Κίνημα «Δεν αγοράζω τίποτα»: Οι καταναλωτές στρέφονται κατά της ακρίβειας και χαρίζουν τα προϊόντα τους
Ο αγώνας κατά των τιμών των προϊόντων που συνεχώς αυξάνονται
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Αλλαγές εξετάζει η Κομισιόν για την οδήγηση μετά τα 70 έτη - Τι θα αναφέρεται στην ευρωπαϊκή οδηγία
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
- Την άρση ασυλίας Καλλιάνου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής
Την ώρα που ο πλανήτης μαστίζεται από μία από τις χειρότερες ίσως ενεργειακές κρίσεις, εκατομμύρια καταναλωτές που βλέπουν τις τιμές των προϊόντων να αυξάνονται δραματικά, προσπαθούν να βρουν τρόπους, προκειμένου να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στις οικονομικές υποχρεώσεις τους.
Ο πληθωρισμός αυτή τη στιγμή πλήττει όλη τη Δύση, και στις δύο πλευρές του Ατλαντικού. Μόνο στις ΗΠΑ, για παράδειγμα, τον προηγούμενο μήνα οι αυξήσεις τιμών έφθασαν το 7%, με τους ειδικούς να μιλούν για τη μεγαλύτερη άνοδος των τελευταίων 40 ετών.
Εν μέσω λοιπόν αυτής της παγκόσμιας κρίσης, εκατομμύρια αμερικανοί καταναλωτές, πιεσμένοι από το κύμα ακρίβειας, έχουν δημιουργήσει ένα νέο κίνημα. Αυτό του «Buy Nothing» (αγόρασε… τίποτα), σύμφωνα με το BBC.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η ιστορία του 34χρονου ηθοποιού Sevan Tavoukdjian. Ήταν πριν από ένα μήνα όταν ο ηθοποιός αποφάσισε να νοικιάσει ένα διαμέρισμα στη Νέα Υόρκη. Ωστόσο, όταν διαπίστωσε πόσα χρήματα έπρεπε να ξοδέψει για την επίπλωση του σπιτιού, έπαθε σοκ, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει το BBC.
«Θα καταστραφώ αγοράζοντας τα βασικά είδη πρώτης ανάγκης», λέει. «Θα μου άρεσε πολύ να αγοράσω έναν καινούργιο καναπέ, αλλά οι τιμές είναι ιδιαίτερα υψηλές», συμπληρώνει.
Έτσι, αποφάσισε να ακυρώσει τα όποια σχέδια είχε για την αγορά επίπλων και να επικοινωνήσει με την ομάδα «Buy Nothing» (αγόρασε… τίποτα) του Facebook, μέσω της οποίας εκατομμύρια καταναλωτές χαρίζουν όσα προϊόντα δεν χρειάζονται.
Το παράδειγμά του φαίνεται πως έχουν ακολουθήσει 5,3 εκατ. άτομα, από όλο τον κόσμο που συμμετέχουν στη συγκεκριμένη ομάδα. Τα μέλη της ομάδας προσφέρουν καθημερινά έως και 20.000 διαφορετικά αγαθά και προϊόντα. Ο αριθμός δε, των ημερήσιων αναρτήσεων αυξάνεται κατά περίπου 15% το τελευταίο τρίμηνο, δείγμα της ολοένα και μεγαλύτερης απήχησης της πρωτοβουλίας.
- Πούτιν: «Σε περίπτωση κλιμάκωσης, θα απαντήσουμε συμμετρικά» – Διάγγελμα του προέδρου της Ρωσίας
- Είναι εφικτή η απαγόρευση των social media στους ανηλίκους – Τι προσπαθεί να κάνει η Αυστραλία;
- World Pass powered by Telekom: Δύο τυχεροί συνδρομητές COSMOTE σε συναυλία του Justin Timberlake στο T-Mobile Center στις ΗΠΑ
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις