Ο διάδοχος της Lamborghini Aventador σε θέση μάχης
To μοντέλο που θα αντικαταστήσει την Aventador έκανε την εμφάνισή του στα πεδία δοκιμών και σύμφωνα με τα στοιχεία θα αξιοποιεί υβριδική τεχνολογία και V12 κινητήρα
- Αλλαγές εξετάζει η Κομισιόν για την οδήγηση μετά τα 70 έτη - Τι θα αναφέρεται στην ευρωπαϊκή οδηγία
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
- Την άρση ασυλίας Καλλιάνου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής
- Οι καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων κατά τη διάρκεια της Black Friday
Φωτογραφίες: Automedia
Πριν την εκπνοή του 2021 ο επικεφαλής της ιταλικής φίρμας, Stephan Winkelmann αποκάλυψε ότι η Lamborghini εξελίσσει ήδη το επόμενο μοντέλο που θα τεθεί επικεφαλής της γκάμας της με ορίζοντα του 2023. Όπως έχει επίσης επισημάνει ο ίδιος, στην αθέατη πλευρά του, ακόμα ανώνυμου μοντέλου, θα βρεθεί ένα νέο υβριδικό σύνολο όπου θα πρωταγωνιστεί ένας V12 κινητήρας.
Κάπως έτσι λοιπόν, ήρθε το πλήρωμα του χρόνου για την πρώτη εμφάνιση του επίμαχου μοντέλου ως δοκιμαστικού πρωτοτύπου και όπως όλα δείχνουν παρά την νέα στρατηγική εξηλεκτρισμού των μοντέλων της, η Lamborghini δεν πρόκειται να απαρνηθεί ούτε κατ΄έλάχιστο το σχεδιαστικό της DNA.
To νέο μοντέλο υιοθετεί ένα κλασικό σφηνοειδές σχήμα με χαμηλή οροφή, αιχμηρή όψη και ένα επιβλητικό πίσω τμήμα. Παράλληλα σε συμφωνία με τις συνήθειες της Aventador, ο διάδοχός της αξιοποιεί μεγαλύτερους τροχούς για τον πίσω άξονα σε σχέση με τον μπροστινό.
Το παρών δίνουν επίσης, σχεδιαστικά χαρακτηριστικά που είναι συνυφασμένα με την Lamborghini όπως οι τριγωνικοί καθρέφτες, η double-bubble οροφή και τα τραπεζοειδή φώτα φρένων. Στο πίσω τμήμα διακρίνονται επίσης οι χορταστικές απολήξεις της εξάτμισης και ο θηριώδης αεροδυναμικός διαχύτης.
Σε ότι αφορά το νέο υβριδικό κινητήριο σύνολο, αρχικά, όταν η ιταλική φίρμα ανακοίνωσε την στρατηγική εξηλεκτρισμού της, υπήρξε η πεποίθηση ότι θα εγκαταλείψει τους θηριώδους χωρητικότητας ατμοσφαιρικούς κινητήρες με 12 κυλίνδρους προς όφελος μικρότερου κυβισμού turbo μονάδων. Τελικά όμως, όπως έχει ήδη διευκρινίσει ο επικεφαλής της ιταλικής φίρμας κάτι τέτοιο δεν θα ισχύσει. Επίσης, το νέο υβριδικό σύνολο δεν θα έχει καμία σχέση με τον κινητήρα της περιορισμένης έκδοσης Sian των 820 ίππων, όντας εξαρχής σχεδιασμένο από λευκό χαρτί.
Όπως έχει επίσης δηλώσει προσφάτως ο Stephan Winkelmann «θα πρόκειται για ένα εντελώς καινούριο σύνολο που θα περιλαμβάνει ένα νέο κινητήρα εσωτερικής καύσης και νέες μπαταρίες. Δεν θα έχει τίποτα κοινό με την Sian ή τη Aventador».
Παρ΄όλα αυτά, είναι ήδη γνωστό ότι αυτά που θα μοιράζεται με το παρελθόν θα είναι η τετρακίνηση, τα ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα, το σύστημα τετραδιεύθυνσης και η κατασκευή της από ανθρακόνημα.
Το νέο μοντέλο αναμένεται να παρουσιαστεί το 2023, ενώ όπως έχει δηλώσει επανειλημμένως η Lamborghini η υβριδική τεχνολογία θα αποτελεί σύντομα τον κανόνα και όχι την εξαίρεση καθώς η γκάμα της ιταλικής φίρμας θα περιλαμβάνει ηλεκτροκίνητες εκδόσεις για όλα τα μοντέλα της.
- Είναι εφικτή η απαγόρευση των social media στους ανηλίκους – Τι προσπαθεί να κάνει η Αυστραλία;
- World Pass powered by Telekom: Δύο τυχεροί συνδρομητές COSMOTE σε συναυλία του Justin Timberlake στο T-Mobile Center στις ΗΠΑ
- Καιρός: Έρχονται χιόνια και θερμοκρασίες υπό το μηδέν – Από πού θα περάσει ο παγερός βοριάς
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις