Στις 15 Φεβρουαρίου η πρεμιέρα της Skoda Fabia Monte Carlo
Η έκδοση Monte Carlo επιστρέφει στην γκάμα της νέας γενιάς της Fabia, αποτελώντας, ελλείψει RS έκδοσης την κορυφαία διαθέσιμη επιλογή
- Μιας διαγραφής… μύρια έπονται για τη Ν.Δ.- Νέες εσωκομματικές συνθήκες και «εν κρυπτώ» υπουργοί
- Ποια είναι η Κριστίν Καβαλάρι: Τα ριάλιτι, το toy boy και το «πιο καυτό σεξ» με τον Τζέισον Στέιθαμ
- Κουτσουρεμένος ο προϋπολογισμός του «Διατηρώ»
- Την άρση ασυλίας Καλλιάνου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής
Αποκαλυπτήρια στα μέσα του μήνα για την κορυφαία επιλογή της τέταρτης κατά σειρά γενιάς της Fabia, με την μορφή της έκδοσης Monte Carlo η οποία, με δεδομένο ότι η Skoda δεν προτίθεται να εξελίξει έκδοση RS, θα αποτελεί την πιο σπορ έκφραση του supermini.
Προς το παρόν δεν υπάρχουν σαφείς πληροφορίες για τον κινητήρα με τον οποίο θα είναι διαθέσιμη η Fabia Monte Carlo, επικρατέστερος υποψήφιος είναι ο γνώριμος TSI του 1,5 λίτρου στην εκδοχή ισχύος των 150 ίππων που εφοδιάζει ήδη το τσεχικό supermini.
Θα συνδυάζεται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων, επιτρέποντας και στην Fabia Monte Carlo να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 7,9 δευτερόλεπτα.
Έτσι αν και επί της ουσίας δεν αναμένονται σημαντικές αλλαγές σε επίπεδο μηχανικών μερών στην περίπτωση της Monte Carlo έκδοσης, η Skoda θα επιχειρήσει να τις αντισταθμίσει με μια πιο δυναμική εμφάνιση η οποία θα περιλαμβάνει, μεγαλύτερο splitter μπροστά, ξαναγραμμένα κατώτερα πλευρικά τμήματα, νέο αεροδυναμικό διαχύτη και μεγαλύτερο spoiler για την κορυφή της θύρας του πορτ μπαγκάζ.
Από την σπορ αναβάθμιση εξαίρεση δεν θα αποτελέσει το εσωτερικό με κυρίαρχα τα σπορ καθίσματα, τις κόκκινες λεπτομέρειες στις επενδύσεις, το σπορ τιμόνι καθώς και νέα πλαστικά στο εσωτερικό των θυρών και στο ταμπλό που να παραπέμπουν σε ανθρακόνημα.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις