Πόλεμος στην Ουκρανία: Μέτρα και από το Twitter κατά των κρατικών μέσων ενημέρωσης της Ρωσίας
Τα κοινωνικά δίκτυα έχουν μετατραπεί τις τελευταίες ημέρες σε πεδίο μάχης ανάμεσα στη Δύση και τη Ρωσία,
- Η τηλεθέαση του debate ΣΥΡΙΖΑ – Ελπίδες για τη συμμετοχή στην κάλπη της Κυριακής – Η σύγκριση με το ΠΑΣΟΚ
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- Να απομονώσει τους αποστάτες καλούν οι 87+ τον πολιτικό κόσμο - «Να μην αποδεχτούν έδρες προϊόν συνωμοσίας»
Ακολουθώντας το παράδειγμα της Facebook και της Google, η Twitter Inc. ανακοίνωσε τη Δευτέρα ότι θα σταματά να προτείνει στους χρήστες της αναρτήσεις κρατικών μέσων ενημέρωσης, όπως το Russia Today και το Sputnik.
Οι αναρτήσεις αυτές θα εμφανίζονται με προειδοποιητική σήμανση για παραπληροφόρηση, θα γίνουν όμως λιγότερο ορατές και θα απομακρυνθούν από τη λειτουργία «Top Search».
Η αμερικανική εταιρεία, εναντίον της οποίας είχε ήδη λάβει μέτρα η Ρωσία με την κατηγορία ότι δεν διαγράφει αναρτήσεις που η Μόσχα θεωρεί παράνομες, ανέφερε ότι καταγράφει καθημερινά 45.000 αναρτήσεις που περιέχουν συνδέσμους για άρθρα κρατικών ρωσικών μέσων.
Διαβάστε επίσης:
- Eπιχείρηση χάκινγκ κατά της ουκρανικής ηγεσίας αποκάλυψε το Facebook
- Google και Facebook «πολεμούν» την Ρωσία – Της κόβουν την πρόσβαση στις πλατφόρμες
- Facebook: Απαγορευτικό σε ρωσικά κρατικά ΜΜΕ – Δεν θα μπορούν να προβάλλουν διαφημίσεις ως πηγή εσόδων
Τα κρατικά μέσα και τα κοινωνικά δίκτυα έχουν μετατραπεί τις τελευταίες ημέρες σε πεδίο μάχης ανάμεσα στη Δύση και τη Ρωσία, εν μέσω της εισβολής στην Ουκρανία.
Η Ρωσία έχει επιβραδύνει την πρόσβαση στο Facebook και το Twitter για τη μη αφαίρεση «παράνομου» περιεχομένου.
Τόσο η Google όσο και η Meta, μητρική εταιρεία του Facebook, έχουν μπλοκάρει λογαριασμούς ρωσικών κρατικών μέσων και απαγόρευσαν σε ρωσικά μέσα να διαφημίζονται στις πλατφόρμες τους.
Η Twitter Inc. σταμάτησε να δέχεται διαφημίσεις από λογαριασμούς του RT και του Sputnik το 2017, μετά τις αμερικανικές προεδρικές εκλογές. Το 2018 απαγόρευσε τις διαφημίσεις οποιουδήποτε κρατικού μέσου, ανεξαρτήτως χώρας προέλευσης.
Η εταιρεία προειδοποίησε ότι θα εντάξει στη μαύρη λίστα κρατικά μέσα κι άλλων χωρών.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις