Σκιαγραφώντας τo ηλεκτρικό μέλλον της Ferrari
H ιταλική φίρμα κατέθεσε στο γραφείο ευρεσιτεχνιών το πρώτο δείγμα γραφής αυτού που θα αποτελέσει στο μέλλον το πρώτο της αμιγώς ηλεκτροκίνητο sporstcar
- Τεχνητή νοημοσύνη και ωδή στο γυμνό: Αυτές ήταν οι πιο τολμηρές φωτογραφίες την χρονιά του 2024
- Πρόστιμα και επιπλέον φόροι για όσους δεν κλείσουν εκκρεμότητες μέχρι το τέλος του χρόνου
- Μαζική επίθεση με drones σε ρωσική πόλη 1.000 χλμ από τα σύνορα - Απομακρύνθηκαν κάτοικοι
- Χιόνια σε ορεινές περιοχές της Θεσσαλονίκης - Πού απαιτούνται αντιολισθητικές αλυσίδες
Περίπου στα μέσα του 2021, ο επικεφαλής της Ferrari, John Elkann ανακοίνωσε ότι η ιταλική φίρμα θα λανσάρει το πρώτο της ηλεκτροκίνητο sportscar το 2025.
Όπως όλα δείχνουν οι διαδικασίες για το αυτοκίνητο που θα αποτελέσει ορόσημο για το εναλλακτικό μέλλον του Marannello έχουν ήδη ξεκινήσει, καθώς η ιταλική φίρμα κατέθεσε στο γραφείο ευρεσιτεχνιών τα πρώτα σχέδια για ένα ηλεκτροκίνητο sportscar.
Βάσει το σχεδίων που είδαν το φως της δημοσιότητας, το δάπεδο του sporstcar διαθέτει δύο ξεχωριστούς χώρους για την φιλοξενία δύο διαφορετικών μπαταριών.
Ειδικότερα, το σχέδιο προδίδει την παρουσία μιας μεγαλύτερης μπαταρίας στο πίσω τμήμα του αυτοκινήτου και μιας ακόμα πιο λεπτής και με μεγαλύτερο πλάτος κάτω από τον θάλαμο επιβατών.
Σε ό,τι αφορά την θέση των μοτέρ θα φιλοξενούνταο επίσης στο πίσω τμήμα καταλαμβάνοντας τον χώρο που «φυσιολογικά» προορίζεται για τον κινητήρα εσωτερικής καύσης στις συμβατικές Ferrari.
Εκτός από την θέση των μπαταριών τα σχέδια αποκαλύπτουν ότι η πρώτη ηλεκτρική Ferrari δεν θα απέχει από τα συνήθη σχεδιαστικά μονοπάτια των βενζινοκίνητων μοντέλων της φίρμας.
Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι το ίδιο αυτοκίνητο, σύμφωνα με τις επίσημες συστάσεις, θα μπορούσε να υιοθετήσει και ένα υβριδικό σύνολο καθώς η Ferrari έχει κάνει τα σχέδια κατά τέτοιο τρόπο, αφήνοντας αρκετό χώρο στο πλαίσιο για να ευοδωθεί ένα τέτοιο σενάριο.
Για την ακρίβεια, όπως διευκρινίζει η Ferrari, υπάρχει αρκετός χώρος τόσο στο μπροστινό τμήμα όσο και στο πίσω προκειμένου να φιλοξενηθεί ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης. Αν και κατά τα συνήθειες της ιταλικής φίρμας, η διάταξη πιθανότατα θα ακολουθήσει την λογική κινητήρας εσωτερικής καύσης πίσω και ηλεκτρικό μοτέρ μπροστά.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις