Nέα υδρογονοκίνητα σχέδια από τη Renault
H γαλλική φίρμα δίνει το πρώτο δείγμα γραφής ενός concept car το οποίο αφενός συστήνει μια νέα σχεδιαστική κατεύθυνση και αφετέρου ανανεώνει το ενδιαφέρον της για την τεχνολογία κυψελών καυσίμου
Η Renault προαναγγέλλει ένα νέο concept car με τεχνολογία κυψελών καυσίμου το οποίο σκοπεύει να αποκαλύψει πλήρως τον Μάιο και σύμφωνα με τις συστάσεις, φιλοδοξεί να αποτυπώσει τις προθέσεις της γαλλικής φίρμας για ακόμα μεγαλύτερη αποδοτικότητα.
Το ακόμα ανώνυμο concept car, συστήθηκε μέσω ενός teaser που έκανε την εμφάνισή του στο πλαίσιο της ανακοίνωσης των ευοίωνων οικονομικών αποτελεσμάτων της Renault από τον επικεφαλής της, Luca de Meo. Σύμφωνα με την σχετική ενημέρωση, την αισθητική του πρωτοτύπου υπογράφει ο νέος επικεφαλής σχεδιασμού της Renault, Gilles Vidal και «θα αναλάβει να ενσαρκώσει τη δέσμευση της Renault ως φίρμας για βιώσιμη εξέλιξη αλλά και προς ένα μέλλον πιο αποδοτικής, συμπεριληπτικής και ασφαλούς αυτοκίνησης»
Σύμφωνα με τα όσα είπε ο Luca de Meo το concept car θα αποτελέσει την υλοποίηση του οράματος της Renault για ένα βιώσιμο μέλλον και θα βασίζεται σε τρεις πυλώνες, ασφάλεια, συμπεριληπτικότητα και περιβάλλον. Ακόμα σημαντικότερο, όπως διευκρίνισε ο ίδιος, είναι ότι το πρωτότυπο μοντέλο, θα μετουσιωθεί σε έκδοση παραγωγής καθώς όπως χαρακτηριστικά είπε «στη Renault όταν παρουσιάζουμε πρωτότυπα θέλουμε να τα βλέπουμε ως πραγματικά αυτοκίνητα».
Αν και το πρώτο δείγμα γραφής του πρωτότυπου μοντέλου δεν αφήνει πολλά περιθώρια συμπερασμάτων σε ό,τι αφορά την νέα αισθητική δια χειρός Gilles Vidal πλην ίσως των εξαιρετικά στενών φωτιστικών σωμάτων και της νέας θέσης της γρίλιας που τοποθετείται χαμηλότερα σε σχέση με τις μέχρι τώρα συνήθειες της γαλλικής φίρμας. Επίσης το μέγεθος και το ύψος του concept car αφήνουν να εννοηθεί ότι πρόκειται για ένα SUV μεγαλύτερο από το επικείμενο Megane E-Tech.
Πλην του νέου concept car, o Luca de Meo ανακοίνωσε ότι με φόντο τα θετικά οικονομικά αποτελέσματα και την επιτυχή στρατηγική περιστολής του κόστους, η Renault μπορεί πλέον να επικεντρωθεί στον σχεδιασμό για το λανσάρισμα 27 νέων μοντέλων έως το 2025. «Ο πραγματικός μας στόχος είναι η ανταγωνιστικότητα της μελλοντικής μας γκάμας, έχω απόλυτη εμπιστοσύνη σε ότι κάνουμε από μηχανοτεχνικής και σχεδιαστικής άποψης κατ΄επέκταση θεωρώ ότι όλα τα projects δείχνουν πολύ όμορφα. Δημιουργούμε την καλύτερη γκάμα που είχε η Renault τις τελευταίες δεκαετίες».
- Πώς θα αποφύγουμε τα προβλήματα από τη διατροφική κραιπάλη των γιορτών
- Μητσοτάκης: Έρχεται το parco.gov.gr για την προστασία των ανηλίκων από τον εθισμό στα social
- Χεσούς Νάβας: «Το ποδόσφαιρο είναι η ζωή μου – Υπήρχαν μέρες που δεν μπορούσα να περπατήσω»
- Χριστούγεννα: KFC, καλικάντζαροί και άλλες παράξενες παραδόσεις απ’ όλον τον κόσμο
- Ολυμπιακός: Τα 25 λεπτά των παικτών, τα 90 των διαιτητών…
- Μοζαμβίκη: Στους 94 έχουν φτάσει οι νεκροί μετά το πέρασμα του κυκλώνα Σίντο