MINI Countryman: Μεγέθυνση
H νέα γενιά του Countryman προδιαγράφεται μεγαλύτερη σε μέγεθος αλλά και πιο ικανή από ποτέ καθώς θα μεταπηδήσει σε μια νέα αρχιτεκτονική
- Ο 80χρονος που ο Τραμπ θεωρεί πρόσωπο-κλειδί για τον τερματισμό του πολέμου στην Ουκρανία
- Θα παγώσει η χώρα το Σαββατοκύριακο - Πού θα «χτυπήσουν» τα έντονα καιρικά φαινόμενα
- Το παρασκήνιο της εκλογικής βραδιάς στον ΣΥΡΙΖΑ από την «παρακάμερα» στο επιτελείο του Φάμελλου
- Ανησυχία για τη Μαρινέλλα - Εξαιρετικά αργή η ανάρρωση της
Φωτογραφίες: Automedia
To νέο Countryman εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό να δοκιμάζει τις αντοχές του στο ψύχος του πρόσφορου για αυτού του είδους τις δοκιμασίες εδάφους της σκανδιναβικής χερσονήσου. Πρόκειται μόλις για την τέταρτη κατά σειρά εμφάνισή του ως δοκιμαστικού πρωτοτύπου κάτι που σημαίνει αφενός ότι η… έλευσή του αργεί και αφετέρου ότι το καμουφλάζ παραμένει άφθονο στις εξωτερικές του επιφάνειες κρύβοντας τις κρίσιμες λεπτομέρειες.
Σε κάθε περίπτωση αυτό που δεν μπορεί να κρυφτεί, είναι το σαφώς μεγαλύτερο μέγεθός του καθώς, σύμφωνα με τους αυτόπτες μάρτυρες, το Countryman έχει κερδίσει τουλάχιστον 20 εκατοστά σε μήκος κάτι που αναμένεται να μεταφραστεί σε περισσότερη ευρυχωρία και πρακτικότητα από ποτέ για το crossover της MINI.
Συνυπεύθυνη για την θεαματική αύξηση των διαστάσεών του είναι η μετάβασή του στην νέα αρχιτεκτονική FAAR η οποία φιλοξενεί ήδη την BMW Σειρά 2 Active Tourer αλλά και πρόκειται να αποτελέσει την αφετηρία για την νέα BMW Χ1.
Στο προκείμενο, παρά το βαρύ καμουφλάζ ο εξοικειωμένος παρατηρητής είναι σε θέση να διακρίνει την χαρακτηριστική «όψη» των ΜΙΝΙ με την φαρδιά γρίλια και τα οβάλ φωτιστικά σώματα κάτι που σημαίνει ότι τουλάχιστον ως προς αυτό δεν θα υπάρξουν κοσμοϊστορικές αλλαγές.
Ελάχιστα είναι τα συμπεράσματα που μπορεί να βγάλει κανείς για τη σχεδίαση του πίσω τμήματος αν και η παρουσία της καλά κρυμμένης απόληξης της εξάτμισης προδίδει ότι στην προκειμένη περίπτωση δεν έχουμε να κάνουμε με την ηλεκτρική έκδοση που σίγουρα θα υπάρξει σε δεύτερο χρόνο αλλά με μια από τις υπόλοιπες εκδόσεις του Countryman.
Σε αυτές δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η παρουσία μιας plug-in υβριδικής εκδοχής η οποία σύμφωνα με πληροφορίες θα πάρει και τον τίτλο της ισχυρότερης της γκάμας. Θα συνδυάζει ένα τρικύλινδρο κινητήρα 1,5 λίτρου με ηλεκτρικό μοτέρ προσφέροντας ισχύ που θα φλερτάρει με τους 325 ίππους και τετρακίνηση.
Παρ΄όλα αυτά, κάθε άλλο παρά θα πρέπει να αποκλειστεί το ενδεχόμενο να υπάρξουν και μικρότερης ισχύος δικίνητες plug-in υβριδικές εκδόσεις οι οποίες θα είναι πιο «προσβάσιμες» και θα βοηθήσουν την ΜΙΝΙ να επιτύχει τους στόχους της σε ό,τι αφορά την μείωση των εκπομπών ρύπων εν όψει και των αυστηρότερων ευρωπαϊκών προδιαγραφών που θα τεθούν σε ισχύ το 2025.
Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα, προς το παρόν το Countryman βρίσκεται σε πρώιμο στάδιο εξέλιξης κάτι που σημαίνει ότι δεν αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του πριν τα τέλη του 2023 ξεκινώντας την εμπορική του πορεία από το 2024.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις