Κοο: Έρχεται ο διάδοχος του Twitter
Η εταιρεία που «απειλεί» την δημοφιλή εφαρμογή
- Ο αντίπαλος της Starlink του Έλον Μάσκ έχει ευρωπαϊκή σφραγίδα
- Με τι δεν είναι ικανοποιημένοι οι εργαζόμενοι - Και δεν είναι ο μισθός η μεγαλύτερη ανησυχία τους
- Το ύστατο μήνυμα του Κώστα Χαρδαβέλλα στους θεατές του: Μέσα μας υπάρχει μία βόμβα χιλίων μεγατόνων, η ψυχή
- ΣΥΡΙΖΑ: Τα νέα μέλη του Εκτελεστικού Γραφείου και οι χρεώσεις στην Πολιτική Γραμματεία
Mπορεί η ινδική εφαρμογή microblogging Koo να νικήσει το Twitter;
Αυτός είναι σίγουρα ο στόχος, σύμφωνα με τον συνιδρυτή της εταιρείας Mayank Bidawatka, ο οποίος λέει ότι το Koo αναμένει να ξεπεράσει τη βάση των 25 εκατομμυρίων χρηστών του Twitter στην Ινδία φέτος.
Είχε αγγίξει ήδη τους 20 εκατομμύρια χρήστες στην Ινδία μέχρι το τέλος του 2021.
«Είμαστε πλέον διαθέσιμοι σε 10 γλώσσες, συμπεριλαμβανομένων των αγγλικών. Φέτος θα θέλαμε να καλύψουμε και τις 22 επίσημες γλώσσες της Ινδίας», είπε στο BBC.
Το Koo βρέθηκε στο προσκήνιο πέρυσι ως εναλλακτική λύση στο Twitter εν μέσω διαμάχης μεταξύ της ινδικής κυβέρνησης και της πλατφόρμας microblogging των ΗΠΑ .
Μπλοκάρισμα
Η κυβέρνηση του πρωθυπουργού Ναρέντρα Μόντι ζήτησε από την πλατφόρμα να μπλοκάρει τους φερόμενους ως εμπρηστικούς λογαριασμούς – το Twitter συμμορφώθηκε αρχικά και στη συνέχεια τους επανέφερε, επικαλούμενο «ανεπαρκή αιτιολόγηση». Η αντιπαράθεση συνεχίστηκε καθώς η κυβέρνηση απείλησε να κινηθεί νομικά εναντίον των εργαζομένων της εταιρείας στην Ινδία.
Αυτό ήταν επιπλέον της συνεχιζόμενης διαμάχης σχετικά με τους νέους ψηφιακούς κανόνες που πυροδότησε ανησυχίες για την ελευθερία του λόγου και την ιδιωτική ζωή. Το WhatsApp μήνυσε την κυβέρνηση, λέγοντας ότι οι κανόνες θα την αναγκάσουν να παραβιάσει την προστασία του απορρήτου.
Το Koo, το οποίο απευθύνεται κυρίως σε μη Άγγλους χρήστες στην Ινδία, κυκλοφόρησε στις αρχές του 2020. Επεκτάθηκε στη Νιγηρία το 2021 όταν η χώρα ανέστειλε το Twitter . Τώρα θέλει να φτάσει τα 100 εκατομμύρια χρήστες μέχρι το τέλος του 2022.
Ο κ. Bidawatka ίδρυσε την Koo μαζί με τον Aparmeya Radhakrishna, έναν επενδυτή και επιχειρηματία του οποίου η επιχείρηση TaxiForSure εξαγοράστηκε από την ινδική εταιρεία Ola για 200 εκατομμύρια δολάρια (147 εκατομμύρια £) το 2015. Οι δυο τους διαχειρίζονται επίσης τη Vokal, μια πλατφόρμα ανταλλαγής γνώσεων στην Ινδία.
Από πέρυσι, το Koo έχει προσελκύσει παίκτες του κρίκετ και αστέρες του Bollywood – και αναμένει ότι ο αριθμός των «εξαιρετικών λογαριασμών», που τώρα ανέρχονται σε 5.000, θα τριπλασιαστεί μέχρι το τέλος του έτους.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις