BMW i7 M50: Στην τελική ευθεία
H ηλεκτροκίνητη έκδοση με τα διακριτικά i7 προετοιμάζεται για την άφιξή της ως μέλος της γκάμας της νέας Σειράς 7, δίνοντας μια ευκαιρία παρατήρησης της καθώς βρίσκεται στο τελικό στάδιο εξέλιξης
- «Στην Τριχωνίδα τέτοιοι σεισμοί έχουν συνέχεια - Χρειάζεται επιτήρηση» - Λέκκας για δόνηση στο Αγρίνιο
- Αρκάς: Η καλημέρα της Κυριακής έχει γεύση από κουραμπιέδες
- Αμερικανικό μαχητικό καταρρίφθηκε κατά λάθος από αμερικανικό καταδρομικό
- Μέχρι πότε η πληρωμή των τελών κυκλοφορίας – Δεν θα δοθεί παράταση, τι ισχύει για τα πρόστιμα
Η BMW επιταχύνει τις εξελίξεις που θα οδηγήσουν στην άφιξη της ηλεκτροκίνητης i7 η οποία αναμένεται το 2022 ως μέλος της νέας γενιάς της Σειράς 7 που θα παρουσιαστεί πριν το τέλος της χρονιάς.
Σύμφωνα με τις πρώτες συστάσεις το επιβλητικό ηλεκτροκίνητο μοντέλο θα προσφέρει αυτονομία έως 650 χλμ. στη διαμόρφωση με τους δύο ηλεκτροκινητήρες. Eπί του παρόντος βρίσκεται σε διαδικασία εξέλιξης και συγκεκριμένα βελτίωσης των στοιχείων που αφορούν την ηχομόνωση και στοχευμένων παρεμβάσεων που αποσκοπούν στην μείωση των κραδασμών προς όφελος της άνεσης των επιβατών.
Αυτό που έχει επίσης ανακοινώσει η BMW για την ηλεκτρική 7άρα είναι ότι θα είναι διαθέσιμη με δύο, διαφορετικής απόδοσης μπαταρίες 71 και 105,2 kWh στα πρότυπα του iX. Στη δεύτερη περίπτωση με την μεγαλύτερης απόδοση μπαταρία, η ενεργειακή κατανάλωση αναμένεται να κυμαίνεται μεταξύ 22,5-19,5 KWh/100 χλμ.
πα του Από σχεδιαστικής άποψης, αν και το καμουφλάζ που καλύπτει το σύνολο των επιφανειών της i7 δεν αφήνει περιθώρια εξαγωγής συμπερασμάτων σε ό,τι αφορά τις λεπτομέρειες, είναι σαφές ότι θα υιοθετήσει μια πιο συμβατική σχεδίαση ενός αμαξώματος τριών όγκων, σε σχέση με την πιο αεροδυναμική Mercedes EQS.
Οι λεπτομέρειες αναμένεται να προέλθουν από το iX με κυρίαρχα τα υπερμεγέθη νεφρά και τα διαιρούμενα φωτιστικά σώματα.
Αφετηρία και για την i7 θα αποτελέσει η αρχιτεκτονική CLAR η οποία θα μειώσει σημαντικά τους χρόνους παραγωγής της κα η οποία θα συνδυαστεί με τα νέα πέμπτης γενιάς ηλεκτρικά σύνολα eDrive της BMW.
Aν και η βαυαρική φίρμα δεν δημοσιοποιεί προς το παρόν στοιχεία επιδόσεων για την i7, αξίζει να σημειωθεί ότι το iX στην έκδοση xDrive50 με την διαμόρφωση των δύο μοτέρ προσφέρει ισχύ που ξεπερνά τους 500 ίππους. Ως αποτέλεσμα η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα απαιτεί μόλις 4,6 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα διαμορφώνεται σε 200 χλμ./ώρα.
Ταυτόχρονα η συγκεκριμένη έκδοση του iX προσφέρει αυτονομία που υπερβαίνει τα 570 χλμ. μέγεθος που χάρη και στην πιο αεροδυναμική σχεδίαση της i7 προδιαγράφεται βελτιωμένο.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις