Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
ps. post
scriptum

Αύριο η γιορτή σου ξημερώνει - ό,τι κι αν διαλέξεις λείπει ο Αλέξης

Κοο: Έρχεται ο διάδοχος του Twitter

Κοο: Έρχεται ο διάδοχος του Twitter

Η εταιρεία που «απειλεί» την δημοφιλή εφαρμογή

Mπορεί η ινδική εφαρμογή microblogging Koo να νικήσει το Twitter;

Αυτός είναι σίγουρα ο στόχος, σύμφωνα με τον συνιδρυτή της εταιρείας Mayank Bidawatka, ο οποίος λέει ότι το Koo αναμένει να ξεπεράσει τη βάση των 25 εκατομμυρίων χρηστών του Twitter στην Ινδία φέτος.

Είχε αγγίξει ήδη τους 20 εκατομμύρια χρήστες στην Ινδία μέχρι το τέλος του 2021.

«Είμαστε πλέον διαθέσιμοι σε 10 γλώσσες, συμπεριλαμβανομένων των αγγλικών. Φέτος θα θέλαμε να καλύψουμε και τις 22 επίσημες γλώσσες της Ινδίας», είπε στο BBC.

Το Koo βρέθηκε στο προσκήνιο πέρυσι ως εναλλακτική λύση στο Twitter εν μέσω διαμάχης μεταξύ της ινδικής κυβέρνησης και της πλατφόρμας microblogging των ΗΠΑ .

Μπλοκάρισμα

Η κυβέρνηση του πρωθυπουργού Ναρέντρα Μόντι ζήτησε από την πλατφόρμα να μπλοκάρει τους φερόμενους ως εμπρηστικούς λογαριασμούς – το Twitter συμμορφώθηκε αρχικά και στη συνέχεια τους επανέφερε, επικαλούμενο «ανεπαρκή αιτιολόγηση». Η αντιπαράθεση συνεχίστηκε καθώς η κυβέρνηση απείλησε να κινηθεί νομικά εναντίον των εργαζομένων της εταιρείας στην Ινδία.

Αυτό ήταν επιπλέον της συνεχιζόμενης διαμάχης σχετικά με τους νέους ψηφιακούς κανόνες που πυροδότησε ανησυχίες για την ελευθερία του λόγου και την ιδιωτική ζωή. Το WhatsApp μήνυσε την κυβέρνηση, λέγοντας ότι οι κανόνες θα την αναγκάσουν να παραβιάσει την προστασία του απορρήτου.

Το Koo, το οποίο απευθύνεται κυρίως σε μη Άγγλους χρήστες στην Ινδία, κυκλοφόρησε στις αρχές του 2020. Επεκτάθηκε στη Νιγηρία το 2021 όταν η χώρα ανέστειλε το Twitter . Τώρα θέλει να φτάσει τα 100 εκατομμύρια χρήστες μέχρι το τέλος του 2022.

Ο κ. Bidawatka ίδρυσε την Koo μαζί με τον Aparmeya Radhakrishna, έναν επενδυτή και επιχειρηματία του οποίου η επιχείρηση TaxiForSure εξαγοράστηκε από την ινδική εταιρεία Ola για 200 εκατομμύρια δολάρια (147 εκατομμύρια £) το 2015. Οι δυο τους διαχειρίζονται επίσης τη Vokal, μια πλατφόρμα ανταλλαγής γνώσεων στην Ινδία.

Από πέρυσι, το Koo έχει προσελκύσει παίκτες του κρίκετ και αστέρες του Bollywood – και αναμένει ότι ο αριθμός των «εξαιρετικών λογαριασμών», που τώρα ανέρχονται σε 5.000, θα τριπλασιαστεί μέχρι το τέλος του έτους.

Must in

Το «εστιατόριο των λανθασμένων παραγγελιών» στην Ιαπωνία έχει να μας διδάξει πολλά

Ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου, Shiro Oguni έχει δηλώσει πως θέλει να ευαισθητοποιήσει την κοινωνία γύρω από την άνοια και να αλλάξει τις αντιλήψεις γύρω από από αυτήν και τη γήρανση

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024