Περιφέρεια ΑΜΘ: Μεγάλης κλίμακας τουριστική προβολή
Ποσό άνω των 2 εκατ. Ευρώ εξασφάλισε η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας - Θράκης για την ανάδειξη του τουριστικού της προϊόντος.
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Αλλαγές εξετάζει η Κομισιόν για την οδήγηση μετά τα 70 έτη - Τι θα αναφέρεται στην ευρωπαϊκή οδηγία
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
Υπογράφηκε από τον Περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης κ. Χρήστο Μέτιο η σύμβαση για ένα από τα πιο ολοκληρωμένα και φιλόδοξα έργα τουριστικής προβολής για την Περιφέρεια ΑΜΘ.
Πρόκειται για το έργο «Ενέργειες προώθησης τουριστικού προϊόντος Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης», προϋπολογισμού 2,1 εκ. €, το οποίο χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ.
Το έργο σχεδιάστηκε στη βάση έξι αξόνων, έξι ειδών τουρισμού τα οποία η Διοίκηση της Περιφέρειας επιδιώκει να αναδείξει:
- Ο φυσιολατρικός τουρισμός
- Ο παραθαλάσσιος τουρισμός
- Ο πολιτιστικός τουρισμός
- Ο θρησκευτικός τουρισμός
- Ο γαστρονομικός και οινικός τουρισμός
- Ο τουρισμός πόλεων
Στη βάση των έξι αυτών ειδών τουρισμού, θα υλοποιηθούν σύγχρονες δράσεις προβολής και δικτύωσης, οι οποίες σχεδιάστηκαν μετά από διαβούλευση με τους εμπλεκόμενους φορείς. Αναλυτικά το έργο μεταξύ άλλων περιλαμβάνει:
- Την τουριστική φωτογράφηση του συνόλου της περιοχής
- Την παραγωγή γενικών και θεματικών video προώθησης καθώς και τηλεοπτικών σποτ
- Την επιλογή και προμήθεια διαφημιστικών και προωθητικών δώρων που θα απευθύνονται σε επαγγελματίες του τουρισμού και σε επισήμους προσκεκλημένους
- Την κατασκευή και εγκατάσταση προωθητικών τουριστικών panel σε επιλεγμένα αεροδρόμια της χώρας
- Τουριστικές καταχωρήσεις σε έντυπα ΜΜΕ (offline διαφήμιση)
- Ηλεκτρονική καμπάνια στο internet, στα κυριότερα social media καθώς και σε εξειδικευμένους τουριστικούς διαδικτυακούς τόπους (online διαφήμιση)
- Ειδικές δράσεις προβολής εντός και εκτός Ελλάδας
- Τη συμμετοχή σε B2B Workshops και σε εκδηλώσεις παρουσίασης προορισμού στην Ελλάδα και στο εξωτερικό
- Την οργάνωση ταξιδιών εξοικείωσης και φιλοξενίας (fam & press trips) με αποδέκτες επαγγελματίες του τουρισμού και διαμορφωτές κοινής γνώμης
Οι στόχοι που έθεσε η Διοίκηση της Περιφέρειας στο σχεδιασμό και στην υλοποίηση των συγκεκριμένων δράσεων είναι οι εξής:
- Η προώθηση της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης ως ενιαίου και αναγνωρίσιμου προορισμού τεσσάρων εποχών
- Η επέκταση της τουριστικής περιόδου
- Η αύξηση του αριθμού και της ποιότητας των επισκεπτών
- Η διείσδυση τόσο στις ώριμες όσο και στις νέες και ανερχόμενες τουριστικές αγορές
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις