Χωρίς συνέχεια τα Audi Α1 και Q2
Τα δύο μικρότερα μοντέλα της Audi δεν πρόκειται να αποκτήσουν διαδόχους καθώς η γερμανική φίρμα ανακοίνωσε ότι επιθυμεί να επικεντρωθεί στα μεγαλύτερα μοντέλα της
- Ανοιχτά τα μαγαζιά σήμερα - Κορυφώνεται η κίνηση, τι να προσέχουμε όταν αγοράζουμε παιχνίδια και τρόφιμα
- Πώς διαμορφώνονται οι τιμές από το χωράφι στο ράφι
- Χριστουγεννιάτικα μπισκοτάκια για τον σκύλο και τη γάτα μας – Εύγευστες συνταγές
- Ο Τραμπ διορίζει τον παραγωγό του «Apprentice», ως ειδικό απεσταλμένο στη Μεγάλη Βρετανία
Η Audi ανακοίνωσε δια στόματος του επικεφαλής της, Markus Duesmann, ότι δεν προτίθεται να ανανεώσει τα «συμβόλαια» των A1 και Q2 καθώς η γερμανική φίρμα θέλει να στοχεύσει στις μεγαλύτερες και πιο κερδοφόρες κατηγορίες αυτοκινήτων.
«Θα περιορίσουμε την γκάμα μοντέλων στη βάση και θα την επεκτείνουμε προς το πάνω. Προτεραιότητα μας θα είναι άλλες κατηγορίες οχημάτων» δήλωσε ο επικεφαλής της Audi σε συνέντευξή του στην εφημερίδα Handelsblatt, διευκρινίζοντας ότι αυτό προβλέπει ο σχεδιασμός του ομίλου VW ο οποίος έχει επαναπροσδιορίσει τον ρόλο κάθε φίρμας που βρίσκεται υπό την στέγη του.
Υπενθυμίζεται ότι το Α1 πρωτοσυστήθηκε το 2010 και έκτοτε μοιράζεται πολλά κοινά στοιχεία με τα VW Polo και Seat Ibiza ενώ το 2018 υποδέχτηκε τη δεύτερη γενιά του.
Το Q2 από την πλευρά του είναι το μικρότερο SUV της γερμανικής φίρμας και λανσαρίστηκε το 2016 στοχεύοντας σε αγοραστές που επιθυμούν πρακτικότητα και ευελιξία με περιπετειώδες ύφος.
Σύμφωνα με τα στοιχεία πωλήσεων, η Audi διέθεσε περίπου 56.883 A1 κατά τη διάρκεια του 2021, μέγεθος μειωμένο κατά 1% σε σχέση με το 2020 ενώ οι πωλήσεις του Q2 συρρικνώθηκαν κατά 6% σε 53.183 για το ίδιο διάστημα.
Σίγουρα, οι πωλήσεις δεν είναι πολύ ενδεικτικές με δεδομένη την έλλειψη ημιαγωγών που έπληξε και συνεχίζει να πλήττει την αυτοκινητοβιομηχανία και η οποία οδήγησε πολλές εταιρείες να δώσουν προτεραιότητα στην κατασκευή μεγαλύτερων και προσοδοφόρων μοντέλων.
«Στον όμιλο προσπαθούμε να επιτύχουμε ένα συνολικό αποτέλεσμα. Για αυτό και δίνουμε προτεραιότητα σε μοντέλα με μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους» σχολίασε χαρακτηριστικά ο M. Duesmann, αφήνοντας κατά κάποιο τρόπο να εννοηθεί ότι οι συγκυρίες έπαιξαν βαρύνοντα ρόλο στην απόφαση της Audi και του VW Group σε σχέση με τα μικρότερα μοντέλα της φίρμας.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις