Κλείδωσε το ηλεκτρικό Genesis GV60 για την Ευρώπη
Το coupe SUV θα είναι το δεύτερο ηλεκτρικό μοντέλο που το πολυτελές σκέλος της Hyundai προορίζει για την ευρωπαϊκή αγορά αλλά το πρώτο που είναι εξαρχής σχεδιασμένο με γνώμονα την ηλεκτροκίνηση
To πολυτελές σκέλος του ομίλου Hyundai το οποίο σχετικά προσφάτως ξεκίνησε να δραστηριοποιείται στην Ευρώπη δίνει τις πλήρεις συστάσεις για το δεύτερο, μετά το G80 Ε, ηλεκτροκίνητο μοντέλο που σκοπεύει να λανσάρει στη γηραιά ήπειρο κάτι που, σύμφωνα με τις νεότερες συστάσεις θα συμβεί πριν την εκπνοή του 2022.
Ο λόγος για το GV60 το οποίο αξιοποιώντας την ηλεκτρική πλατφόρμα του ομίλου E-GMP και μπαταρίες 77,4 kWh υπόσχεται αυτονομία που αγγίζει τα 450 χλμ. Τις προδιαγραφές της βασικής πισωκίνητης έκδοσης συμπληρώνει ένα μοτέρ με απόδοσης 225 ίππων και 350 Nm τοποθετημένο στον πίσω άξονα.
Όπως ισχύει και για το ομογάλακτο KIA EV6 GT αλλά και για το επικείμενο Hyundai Ioniq 5 N, η Genesis θα προσφέρει και μια υψηλών επιδόσεων έκδοση του με ισχύ που θα φτάνει τους 430 ίππους. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις η συγκεκριμένη έκδοση θα μπορεί να ολοκληρώσει το sprint από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,0 δευτερόλεπτα αν και η αυτονομία αναμένεται να διαμορφωθεί λίγο πάνω από τα 350 χλμ.
Οι μπαταρίες συνδυάζονται με κύκλωμα φόρτισης 800 V το οποίο υπόσχεται την αναπλήρωση της ενέργειας έως το 80% σε μόλις 18 λεπτά.
Πλην των ηλεκτρικών προδιαγραφών του, το GV60 διαθέτει μια σειρά τεχνολογικών χαρακτηριστικών που φιλοδοξούν να το τοποθετήσουν αποτελεσματικά στην ιδιαίτερα απαιτητική ευρωπαϊκή premium κατηγορία. Σε αυτές συγκαταλέγεται σύστημα αναγνώρισης προσώπου το οποίο αποτελείται από υπέρυθρη κάμερα η οποία αναγνωρίζει τον οδηγό, ξεκλειδώνει αλλά και φορτώνει τις ρυθμίσεις που ο ίδιος έχει επιλέξει.
Πλην της κάμερας, το GV60 υποδέχεται την πρώτη εφαρμογή του συστήματος Fingerprint Authentication το οποίο συνεπάγεται ότι ο οδηγός μπορεί να θέσει σε λειτουργία τον κινητήρα ακουμπώντας απλά την σχετική επιφάνεια αφής.
Στο εσωτερικό, ξεχωρίζουν το προηγμένο infotainment, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων που συνδυάζεται με head-up display και επιδέχονται αυτόματες αναβαθμίσεις. Mε over-the-air updates αναβαθμίζονται και οι λειτουργίες που αφορούν νευραλγικά συστήματα του αυτοκινήτου όπως η ανάρτηση, τα φρένα, το σύστημα διεύθυνσης καθώς και τα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης.
Στα τελευταία περιλαμβάνονται σύστημα αυτόνομης πέδησης, σύστημα αποτροπής ακούσιας αλλαγής λωρίδας, επιτήρησης τυφλών σημείων, αυτόματους προβολής και ενεργό cruise control που συνδυαστικά δίνουν τη δυνατότητα ημιαυτόνομης οδήγησης.
Σε ό,τι αφορά τη σχεδίαση, το GV60 ανήκει στην κατηγορία των coupe SUV και μιμείται την αισθητική του Genesis G70 Shooting Brake στις λεπτομέρειες.
Στην προκειμένη περίπτωση ωστόσο υπάρχουν διαφοροποιήσεις όπως η κλειστή γρίλια, η pop-up χειρολαβές που συντείνουν σε μια συνολικά καλύτερη αεροδυναμική απόδοση. Υπό το ίδιο σκεπτικό δεν υπάρχουν συμβατικοί εξωτερικοί καθρέφτες αλλά κάμερες συνδεδεμένες με την αφθονία οθονών στο εσωτερικό.
Η πλειονότητα των διακοπτών είναι αφής συντείνοντας στην τεχνολογικά ενήμερη εικόνα ενώ η διαμόρφωση του εσωτερικού, εκμεταλλεύεται πλήρως τις εξασφαλίσεις της ηλεκτροκίνησης προσφέροντας τον μέγιστο δυνατό χώρο και δίνοντας έμφαση στα πολυτελή υλικά και στο φινίρισμα. Χαρακτηριστική λεπτομέρεια το Crystal Sphere το οποίο εκτελεί «καθήκοντα» επιλογέα ταχυτήτων και αλλάζει χρώματα αναλόγως την λειτουργία.
- Μεγάλη Βρετανία – Ελλάδα 73-72: Μπλακ-άουτ και απότομη προσγείωση για τη «γαλανόλευκη»
- Αυτό είναι το πρόσωπο-κλειδί στις διαπραγματεύσεις για τις απολύσεις στη Volkswagen
- Ο Μπαρτζώκας αποθέωσε τον Φουρνιέ: «Είναι παικταράς, τι άλλο να πω!»
- Βίκτορ Όρμπαν: Η εποχή της Δύσης τελείωσε, ξημερώνει η εποχή της Ευρασίας
- Κόρινθος: Αυτοκίνητο τυλίχθηκε στις φλόγες στην παλαιά εθνική οδό
- Φουρνιέ: «Μου αρέσει πολύ εδώ, απολαμβάνω να παίζω γι’ αυτόν τον κόσμο»