Porsche Macan T: Νέο δυναμικό στοιχείο
Η γερμανική φίρμα προσθέτει στην γκάμα της Macan μια νέα έκδοση με το διακριτικό “T”, δυναμικότερο set-up, χαμηλότερο βάρος και στόχο περισσότερη οδηγική ευχαρίστηση
- «Δεν έχουμε πυρομαχικά, πρέπει να εστιάσουμε στο Ιράν και να απομονώσουμε τη Χαμάς» είπε ο Νετανιάχου
- Πολλά «σύννεφα» θολώνουν την εικόνα της Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν – Τι θα γίνει με το «Pfizergate»;
- ΣΥΡΙΖΑ: Η εκδίκηση της Ιστορίας για το αντισύριζα μέτωπο, τα απομνημονεύματα Μέρκελ
- Γιατρός στην Άρτα καταδικάστηκε για θανάτους ασθενών αλλά πήρε… προαγωγή
To μικρότερο SUV της Porsche μόλις απέκτησε μια νέα έκδοση η οποία φιλοδοξεί να αποτελέσει μια δυναμική επιλογή που τοποθετείται ανάμεσα στην «απλή» έκδοση και στην S χάρη στο χαμηλό της βάρος και μια ακόμα πιο σκληροπυρηνική προσέγγιση στην ανάρτηση.
Προκειμένου να διατηρηθεί το βάρος σε χαμηλά επίπεδα, η Macan T απαρνείται την εξακύλινδρη ισχύ προς όφελος του δίλιτρου turbo κινητήρα με απόδοση 265 ίππους και 400 Nm ροπής.
Το συγκεκριμένο σύνολο είναι κατά 58,8 κιλά ελαφρύτερο σε σχέση με των V6 των 2,9 λίτρων των εκδόσεων GTS και S συμβάλλοντας σε μια διαφορετική κατανομή του βάρους. Παράλληλα η συγκεκριμένη έκδοση διαθέτει μιας διαφορετικής ρύθμισης ανάρτηση η οποία υπόσχεται μεγαλύτερη ακρίβεια και ευελιξία σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη διαμόρφωση στα SUV της Porsche.
Ο νέος κινητήρας εξασφαλίζει στην συγκεκριμένη έκδοση τη δυνατότητα να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 6,2 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητά της διαμορφώνεται σε 232 χλμ./ώρα. Ακόμα σημαντικότερη από τα παραπάνω μεγέθη προδιαγράφεται η βελτίωση σε όρους οδικής συμπεριφοράς καθώς η μείωση του βάρους στο μπροστινό τμήμα συνδυαστικά με τις νέες ρυθμίσεις στην ανάρτηση υπόσχονται περισσότερο δυναμισμό και ευελιξία.
Καθοριστικό ρόλο σε αυτό διαδραματίζει ο εξοπλισμός της έκδοσης Τ με τα ενεργά αμορτισέρ και το σύστημα ελέγχου PASM σε συνδυασμό με ελατήρια από χάλυβα και νέες αντιστρεπτικές ράβδους. Παράλληλα διατίθεται προαιρετικά και η επιλογή αερανάρτησης. Στην πρώτη περίπτωση, η απόσταση από το έδαφος μειώνεται κατά επιπλέον 1,5 εκατοστό ενώ με την αερανάρτηση η μείωση της απόστασης ανέρχεται σε 2,5 εκ.
Η κίνηση μεταδίδεται καις τους τέσσερις τροχούς με την συμβολή ενός αυτόματο κιβωτίου επτά σχέσεων αν και όπως σημειώνει η Porsche, σε περίπτωση της επιλογής του προαιρετικού συστήματος διαχείρισης ροπής η προτεραιότητα δίνεται στον πίσω άξονα εξασφαλίζοντας ένα πιο σπορ προφίλ.
Φυσικά η Porsche δεν έχει παραλείψει να προσφέρει και την απαραίτητη οπτική διαφοροποίηση στην νέα έκδοση η οποία αποκτά μπροστινό προφυλακτήρα, εξωτερικούς καθρέφτες, spoiler και πλευρικές λεπτομέρειες σε γκρι μεταλλικής απόχρωση. Την εικόνα συμπληρώνουν το μαύρο γυαλιστερό φινίρισμα σε εξατμίσεις και παράθυρα. Το σκούρο μοτίβο εξακολουθεί και στους τροχούς των 20 ιντσών από ματ τιτάνιο.
Στο εσωτερικό, κυριαρχούν τα καθίσματα από δέρμα και Sport-Tex με ασημί ραφές ενώ στην κορυφή του ταμπλό παίρνει θέση ένα χρονόμετρο ακριβείας. Την εικόνα συμπληρώνουν νέα μαρσπιέ με το λογότυπο της έκδοσης.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις