smart #1: Ρυθμιστής τάσεων
H smart επισημοποίησε την πρόθεσή της να ονομάσει το πρώτο της SUV #1, δίνοντας παράλληλα στη δημοσιότητα και τις πρώτες εικόνες από την εξέλιξή του
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Αλλαγές εξετάζει η Κομισιόν για την οδήγηση μετά τα 70 έτη - Τι θα αναφέρεται στην ευρωπαϊκή οδηγία
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
Το πρώτο μοντέλο της smart υπό τη νέα της «σύσταση» ως κοινοπραξίας ανάμεσα σε Mercedes-Benz και Geely θα υιοθετήσει την ονομασία #1 και όπως είναι ήδη γνωστό από το ομώνυμο concept car που παρουσιάστηκε πέρυσι στην έκθεση του Μονάχου, θα πάρει την μορφή ενός compact crossover με ηλεκτρική τεχνολογία.
Η νέα ονομασία αποτελεί μέρος της συνολικής επανεκκίνησης της φίρμας η οποία υιοθετώντας το συνδυασμό hashtag και αριθμού τόσο για το νέο SUV όσο και για τα υπόλοιπα μοντέλα που θα ακολουθήσουν, ευελπιστεί στον εκ νέου επαναπροσδιορισμό της ως μιας αυτοκινητοβιομηχανίας που επιβάλλει νέες τάσεις, όπως ακριβώς συνέβη και στην πρώτη της εμφάνιση το 1997 με το αρχέτυπο smart city coupe.
Σε ό,τι αφορά το μοντέλο που θα αναλάβει το βάρος των συστάσεων της νέας εποχής της smart με την ομολογουμένως trendy, αλλά μάλλον αμφίσημη ως προς την προφορά ονομασία #1 έχει προγραμματιστεί να λανσαριστεί το 2023 και προς το παρόν συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης στην μακρινή Κίνα όπου και θα κατασκευάζεται δίνοντας την ευκαιρία παρατήρησής του ως έκδοσης παραγωγής.
Σε σύγκριση με το concept car που προηγήθηκε, το δοκιμαστικό πρωτότυπο δείχνει να αποτελεί μια ήπια μετεξέλιξη που δεν προδίδει το αρχικό. Στις πιο διακριτές αλλαγές συγκαταλέγονται, το συμβατικό καπό, η νέου σχεδιασμού επιφάνεια κάτω από τη γρίλια και οι κανονικού διαμετρήματος τροχοί για μοντέλο του συγκεκριμένου μεγέθους.
Σύμφωνα με τις συστάσεις, ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί σε όρους αεροδυναμικής χάρη τόσο στο σχήμα όσο και στις λεπτομέρειες της σχεδίασης όπως οι αναδυόμενες χειρολαβές και η ενεργή γρίλια. Ως αποτέλεσμα ο αεροδυναμικός συντελεστής διαμορφώνεται σε 0.26.
Προς το παρόν δεν έχουν ανακοινωθεί τα τεχνικά χαρακτηριστικά για την έκδοση παραγωγής η οποία όμως θα έχει ως αφετηρία μια νέα ηλεκτρική πλατφόρμα η οποία θα μπορεί να υποστηρίξει διαφορετικής ενεργειακής απόδοσης και μεγέθους μπαταρίες καθώς και διαφορετικές διαμορφώσεις σε ό,τι αφορά των αριθμό και την διάταξη των ηλεκτρικών μοτέρ.
Το smart#1 αναμένεται να υιοθετήσει μπαταρία 70 kWh προσφέροντας αυτονομία περίπου 320 χλμ. η οποία θα τροφοδοτεί ένα ηλεκτρικό μοτέρ τοποθετημένο στον πίσω άξονα σε διαφορετικές εκδόσεις ισχύος που θα φτάνουν έως τους 200 ίππους.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις