BMW Σειρά 1: Υβρίδιο… εξέλιξης
Ο βαυαρικός άσος βρίσκεται σε διαδικασία ανανέωσης η οποία εκτός από τις δεδομένες σχεδιαστικές παρεμβάσεις επιφυλάσσει και υβριδικές προσθήκες στην γκάμα
- «Στην Τριχωνίδα τέτοιοι σεισμοί έχουν συνέχεια - Χρειάζεται επιτήρηση» - Λέκκας για δόνηση στο Αγρίνιο
- Οι πρώτες συναντήσεις της συζύγου του αστυνομικού της Βουλής με τις τρεις κόρες της - Τι της είπαν
- Αρκάς: Η καλημέρα της Κυριακής έχει γεύση από κουραμπιέδες
- Αμερικανικό μαχητικό καταρρίφθηκε κατά λάθος από αμερικανικό καταδρομικό
Φωτογραφίες: Automedia
H Σειρά 1 προετοιμάζει την ανανέωσή τους εν όψει της άφιξής της το 2023 και όπως όλα δείχνουν η διαδικασία περιλαμβάνει πολλά περισσότερα από μια απλή αισθητική και εξοπλιστική αναβάθμιση.
Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα υπάρξουν σχεδιαστικές αλλαγές οι οποίες αν και προς το παρόν κρυμμένες κάτω από βαρύ καμουφλάζ προδιαγράφονται σημαντικότερες από συνήθως. Σύμφωνα με πληροφορίες, η ανανεωμένη Σειρά 1 αναμένεται να υιοθετήσει μια μεγαλύτερη γρίλια η οποία θα κυριαρχεί σε ένα μια πιο επιθετική «όψη» με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και πιο αιχμηρά φωτιστικά σώματα.
Όπως είναι γνωστό η τρέχουσα γενιά της Σειράς 1 βασίζεται σε μια εμπροσθοκίνητη πλατφόρμα την οποία μοιράζεται με την Σειρά 2 Active Tourer αλλά και την X1 οι οποίες υποδέχτηκαν προσφάτως τις ανανεωμένες εκδοχές τους και την υβριδική τεχνολογία στην γκάμα τους.
Αναλυτικότερα, με δεδομένο ότι η Σειρά 2 Active Tourer διαθέτει στις επιλογές της ήπιες υβριδικές αλλά και δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις ενώ κάτι ανάλογο ισχύει και για την Χ1, την ίδια διαδρομή αναμένεται να ακολουθήσει και η Σειρά 1. Σύμφωνα με τις διαθέσιμες πληροφορίες η plug-in υβριδική έκδοση της Σειράς 1 θα μιμηθεί την αντίστοιχη έκδοση της Χ1, επωφελούμενη από μπαταρία 10 kWh η οποία θα της εξασφαλίζει μεταξύ άλλων ηλεκτρική αυτονομία 50 χλμ.
Φυσικά οι βελτιώσεις δεν θα αφορούν αποκλειστικά τις εναλλακτικές εκδόσεις αλλά και τη συμβατική γκάμα η οποία θα εξακολουθεί να αποτελείται από τρικύλινδρους και τετρακύλινδρους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου σε βελτιστοποιημένες σε επίπεδο αποδοτικότητας εκδόσεις.
Αν και η συγκεκριμένη αρχιτεκτονική είναι συμβατή με αμιγώς ηλεκτρικά σύνολα, η Σειρά 1 δεν θα αξιωθεί μια ηλεκτροκίνητη έκδοση κατά την ανανέωσή της, τουλάχιστον προς το παρόν.
Αλλαγές ψηφιακού περιεχομένου αναμένονται και στο εσωτερικό αν και η Σειρά 1 θα εξακολουθεί να πορεύεται με το συνδυασμό ψηφιακού πίνακα οργάνων και infotainment 10,25 ιντσών τα οποία θα επωφεληθούν από στοχευμένες αλλαγές σε ό,τι αφορά τις δυνατότητες τους και τις διαθέσιμες εφαρμογές.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις