εκατοστό ανθρακονήματος να «φτάσει» την επιθυμητή από τους μηχανικούς της Bugatti θερμοκρασία των -20 βαθμών Κελσίου.
Από τη στιγμή που η επιθυμητή θερμοκρασία επιτευχθεί, η ομάδα των μηχανικών επιθεωρεί κάθε παραμικρή λεπτομέρεια του αυτοκινήτου, από τα κρίσιμα μέρη έως τον μηχανισμό των ηλεκτρικών παραθύρων προκειμένου να διασφαλίσει την αξιοπιστία τους ακόμα και στις πιο ακραίες συνθήκες.
«Όπως κάθε μοντέλο της Bugatti, η Centodieci οφείλει να λειτουργεί άψογα σε όλες τις θερμοκρασίες, είτε πρόκειται για +50 βαθμούς Κελσίου είτε στους -20 βαθμούς. Το οφείλουμε αυτό στην υπόσχεση ποιότητας που συνεπάγεται το όνομα της Bugatti για τους πελάτες μας», σχολίασε ο Car Heilenkotter τεχνικός διευθυντής της Bugatti υπεύθυνος για τις ειδικές εκδόσεις.
Με αυτή τη λογική, η Centodieci δεν θα περάσει στην παραγωγή ούτε και αφού ολοκληρωθεί το στάδιο δοκιμών στο ψύχος καθώς έπονται δοκιμές αντοχής κατά τις οποίες θα διανύσει περίπου 30.000 χλμ. καθώς και δεκάδες «sprint» σε κλειστή πίστα. Να σημειωθεί δε ότι το συνολικό της τιράζ έχει προσδιοριστεί σε μόλις 10 αντίτυπα τα οποία, αφού ολοκληρωθούν όλα τα παραπάνω, οι ιδιοκτήτες θα παραλάβουν πριν εκπνεύσει το 2022.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις