Euroferry Olympia: Έγινε έλεγχος, λέει η πλοιοκτήτρια εταιρεία μετά την τραγωδία
«Γίνεται σε καθημερινή βάση καθαρισμός και απολύμανση τόσο στις καμπίνες, όσο και στους κοινόχρηστους χώρους», απαντά η ναυτιλιακή στις καταγγελίες επιβατών για κοριούς στις καμπίνες
- Κίνα: Αυτοκίνητο έπεσε επάνω σε πλήθος έξω από δημοτικό σχολείο – Τουλάχιστον 10 τραυματίες
- Θα «σπάσει» η Ελλάδα το καλούπι του δεξιού λαϊκισμού στην ΕΕ;
- Η υπερθέρμανση του πλανήτη κοστίζει ζωές - Για πρώτη φορά επιστήμονες υπολογίζουν τους θανάτους
- Το ΠΑΣΟΚ πολιορκεί το κέντρο που «χάνει» η ΝΔ και τη βαφτίζει «γαλάζιο ΣΥΡΙΖΑ»
«Το πλοίο είχε περάσει από έλεγχο στις 16 Φεβρουαρίου, μόλις δύο ημέρες πριν από το ατύχημα. Είχε περάσει από επιθεώρηση και μπόρεσε να συνεχίσει το ταξίδι του. Βάσει των επιθεωρήσεων, έγινε έλεγχος στο πλοίο στα συστήματα ανίχνευσης καπνού, πυρασφάλειας κ.λπ», δήλωσε ο εκπρόσωπος της ναυτιλιακής εταιρείας του πλοίου Euroferry Olympia, Πολ Κυπριανού, μιλώντας στην ΕΡΤ και την εκπομπή «Συνδέσεις».
«Μιλώντας για θέματα καθαριότητας του πλοίου, γίνεται σε καθημερινή βάση καθαρισμός και απολύμανση τόσο στις καμπίνες, όσο και στους κοινόχρηστους χώρους. Οι εργασίες συντήρησης είναι συνήθης πρακτική», πρόσθεσε ο ίδιος, ενώ ερωτηθείς για τις καταγγελίες επιβατών – οδηγών φορτηγών, σημείωσε:
«Στο συγκεκριμένο πλοίο, είχαμε 159 οδηγούς. Όλοι είχαν καμπίνα. Στη συντριπτική πλειοψηφία τους, είχαν ανέβει στις καμπίνες τους. Μιλάμε για 77 καμπίνες με 308 κρεβάτια. Υπήρχε επαρκής αριθμός καμπινών και κρεβατιών (…) Περιπολίες μελών του πληρώματος ελέγχουν εάν υπάρχουν άτομα μέσα στα φορτηγά. Αν κάποιος διανυκτερεύει στο φορτηγό, δεν είναι εύκολο πάντα να εντοπιστεί», υποστήριξε.
«Αν δεν υπήρχε συναγερμός στη γέφυρα του πλοίου την ώρα που δημιουργήθηκε ο καπνός, είναι ένα από τα θέματα», σημείωσε ο εμπειρογνώμωνας ναυτικών ατυχημάτων, Νίκος Σπανός, μιλώντας στην ίδια εκπομπή.
«Δεν έχουμε κανένα λόγο να πιστεύουμε ότι δεν λειτούργησαν τα εν λόγω συστήματα», απάντησε ο κ. Κυπριανού, εκ μέρους της πλοιοκτήτριας εταιρείας, προσθέτοντας πως «υπήρξε έγκαιρη επέμβαση από τον καπετάνιο».
«Εφόσον όλα ελέγχθησαν από την εταιρεία, τα πάντα, και ήταν σωστά, γιατί όταν εκδηλώθηκε η πυρκαγιά δεν έσπευσε το πλήρωμα να την αναχαιτίσει – περιορίσει; Επίσης, κατά την εγκατάλειψη του πλοίου, γιατί δεν απεγκλωβίστηκαν οι οδηγοί που βρίσκονταν κάτω, αλλά εγκαταλείφθηκαν στην τύχη τους;», ρώτησε από την πλευρά του ο δικηγόρος των οδηγών, Βασίλης Νουλέζας, μιλώντας επίσης στην ΕΡΤ.
«Η επέμβαση του πληρώματος ήταν άμεση. Θα υπάρξει στη συνέχεια, όταν το πλοίο ρυμουλκηθεί, μια έρευνα για να καταλάβουμε τα αίτια», απάντησε ο κ. Κυπριανού.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις