Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
ps. post
scriptum

Οι γνωστοί «γνωστοί» έσπασαν πάλι την απεργία της ΕΣΗΕΑ

Έρευνα: Ποια μάρκα βρέθηκε στην κορυφή των αναζητήσεων σε Αμερική και Ευρώπη;

Έρευνα: Ποια μάρκα βρέθηκε στην κορυφή των αναζητήσεων σε Αμερική και Ευρώπη;

Ποια μάρκα βρέθηκε στην κορυφή και πόσα χρήματα έβγαλε την χρονιά που πέρασε;

Οι Αμερικανοί απλά δεν χορταίνουν την Louis Vuitton.

View this post on Instagram

A post shared by Louis Vuitton (@louisvuitton.style)

Μετά από τα έσοδα της LVMH με έσοδα 71,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2021, ο θρυλικός γαλλικός οίκος μπορεί να ευχαριστήσει εν μέρει την άνθηση της πανδημίας που τον έκανε την πιο περιζήτητη μάρκα πολυτελείας στις Ηνωμένες Πολιτείες, σύμφωνα με μια νέα μελέτη.

Τι φορούν οι Ευρωπαίοι;

Τα ευρήματα προέρχονται από μια μελέτη της διαδικτυακής γκαλερί τέχνης SINGULART, η οποία εξέτασε δεδομένα αναζήτησης από το 2018 έως το 2021 για να δει πού αυξήθηκε το ενδιαφέρον για 42 επωνυμίες σχεδιαστών. Ο γαλλικός οίκος ήταν στην κορυφή του χάρτη των σχεδιαστών τόσο στις ΗΠΑ όσο και στην Ευρώπη, με 28 χώρες να το αποκαλούν την αγαπημένη τους μάρκα πολυτελείας, εκτός από το ότι ονομάστηκε η πιο δημοφιλής ετικέτα σχεδιαστών σε όλες τις πολιτείες των ΗΠΑ.

Ενώ η Louis Vuitton πήρε το χρυσό στέμμα, άλλες κομψές μάρκες δεν έμειναν πολύ πίσω.

Ο οίκος Dior είναι επίσης εξαιρετικά δημοφιλές σε όλες τις Ηνωμένες Πολιτείες, καθώς βρίσκεται σε δεύτερη «μοίρα» στο 62% των πολιτειών, ιδιαίτερα στη Φλόριντα, τη Μασαχουσέτη, τη Νέα Υόρκη και την Πενσυλβάνια. Ο οίκος σημείωσε τη μεγαλύτερη αύξηση στις αναζητήσεις του στην Καλιφόρνια, με αύξηση άνω του 1,1 εκατομμυρίου κατά την τετραετία.

View this post on Instagram

A post shared by Dior Official (@dior)

Άλλοι, όπως ο Hermes, ο Gucci, ο Valentino και ο βρετανικός οίκος πολυτελείας Burberry, ο οποίος πρόσφατα υποσχέθηκε να γίνει θετικός για το κλίμα έως το 2040, θεωρήθηκαν επίσης δημοφιλείς από τις αμερικανικές πολιτείες.

Ο Alexander McQueen, εν τω μεταξύ, ήταν μεταξύ των αγαπημένων σχεδιαστών στο 22% των πολιτειών, σύμφωνα με τη μελέτη.

Πως μοιράζεται η ζήτηση;

Στην Ευρώπη, η Ισλανδία προφανώς συμπαθεί πολύ το Hugo Boss και η Hermes ήταν στη Γερμανία – αυτές οι δύο μάρκες ήταν στην κορυφή κάθε χώρας, αντίστοιχα – ενώ η Moncler είναι πιο περιζήτητη στη Φινλανδία και η Chanel είναι μεγάλη επιτυχία με τους κατοίκους της Γεωργίας. Αλλά η Louis Vuitton συνέχισε να βασιλεύει και να έρχεται πρώτος σε κόμβους μόδας όπως η Γαλλία και η Ιταλία. Η Balenciaga, η οποία πρόσφατα βρέθηκε στην κορυφή του Lyst, ως η πιο περιζήτητη εταιρεία ρούχων στον κόσμο, δεν έκανε τόσο θόρυβο γενικά — αλλά είναι εξαιρετικά δημοφιλής στην Ιρλανδία, όπου τερμάτισε ως η δεύτερη αγαπημένη επωνυμία σχεδιαστών της χώρας. Θα πρέπει να δούμε αν η πρόσφατη επιτυχία του μπορεί να το προωθήσει στην επόμενη επανάληψη της μελέτης.

Είναι ενδιαφέρον ότι ενώ ευρωπαϊκές εταιρείες όπως η Louis Vuitton και ο Dior ήταν οι ξεκάθαρες επιτυχίες με τους Αμερικανούς, η αγάπη δεν ήταν απαραίτητα ανταποδοτική: Μόνο τρεις αμερικανικές μάρκες — Marc Jacobs, Ralph Lauren και Tom Ford — μπήκαν στις τελικές λίστες, σύμφωνα με τα ευρήματα.

Must in

Η Generation Rent ασφυκτιά – Το 60% του μισθού για ένα τριάρι

H γενιά των ενοικιαστών ή Generation Rent, αναγκάζεται να πληρώνει ως και το 60% ενός μέσου μισθού για όλο και πιο μικρά διαμερίσματα. Ο ένας στους τέσσερις δυσκολεύεται να πληρώσει το νοίκι.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2024