Ίλιον: Έρευνα για το «είσαι η ντροπή της κοινωνίας» που είπε καθηγητής σε μαθητή που φόρεσε φούστα
Ο γενικός γραμματέας πραγματοποίησε σύσκεψη με τη διευθύντρια του σχολείου και τον διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της περιοχής
- Ζωή χωρίς μετρητά - Η χώρα που σχεδόν μηδένισε τις συναλλαγές με χρήμα
- Η στιγμή που ο Παλαιστίνιος επιτίθεται με λοστό στην 29χρονη στα Εξάρχεια - Νέο βίντεο ντοκουμέντο
- Μαγείρεψε για ευάλωτους ο Κασσελάκης με τον Τάιλερ – «Κάθε μικρή προσφορά μπορεί να κάνει τη διαφορά»
- Το άγριο έγκλημα που στιγμάτισε την Ελλάδα τα Χριστούγεννα του 1965
Έρευνα για το περιστατικό στο Μουσικό γυμνάσιο στο Ίλιον, όπου καθηγητής του σχολείου «επιτέθηκε» λεκτικά σε μαθητή της Α΄ Γυμνασίου, επειδή εμφανίστηκε στο σχολείο φορώντας φούστα, διέταξε η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας.
Σημειώνεται πως, την Πέμπτη, τα αγόρια αποφάσισαν να πάνε στο σχολείο ντυμένοι με φούστες και φορέματα, ενώ τα κορίτσια με παντελόνια και γραβάτες.
Ο λόγος ήταν να εκφράσουν τη διαμαρτυρία και τη συμπαράστασή τους σε συμμαθητή τους, που φέρεται να δέχθηκε προσβλητικό σχόλιο («είσαι η ντροπή της κοινωνίας») από καθηγητή του, επειδή προσήλθε στο σχολείο φορώντας φούστα.
Σε σχετική ανάρτηση στο Instagram της ομάδας «Μένουμε Ενεργοί» αναφέρεται:
«Τα ρούχα δεν έχουν φύλο! Μαθητές και μαθήτριες στο Μουσικό Σχολείο Ιλίου αποφάσισαν να πάνε σήμερα στο σχολείο τους με φούστες και φορέματα για να διαμαρτυρηθούν επειδή χθες μια συμμαθήτρια τους, ντυμένη με φούστα δέχτηκε επίπληξη για απρεπή ενδυμασία.
» Τα παιδιά επέλεξαν να υπερασπιστούν την φίλη τους και να περάσουν ένα μήνυμα προς όλους μας για το τι πρέπει να θεωρείται απρεπές και τι προσωπική επιλογή.
» Είμαστε μαζί τους».
View this post on Instagram
Ερευνα από το υπουργείο
Όπως δήλωσε στο «Πρώτο Θέμα» ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Παιδείας, Αλέξανδρος Κόπτσης, «διετάχθη έρευνα προκειμένου να αποδοθούν ευθύνες, όπου και αν υπάρχουν, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία».
Ο γενικός γραμματέας πραγματοποίησε σύσκεψη με τη διευθύντρια του σχολείου και τον διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της περιοχής, όπου δόθηκε διαβεβαίωση ότι στο σχολείο εξομαλύνθηκε η κατάσταση.
Από το υπουργείο μεταφέρθηκε ότι το μοντέλο που προωθείται «είναι το σχολείο να είναι δημοκρατικό, και να το διέπουν αρχές ισότητας και ίσων ευκαιριών» και υπογραμμίστηκε ότι θα διερευνηθεί, αν δημιουργήθηκαν οι συνθήκες που δεν ευνοούν στο εν λόγω σχολείο τις ίσες ευκαιρίες.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις