Βασίλισσα Ελισάβετ: «Δεν μπορώ να κινηθώ», είπε σε εργαζόμενους του παλατιού
Τα Ανάκτορα του Μπάκιγχαμ δεν έκαναν κανένα σχόλιο.
Η βασίλισσα Ελισάβετ είπε σε εργαζόμενους των Ανακτόρων ότι «δεν μπορεί να κινηθεί» και πολύ, στην πρώτη δια ζώσης εκτέλεση των καθηκόντων της αφότου ο γιος της, ο πρίγκιπας Κάρολος, βρέθηκε θετικός στην Covid-19.
Την περασμένη εβδομάδα ο 73χρονος διάδοχος του θρόνου αποχώρησε από μια εκδήλωση, αφού προσβλήθηκε για δεύτερη φορά από τον νέο κορονοϊό. Μια πηγή των Ανακτόρων είπε ότι η 95χρονη μονάρχης δεν έχει εμφανίσει συμπτώματα, αλλά είναι υπό παρακολούθηση.
Την Τρίτη η βασίλισσα «υποδέχτηκε» μέσω βιντεοδιάσκεψης τους νέους πρεσβευτές της Εσθονίας και της Ισπανίας. Σήμερα έγινε γνωστό ότι δέχτηκε τον απερχόμενο και τον νέο Γραμματέα Αμυντικών Υπηρεσιών στο Κάστρο του Γουίνδσορ.
«Ω, εδώ είμαι» είπε αυτοσαρκαζόμενη, στηριγμένη σε ένα μπαστούνι, την ώρα που οι δύο γραμματείς έμπαιναν στην αίθουσα, σύμφωνα με το βίντεο της συνάντησης. Όταν ρωτήθηκε πώς αισθάνεται, απάντησε: «Όπως βλέπετε, δεν μπορώ να κινηθώ» και έδειξε τα πόδια της, προτού να κάνει ένα συρτό βήμα και να τους χαιρετίσει δια χειραψίας.
Τα Ανάκτορα του Μπάκιγχαμ δεν έκαναν κανένα σχόλιο.
Μια πηγή των Ανακτόρων είπε ότι η βασίλισσα αισθάνεται κάπως πιασμένη, αλλά δεν έχει τραυματιστεί, ούτε είναι αδιάθετη.
Η υγεία της Ελισάβετ, της γηραιότερης εν ενεργεία μονάρχη του κόσμου, βρίσκεται στο επίκεντρο αφότου αναγκάστηκε να παραμείνει για ένα βράδυ σε νοσοκομείο, τον περασμένο Οκτώβριο και οι γιατροί της συνέστησαν να ξεκουραστεί. Την περασμένη εβδομάδα πάντως μια πηγή είπε ότι η βασίλισσα, που αυτόν τον μήνα έκλεισε 70 χρόνια στον θρόνο, θα επιστρέψει κανονικά στα καθήκοντά της.
Πηγή ΑΠΕ-ΜΠΕ
- Ολυμπιακός: Το συγκλονιστικό βίντεο για την συλλεκτική Κάρτα Φιλάθλου των 100 ετών
- Αμφιλοχία: Μυστήριο με τη «βουτιά» θανάτου του 27χρονου ποδοσφαιριστή
- Δήμος Αθηναίων: Τι έδειξε η Μελέτη Φέρουσας Τουριστικής Ικανότητας
- Ισραήλ: Πέθανε μια πρώην όμηρος από την επίθεση της 7ης Οκτωβρίου
- Μαγικά Χριστούγεννα στον Άλιμο
- Εξερεύνηση, σεξουαλικότητα, διαφθορά: Ο έρωτας στον ρωσικό κινηματογράφο