Wiesmann Project Thunderball: Ηλεκτρική εκκένωση
Το νέο μοντέλο της γερμανικής φίρμας με την αδυναμία στα ρετρό αισθητικής, ανοιχτά sportscars έχει αυξημένες πιθανότητες να αποτελέσει το πρώτο της ηλεκτρικό εγχείρημα
- Συνεδριάζει τη Δευτέρα το υπουργικό συμβούλιο υπό τον Μητσοτάκη - Τα επτά θέματα
- Ανήλικοι μαχαίρωσαν 23χρονο στον πνεύμονα για… μία παρατήρηση - Τι λέει ο πατέρας του θύματος
- Ισχυροί άνεμοι στη Βρετανία - Μεγάλα προβλήματα στις πτήσεις ενόψει των Χριστουγέννων
- Νετανιάχου: «Θα δράσουμε κατά των Χούθι, όπως δράσαμε κατά των τρομοκρατών του Ιράν»
Η γερμανική φίρμα δίνει στη δημοσιότητα τις πρώτες πληροφορίες και εικόνες για το νέο της δημιούργημα το οποίο προς το παρόν φέρει την κωδική, εύγλωττη ονομασία Project Thunderball.
Οι εικόνες μαρτυρούν ότι το Thunderball δεν θα διαχωρίσει την θέση του από τις συνήθεις αδυναμίες της Wiesmann, διαθέτοντας χαρακτηριστικά μακρύ καπό, έντονες καμπύλες και φυσικά υφασμάτινη οροφή. Μια προσεκτική παρατήρηση αποκαλύπτει επίσης την παρουσία εισαγωγών αέρα στους θόλους κάτι που σημαίνει ότι κάτω από το καπό του sportscar βρίσκεται κινητήρας εσωτερικής καύσης. Ωστόσο για πρώτη φορά στην ιστορία της φίρμας δεν θα έχει την αποκλειστική ευθύνη κίνησης του sportscar.
O νέος ιδιοκτήτης της Wiesmann, Roheen Berry, δήλωσε προσφάτως ότι: «καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία βιώνει τις μεγαλύτερες αλλαγές εδώ και έναν αιώνα, δεν υπάρχει καλύτερη στιγμή για να ανακοινώσουμε την επιστροφή ενός αναγεννημένου και επαναφορτιζόμενου εμβληματικού μοντέλου».
Παραδοσιακά η Wiesmann επέλεγε να εφοδιάζει τα μοντέλα της με κινητήρες του Μ τμήματος της BMW με πιο πρόσφατα παραδείγματα τον εξακύλινδρο κινητήρα της Μ3 Ε36 αλλά και το V10 που εφοδιάζει στο παρελθόν την BMW M5.
Η λογική επιβάλλει ότι η Wiesmann δεν έχει λόγο να αλλάξει προμηθευτή με την διαφορά ότι αυτή την φορά πιθανότατα θα προτιμήσει το plug-in υβριδικό σύνολο της Χ5 xDrive45e.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις