Πιστή στην υπόσχεσή της, η Skoda αποκαλύπτει την πιο δυναμική σε επίπεδο σχεδίασης και όχι μόνο, παραλλαγή της Fabia που, όπως επιβάλλουν οι συνήθειες της τσεχικής φίρμας, υιοθετεί τα διακριτικά Monte Carlo.

Οι πιο εξοικειωμένοι με την γκάμα της Skoda, θα γνωρίζουν ότι η γκάμα των εκδόσεων Monte Carlo επιφέρει όμοιες σχεδιαστικές αναβαθμίσεις  στην εμφάνιση των μοντέλων τα οποία τα υιοθετούν και η Fabia δεν αποτελεί εξαίρεση.

Έτσι και στην περίπτωση της Fabia, την Monte Carlo ταυτότητα καλούνται να στοιχειοθετήσουν οι τροχοί των 17 ιντσών, ο ανασχεδιασμένος πιο «επιθετικά» προφυλακτήρας, τα ξαναγραμμένα, πιο ανάγλυφα κατώτερα πλευρικά τμήματα και ο εξίσου ανασχεδιασμένος πίσω προφυλακτήρας που φιλοξενεί μια κατασκευή η οποία παραπέμπει σε διαχύτη. Την εικόνα συμπληρώνουν τα μαύρου γυαλιστερού χρώματος καλύμματα των εξωτερικών καθρεφτών και τα αντίστοιχης απόχρωσης στοιχεία στην γρίλια.

Ως συνήθως, η έκδοση Monte Carlo, επωφελείται και από επιπλέον εξοπλισμό σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις της Fabia, περιλαμβάνοντας στη βασική «λίστα» φωτιστικά σώματα LED, φώτα ομίχλης και φιμέ παράθυρα ενώ, διατίθενται επίσης ως επιλογές η δυνατότητα βαφής της οροφής σε μαύρη απόχρωση, τροχοί 18 ιντσών και διαφορετικού τύπου φωτιστικά σώματα LED.

To εσωτερικό δεν εξαιρείται από τις αναβαθμίσεις, διαθέτοντας σπορ καθίσματα, λεπτομέρειες από δέρμα που περιβάλλουν το χειρόφρενα, τον επιλογέα σχέσεων και το σπορ τιμόνι που επιπλέον κοσμείται από κόκκινες ραφές. Το παζλ της σπορ εμφάνισης συμπληρώνουν λεπτομέρειες από κόκκινο χρώμα στο ταμπλό και στο εσωτερικό των θυρών αλλά στοιχεία που παραπέμπουν στην υφή του ανθρακονήματος.

Αναβαθμισμένος είναι και ο διαθέσιμος εξοπλισμός καθώς η έκδοση Monte Carlo εφοδιάζεται de facto από οθόνη 8,0 ιντσών για το σύστημα infotainment ενώ προαιρετικά διατίθεται και οθόνη 9,2 ιντσών η οποία μπορεί να συνδυαστεί με ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών.

Στον εκτενή κατάλογο των προαιρετικών επιλογών περιλαμβάνονται επίσης το θερμαινόμενο τιμόνι, σύστημα επαγωγικής φόρτισης κινητών, περισσότερες θύρες USB oι οποίες μπορούν να φτάσουν τις πέντε τον αριθμό.

Ακόμα σημαντικότερη ωστόσο από τις παραπάνω προσθήκες είναι η δυνατότητα επιλογής του κινητήρα 1.5 TSI Evo ο οποίος εντάσσεται πλέον στην γκάμα της Fabia για τις «ανάγκες» της έκδοσης Monte Carlo.

O συγκεκριμένος τετρακύλινδρος turbo κινητήρας εξασφαλίζει ισχύ 150 ίππων και 250 Nm ροπής και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, επιτρέποντας στην Fabia Monte Carlo να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 8,0 δευτερόλεπτα, στοιχεία που καθιστούν την συγκεκριμένη έκδοση την κορυφαία της γκάμας.

Επίσης με δεδομένο ότι ο TSI Εvo του 1,5 λίτρου διαθέτει σύστημα αδρανοποίησης των μισών κυλίνδρων, επιδεικνύει και υψηλή αποδοτικότητα περιορίζοντας τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα σε 127 γρ. /χλμ. δηλαδή στα ίδια επίπεδα με τον τρικύλινδρο 1,0 λίτρου με τον οποίο η Fabia Monte Carlo είναι εξίσου διαθέσιμη.

Πρόκειται για τον ήδη διαθέσιμο στην γκάμα της Fabia τρικύλινδρο TSI με απόδοση 110 ίππους και 200 Nm ροπής ο οποίος μπορεί να συνδυαστεί είτε με μηχανικό είτε με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.