Sanofi: Ενιαία εταιρική ταυτότητα με νέο λογότυπο
Ενσωμάτωση όλων των εταιριών που η Sanofi έχει εξαγοράσει μέχρι σήμερα, σε μια ενιαία εταιρική ταυτότητα προωθεί η γαλλική φαρμακευτική προωθώντας την έρευνα για βελτίωση της ποιότητας ζωής
- Μαρτυρία σοκ για τον 33χρονο Γάλλο: «Με είχε χτυπήσει και μένα με το αυτοκίνητο»
- Η «οδυνηρή» χριστουγεννιάτικη φωτογραφία του πρίγκιπα Γουίλιαμ και της Κέιτ Μίντλετον
- Έκλεβαν πολυτελή οχήματα SUV και τα πωλούσαν στο εξωτερικό – Το αιματηρό επεισόδιο με τον αρχηγό της σπείρας
- Πώς η υπόθεση Πελικό έδωσε άλλες διαστάσεις στη σεξουαλική βία
Με ένα καινούριο λογότυπο, που παραπέμπει σε μια ενιαία εταιρική ταυτότητα, η γαλλική φαρμακευτική Sanofi, προχωρεί στην πλήρη ενσωμάτωση των θυγατρικών της Sanofi Pasteur και Sanofi Genzyme αλλά και όλων των άλλων εταιρειών που έχουν εξαγοραστεί μέχρι σήμερα, υπό την ενιαία ονομασία και επωνυμία Sanofi.
Το προηγούμενο κυκλικό λογότυπο αντικαθίσταται από το όνομα της εταιρείας με δύο μωβ τελείες, στην αρχή και το τέλος της λέξης, συμβολίζοντας το επιστημονικό ταξίδι που έχει αρχή και τέλος.
Η αρχή ξεκινά με το S να «κόβεται» από την τελεία και να παραπέμπει σε ένα ανεστραμμένο ερωτηματικό που συμβολίζει την αμφισβήτηση του «τι θα γινόταν αν;» με την οποία ξεκινά η διερεύνηση. Καταλήγει στην άνω τελεία του I, παραπέμποντας στη στιγμή της ανακάλυψης, που μέσω της καινοτομίας οδηγούν στην παροχή λύσεων, οι οποίες θα επηρεάσουν θετικά τη ζωή των ανθρώπων.
Η εισαγωγή του νέου λογοτύπου αντικατοπτρίζει την στρατηγική εκσυγχρονισμού και μετασχηματισμού που εγκαινίασε η εταιρεία τον Δεκέμβριο του 2019. Περιλαμβάνει την εισαγωγή ενός τρόπου σκέψης, δράσης και συμπεριφοράς σε μια ενιαία οντότητα, η οποία καθοδηγείται από έναν νέο κοινό σκοπό και μια ενιαία ταυτότητα, που θα επιτρέψει στην εταιρία να ενισχύσει το αποτύπωμά της, αξιοποιώντας στρατηγικά τους πόρους της με σκοπό την προώθηση καινοτομιών υψηλής αξίας.
Όπως επισημαίνεται από την εταιρεία, στα τελευταία 50 χρόνια, η Sanofi έχει εξελιχθεί σε μία διαφοροποιημένη εταιρεία Υγείας με ηγετική θέση στην παγκόσμια αγορά, έχοντας πλούσια κληρονομιά επιστημονικών ανακαλύψεων με επίκεντρο τον ασθενή.
Η ιστορία της, περιλαμβάνει τις πρώτες θεραπείες για πολλές σπάνιες παθήσεις και την εδραίωση καθιερωμένων θεραπειών στα πεδία του σακχαρώδους διαβήτη και των καρδιαγγειακών νοσημάτων. Εδώ και δεκαετίες, η δέσμευση της Sanofi στην προάσπιση της Δημόσιας Υγείας προστατεύει κάθε χρόνο εκατοντάδες εκατομμύρια ανθρώπους από τη γρίπη και έχει προωθήσει την εξάλειψη της πολιομυελίτιδας, ενώ το επιστημονικό της όραμα έχει οδηγήσει σε πρωτοποριακές καινοτομίες στην αντιμετώπιση των φλεγμονωδών νόσων.
Έχοντας τις ρίζες της σε διαφορετικές εταιρείες, η Sanofi είναι σήμερα ένας οργανισμός που συνδυάζει πολλές κουλτούρες και επιμέρους ταυτότητες. Θεμελιωμένη σε αυτήν ακριβώς την κληρονομιά, η νέα εταιρική ταυτότητα ενοποιεί για πρώτη φορά τις διαφορετικές πτυχές της πορείας της Sanofi και αναδεικνύει τη φιλόδοξη στρατηγική που η εταιρεία έχει σχεδιάσει για το μέλλον.
Αναφερόμενος στη νέα εταιρική ταυτότητα, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Sanofi, Paul Hudson, δήλωσε: «Καθώς πλησιάζουμε στην πεντηκονταετή επέτειο από την ίδρυση της εταιρείας, αναλαμβάνουμε να φέρουμε εις πέρας τον πιο σημαντικό μετασχηματισμό και εκσυγχρονισμό στην ιστορία μας. Το 2019, παρουσιάσαμε τη στρατηγική Play to Win, η οποία εστιάζει στη χρήση της πλατφόρμας καινοτομίας της εταιρείας με στόχο την παραγωγή πρώτων και κορυφαίων στην κατηγορία τους θεραπειών και εμβολίων. Η νέα εταιρική ταυτότητα αποτελεί ένα φυσικό και σημαντικό στάδιο σε αυτό το ταξίδι και αντικατοπτρίζει τον ενιαίο τρόπο με τον οποίο θα εργαστούμε για να εκπληρώσουμε τη φιλοδοξία μας: να μετασχηματίσουμε την ιατρική πρακτική».
Από την πλευρά του ο επικεφαλής του τμήματος εταιρικών υποθέσεων Josep Catllà, επεσήμανε ότι «Με την παρουσίαση της νέας μας εταιρικής ταυτότητας, επιδιώκουμε να δώσουμε τη δυνατότητα στους ανθρώπους μας, τους συνεργάτες μας, τους ασθενείς και τους επαγγελματίες υγείας να κατανοήσουν πλήρως και με σαφήνεια ποιοι είμαστε και τι σκοπεύουμε να επιτύχουμε. Η στάση της Sanofi χαρακτηρίζεται από ταπεινότητα και αυθεντικότητα – αλλά και μια μικρή δόση αντισυμβατικότητας. Πιστεύουμε ότι η νέα ταυτότητα και το νέο λογότυπο διαμορφώνουν έναν μοναδικό χώρο στον τομέα της Υγείας, αντιπροσωπεύοντας πλήρως τον νέο μας σκοπό να αναζητούμε τα θαύματα της επιστήμης για να βελτιώσουμε τη ζωή των ανθρώπων».
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις