Hyundai Ioniq 6: Σε αντίστροφη μέτρηση
To επόμενο μέλος της ηλεκτροκίνητης γκάμας της Hyundai με τον αριθμό 6 συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης εν όψει της πρεμιέρας του η οποία θα πραγματοποιηθεί πριν την εκπνοή του έτους
- Μιας διαγραφής… μύρια έπονται για τη Ν.Δ.- Νέες εσωκομματικές συνθήκες και «εν κρυπτώ» υπουργοί
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
- Την άρση ασυλίας Καλλιάνου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής
- Οι καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων κατά τη διάρκεια της Black Friday
Φωτογραφίες: Automedia
Το Ioniq 6 παρουσιάζει για ακόμα μια φορά τα διαπιστευτήριά του, ως δοκιμαστικό πρωτότυπο, με φόντο τα χιονισμένα τοπία του ευρωπαϊκού βορρά όπου προετοιμάζεται να για να «αντιμετωπίσει» μοντέλα όπως το Tesla Model 3 και το BMW i4.
H σημαντικότερη πτυχή του τετράθυρου μοντέλου θα είναι η προσφερόμενη αυτονομία η οποία, σύμφωνα με πληροφορίες, θα διαμορφωθεί σε 500 χλμ. χάρη στον συνδυασμό της αεροδυναμικής σχεδίασης και της αρχιτεκτονικής E-GMP όπου θα βασίζεται.
Σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει γνωστά η παραπάνω αρχιτεκτονική θα φιλοξενεί μπαταρία 77,4 KWh ενώ η κορυφαία έκδοση θα υιοθετεί δύο μοτέρ με συνδυαστική ισχύ που θα φτάνει τους τους 306 ίππους και θα εξασφαλίζει κίνηση και στους τέσσερις τροχούς.
Η παραπάνω διαμόρφωση θα αφορά την κορυφαία έκδοση καθώς χαμηλότερα στην γκάμα θα υπάρξουν και εκδόσεις με μικρότερης απόδοσης μπαταρία (58 KWh) και ένα ηλεκτρικό μοτέρ.
Σε ό,τι αφορά την πρεμιέρα του, έχει μεταφερθεί για τις αρχές του καλοκαιριού καθώς η Hyundai επιθυμεί να πραγματοποιήσει ορισμένες αλλαγές στη σχεδίαση που σε κάθε περίπτωση θα είναι εμπνευσμένη από το Prophecy Concept το οποίο παρουσιάστηκε πριν δύο χρόνια. Είναι ήδη σαφές πάντως ότι το Ioniq 6 θα πάρει την μορφή ενός κομψού τετράθυρου coupe με αισθητικές λεπτομέρειες που θα παραπέμπουν στο Ioniq 5.
Αν και προς το παρόν δεν υπάρχουν τεκμήρια από το εσωτερικό, το Ioniq 6 αναμένεται να μιμηθεί εξίσου την διαμόρφωση του πρωτοτύπου που προηγήθηκε, υιοθετώντας δύο ψηφιακές οθόνες για το infotainment και τον πίνακα οργάνων καθώς και μια συμβατική κεντρική κονσόλα με υποβραχιόνιο η οποία όμως θα σταματά στα μπροστινά καθίσματα.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις