Nissan Qashqai e-Power: Με υβριδική ισχύ
Το Qashqai υποδέχεται στην γκάμα του την υβριδική έκδοση e-Power η οποία χάρη στην ιδιαιτερότητα της διαμόρφωσής της, υπόσχεται τα οφέλη εξοικονόμησης ενέργειας ενός υβριδικού και μια εμπειρία που συνδυάζει τα πλεονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης και των κινητήρων εσωτερικής καύσης
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Αλλαγές εξετάζει η Κομισιόν για την οδήγηση μετά τα 70 έτη - Τι θα αναφέρεται στην ευρωπαϊκή οδηγία
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
To δημοφιλές crossover παρουσιάστηκε πριν περίπου ένα χρόνο, όντας αρχικά διαθέσιμο με turbo κινητήρα βενζίνης σε δύο εκδοχές ισχύος και χωρίς κινητήρα diesel. Tότε, η Nissan είχε ανακοινώσει ότι το Qashqai θα περιλάβει στην γκάμα του υβριδική έκδοση με τα διακριτικά e-Power για την οποία πλέον ήρθε το πλήρωμα του χρόνου να αποκαλυφθεί πλήρως εν όψει της διάθεσής της που θα ξεκινήσει από το καλοκαίρι.
Αρχικά να σημειωθεί ότι το Qashqai e-Power είναι το πρώτο μοντέλο της Nissan στην Ευρώπη το οποίο θα επωφεληθεί από την συγκεκριμένη υβριδική τεχνολογία. Αυτή έγκειται στην παρουσία ενός τρικύλινδρου κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρου ισχύος 156 ίππων ο οποίος λειτουργεί ως γεννήτρια τροφοδοτώντας είτε την μπαταρία είτε απευθείας τον ηλεκτροκινητήρα με ενέργεια, αναλόγως με τις οδηγικές συνθήκες. Η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα ανέρχεται σε 188 ίππους και 330 Nm ροπής.
Το πλεονέκτημα της παραπάνω διαμόρφωσης είναι ότι ο κινητήρας βενζίνης λειτουργεί μονίμως σε ιδανικό φάσμα στροφών και λόγου συμπίεσης, ελαχιστοποιώντας κατά αυτόν τον τρόπο την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Επίσης, η αίσθηση που αποκομίζει ο οδηγός ενός αντίστοιχης τεχνολογίας μοντέλου είναι αντίστοιχη ενός αμιγώς ηλεκτροκίνητου μοντέλου μιας και επί της ουσίας, το ηλεκτρικό μοτέρ είναι αυτό που κινεί τους τροχούς, εξασφαλίζοντας παράλληλα αμεσότητα στην απόδοση ροπής.
Να σημειωθεί ωστόσο ότι με δεδομένη την παρουσία συμβατικού κινητήρα, το Qashqai e-Power έχει ρεαλιστικό ήχο ενώ χάρη σε ένα σύστημα που η Nissan αποκαλεί Linear Tube, ο βενζινοκινητήρας και ο αριθμός στροφών του συμβαδίζουν με τις εκάστοτε απαιτήσεις του ηλεκτρικού μοτέρ και βάσει της χρήσης του δεξιού πεντάλ προς όφελος μιας συνολικά πιο συμμετοχικής και «ρεαλιστικής» εμπειρίας για τον οδηγό.
Σε ό,τι αφορά την αποδοτικότητα, σύμφωνα με τις αρχικές συστάσεις το Qashqai e-Power, υπόσχεται κατανάλωση καυσίμου 5,3 λίτρων/100 χλμ. και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 119 γρ./χλμ, αν και εκκρεμεί η διαδικασία πιστοποίησης.
Από πλευράς επιδόσεων η Nissan επιφυλάσσεται να ανακοινώσει τα σχετικά μεγέθη πιο κοντά στο λανσάρισμα της έκδοσης.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις