Renault Austral: Νέα πνοή
H Renault αποκαλύπτει το διάδοχο του Kadjar που εκτός από την νέα ονομασία, επιφυλάσσει μια εκ βάθρων αλλαγή σε κάθε επίπεδο
Η γαλλική φίρμα συνεχίζει την πληθωρική τακτική αναθεώρησης της γκάμας της που μόλις απέκτησε ένα νέο μέλος με την μορφή ενός C-Segment crossover. To Αustral, όπως ονομάζεται το νέο μοντέλο έχει τον ρόλο του αντικαταστάτη του Kadjar σε μια σαφώς βελτιωμένη εκδοχή η οποία επωφελείται από τις τελευταίες εξελίξεις που έχουν συντελεστεί στο οπλοστάσιο της Renault σε όρους τεχνολογίας και ηλεκτροκίνησης.
Αφετηρία για το νέο SUV αποτελεί μια μετεξέλιξη της αρχιτεκτονικής CMF-C/D όπου βασιζόταν και στο Kadjar με τη διαφορά ότι η νέα αυτή εκδοχή της έχει επιτρέψει στη Renault να προβεί σε σημαντικές αλλαγές σε επίπεδο σχεδιασμού, εσωτερικής διάταξης, συστημάτων υποβοήθησης και ηλεκτροκίνητης τεχνολογίας.
Με μήκος 4,51 μέτρα, πλάτος 1,83 μέτρα και ύψος 1,62, το Austral δεν διαφέρει ριζικά σε μέγεθος από το μοντέλο που αντικαθιστά. Το ακριβώς αντίθετο ισχύει για την αισθητική του που είναι εντελώς διαφορετική, αντλώντας επιρροές από την τελευταία εκδοχή του σχεδιαστικού κώδικα της γαλλικής φίρμας όπως εμφανίστηκε στο Megane E-Tech Electric.
Επίσης, με δεδομένο ότι το Austral είναι το πρώτο, συμβατικό μοντέλο της γαλλικής φίρμας που υπακούει στο συγκεκριμένο σχεδιαστικό κώδικα δίνοντας μια σαφή εικόνα για το πώς αυτός διαμορφώνεται όταν πρόκειται για μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Εντελώς νέο είναι και το εσωτερικό, όντας σαφώς βελτιωμένο σε σχέση με το Kadjar τόσο σε όρους σχεδιασμού όσο και τεχνολογίας. Επίκεντρο αποτελεί το cockpit «Open-R» το οποίο αποτελείται από infotainment 12,0 ιντσών που φιλοξενείται σε κάθετου προσανατολισμού οθόνη αφής και ενσωματώνει λογισμικό Android Automotive, καθώς και πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων.
Με αφορμή την αποκάλυψη του Austral, η Renault παρουσιάζει και ένα νέο πιο σπορ επίπεδο εξοπλισμού με την ονομασία Esprit Alpine το οποίο ξεχωρίζει από το αιχμηρότερο bodykit και συνοδεύεται από νέες αποχρώσεις και νέου σχεδιασμού ζάντες 20 ιντσών. Επιπλέον, το συγκεκριμένο επίπεδο εξοπλισμού προσθέτει στο εσωτερικό λεπτομέρειες από Alcantara και δερμάτινο Nappa τιμόνι.
Σε επίπεδο κινητήρων, η γκάμα του Austral θα είναι εξολοκλήρου υβριδική χωρίς ωστόσο να προσφέρει τη δυνατότητα plug-in υβριδικής τεχνολογίας. Αναλυτικότερα, το Austral θα είναι διαθέσιμο με ήπια υβριδική και υβριδική τεχνολογία. Η υβριδική έκδοση με την ονομασία E-Tech επωφελείται από τρικύλινδρο turbo κινητήρα βενζίνης 1,2 λίτρων σε συνδυασμό με ηλεκτρικό μοτέρ και μια μικρή μπαταρία 1,7 kWh. H έκδοση E-Tech θα είναι διαθέσιμη σε δύο εκδοχές ισχύος 200 και 160 ίππων.
Η κίνηση μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς με την συνδρομή ενός αυτόματου κιβωτίου επτά σχέσεων ενώ το τεχνολογικό παζλ συμπληρώνει η παρουσία ενός συστήματος ανάκτησης κινητικής ενέργειας κατά την επιβράδυνση. Σύμφωνα με τις συστάσεις της Renault, χάρη στο παραπάνω σύστημα το Austral μπορεί να ολοκληρώσει το 80% των διαδρομών εντός των αστικών τειχών αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια. Από πλευράς περιβαλλοντικών όρων, εφαλτήριο για τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα αποτελούν τα 105 γρ./χλμ.
Εξίσου διαθέσιμες θα είναι δύο ήπιες υβριδικές εκδόσεις οι οποίες εφοδιάζονται με τετρακύλινδρο κινητήρα 1,3 λίτρων έπικουρούμενο από παράλληλο ηλεκτρικό κύκλωμα 12 Volt με απόδοση 140 και 160 ίππων. Οι δύο εκδόσεις συνδυάζονται de facto με αυτόματο κιβώτιο ενώ σε ό,τι αφορά τη λειτουργία τους, η παρουσία της ήπιας υβριδικής τεχνολογίας εξασφαλίζει ηλεκτρική λειτουργία σε χαμηλές ταχύτητες.
Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα οι πωλήσεις του νέου Austral το οποίο θα κατασκευάζεται στην Valencia της Ισπανίας, θα ξεκινήσουν από τα τέλη της χρονιάς.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις