Maserati Grecale: Nέα πνοή
Η ιταλική φίρμα δίνει μερικά ακόμα κομμάτια του παζλ που θα συνθέσουν την πληθωρική προσωπικότητα του νέου της μικρότερου SUV εν όψει της πρεμιέρας του η οποία κλείδωσε για τον Μάρτιο
H Maserati ανεβάζει στροφές ως προς τη διαδικασία αποκάλυψης του νέου της SUV το οποίο, μετά από συνεχείς αναβολές λόγω έλλειψης ημιαγωγών, κορωνοϊού και άλλων «δαιμονίων» θα παρουσιαστεί τελικά στις 22 Μαρτίου.
Μέχρι τότε, η ιταλική φίρμα φροντίζει να κρατήσει ζωντανό το ενδιαφέρον, δημοσιοποιώντας τις πιο αποκαλυπτικές μέχρι σήμερα εικόνες του νέου της SUV το οποίο όταν «γίνει πραγματικότητα» θα κληθεί να αντιμετωπίσει μοντέλα όπως η Porsche Macan.
Οι νέες εικόνες προδίδουν μια μείξη ανάμεσα στην Levante αλλά και το νέο supercar της Maserati, MC20 σε ό,τι αφορά την σχεδίαση και τις λεπτομέρειες της αισθητικής.
Στο μπροστινό τμήμα ξεχωρίζει η γνώριμη γρίλια που είναι κοινή για όλα τα μοντέλα της Maserati ενώ πίσω, η συνολική εικόνα παραπέμπει σε μια σμικρυμένη εκδοχή της Levante όπως προδίδουν οι χαρακτηριστικές απολήξεις της εξάτμισης και η χάραξη του αεροδυναμικού διαχύτη.
Μια σημαντική σχεδιαστική διαφορά σε σχέση με το ήδη γνωστό μεγαλύτερο SUV της ιταλικής φίρμας είναι τα νέου σχεδιασμού και κάθετου προσανατολισμού φωτιστικά σώματα που κυριαρχούν στην όψη της Grecale.
Στην Levante παραπέμπει και το προφίλ της, εξίσου σε σμίκρυνση μιας η Grecale θα έχει μήκος 4,7 μέτρα. Aυτό που αξίζει να παρατηρήσει κανείς είναι το έντονα κεκλιμένο πίσω παρμπρίζ, μια σχεδιαστική επιλογή που κατά κάποιο τρόπο θολώνει τα όρια ανάμεσα στα παραδοσιακά τετραγωνισμένα δύο όγκων SUV και τα coupe SUV.
Προς το παρόν η Maserati δεν έχει ανακοινώσει τα στοιχεία που αφορούν τα πιο «κρίσιμα» μέρη της Grecale η οποία όμως είναι γνωστό ότι θα βασίζεται στην ίδια αρχιτεκτονική με την Alfa Romeo Stelvio. Αυτό δεν σημαίνει ωστόσο ότι το δάπεδο Giorgio όπως είναι η ονομασία της πλατφόρμας δια χειρός FCA, θα συνδυαστεί με τους ίδιους ακριβώς κινητήρες.
Επικεφαλής στην γκάμα θα τεθεί ο V6 των 3,0 λίτρων ο οποίος εφοδιάζει και το πιο πρόσφατο supercar της ιταλικής φίρμας αποδίδοντας 630 ίππους και 730 Nm ροπής. Βέβαια στην περίπτωση του SUV τα παραπάνω μεγέθη αναμένεται να μειωθούν συμβαδίζοντας με το μέγεθος, τον όγκο του και την διαφορετική θέση του στην γκάμα.
Επίσης δεδομένη, αν και σε δεύτερο χρόνο, θα πρέπει να θεωρείται η παρουσία μιας αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης η οποία πιθανότατα θα έχει ως αφετηρία μια διαφορετική αρχιτεκτονική και όλες τις απαιτούμενες προδιαγραφές τόσο σε ό,τι αφορά τα επίπεδα ισχύος όσο και φόρτισης που απαιτεί το είδος των premium ηλεκτροκίνητων.
Το παρών αναμένεται να δώσουν και υβριδικές εκδόσεις με την αρχή να γίνεται από το ήπιο υβριδικό σύνολο 330 ίππων που πριν από περίπου δύο χρόνια εντάχθηκε στις επιλογές της Ghibli και συνδυάζει δίλιτρο κινητήρα βενζίνης με επικουρικό ηλεκτρικό κύκλωμα.
Πλην των παραπάνω, αξίζει να σημειωθεί ότι η Maserati έχει υποσχεθεί ότι η Grecale θα είναι το ταχύτερο SUV της κατηγορίας του, θα προσφέρει απαράμιλλα οδηγικά χαρακτηριστικά αλλά θα είναι και το πιο ευρύχωρο. Επίσης, οι Ιταλοί έχουν εντάξει στις υποσχέσεις τους για το νέο τους δημιούργημα με την ελληνικής προέλευσης ονομασίας το καλύτερο ηχοσύστημα στην κατηγορία.
Πέρα από τις επίσημες συστάσεις, είναι επίσης γνωστό πως η Maserati έχει θέσει ψηλά τον πήχη για την Grecale που λόγω κατηγορίας θα μπορούσε να την επαναφέρει δυναμικά στο προσκήνιο, αναστρέφοντας το «ατυχές» story της Levante η οποία όπως είχε δηλώσει και ο αείμνηστος Sergio Marchionne, έπεσε «θύμα» κακών τακτικών προώθησης.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις