Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Χώροι φύλαξης βρεφών σε 120 μεγάλες επιχειρήσεις – Πώς θα υλοποιηθεί το πρόγραμμα

Χώροι φύλαξης βρεφών σε 120 μεγάλες επιχειρήσεις – Πώς θα υλοποιηθεί το πρόγραμμα

Οι επιχειρήσεις αναλαμβάνουν την υποχρέωση διατήρησης του χώρου και των θέσεων του προσωπικού για άλλους 24 μήνες μετά τη λήξη της περιόδου χρηματοδότησης.

Με το νομοσχέδιο «Δουλειές Ξανά» του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, που τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση, κατατέθηκε και το πλαίσιο υλοποίησης της δράσης για παροχή χρηματοδότησης – με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης – σε μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις για τη δημιουργία χώρων φύλαξης βρεφών και νηπίων στις εγκαταστάσεις τους.

Σύμφωνα με τα όσα προβλέπει το νομοσχέδιο, φορέας υλοποίησης της δράσης θα είναι η Γενική Γραμματεία Δημογραφικής και Οικογενειακής Πολιτικής και Ισότητας των Φύλων (ΓΓΔΟΠΙΦ) του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, η οποία προχώρησε σε δημόσια Πρόσκληση Εκδήλωση Ενδιαφέροντος με την οποία καλούνται οι ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις και εργοδότες να υποβάλλουν αίτηση συμμετοχής.

Αντικείμενο είναι η χρηματοδότηση 120 επιχειρήσεων συνολικά για την δημιουργία και τον εξοπλισμό των χωρών φύλαξης βρεφών και νηπίων (ηλικίας από έξι μηνών έως 2 ετών και 6 μηνών) εντός των εγκαταστάσεων όπου ασκούν τη δραστηριότητά τους, καθώς και για τη στελέχωση του χώρου με έως 2 βρεφονηπιοκόμους/βοηθούς βρεφονηπιοκόμων ή επαγγελματίες συναφών ειδικοτήτων, για χρονικό διάστημα 24 μηνών.

Οι επιχειρήσεις αναλαμβάνουν την υποχρέωση διατήρησης του χώρου και των θέσεων του προσωπικού για άλλους 24 μήνες μετά τη λήξη της περιόδου χρηματοδότησης.

Ρυθμίσεις του νομοσχεδίου

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του υπουργείου, με τις υπόλοιπες ρυθμίσεις του νομοσχεδίου:

  • Επιλύονται θέματα για τη διασφάλιση της συνέχειας των παρεχόμενων υπηρεσιών από τα Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης (ΚΔΑΠ) παιδιών ΑμεΑ που έχουν ενταχθεί στη δράση «Εναρμόνιση Οικογενειακής και Επαγγελματικής Ζωής περιόδου 2021-2022» και των Κέντρων Διημέρευσης Ημερήσιας Φροντίδας (ΚΔΗΦ), καθώς και για την προστασία των θέσεων εργαζομένων που απασχολούνται στις δομές αυτές.
  • Διευκολύνεται η αποτελεσματική λειτουργία της Προσωρινής Διοικούσας Επιτροπής του Ταμείου Επικουρικής Κεφαλαιοποιητικής Ασφάλισης (ΤΕΚΑ), με στόχο να διασφαλιστεί η κατά το δυνατόν ομαλότερη μετάβαση κατά την ανάληψη αρμοδιοτήτων από τα μόνιμα όργανα διοίκησης του Ταμείου. Για το λόγο αυτό, ενισχύεται η Επιτροπή με τα απαραίτητα οργανωτικά εργαλεία και τεχνογνωσία για την άσκηση των αρμοδιοτήτων της. Μεταξύ άλλων, προβλέπεται η δυνατότητα της Προσωρινής Διοικούσας Επιτροπής να παρέχει εξουσιοδότηση υπογραφής σε όργανα της Μονάδας Υποστήριξης αυτής. Προβλέπεται επιπλέον ότι, για όσο διάστημα το ΤΕΚΑ διοικείται από την Επιτροπή, οι υπηρεσίες του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων επικουρούν το Ταμείο.
  • Ενδυναμώνεται το θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας των Ταμείων Επαγγελματικής Ασφάλισης (ΤΕΑ), με την ενίσχυση των διατάξεων για την επιβολή κυρώσεων από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς καθώς και για την προληπτική εποπτεία της σε αυτά.
  • Δίνεται η δυνατότητα στο Μετοχικό Ταμείο Πολιτικών Υπαλλήλων (ΜΤΠΥ) να προχωρήσει σε ψηφιακή απονομή και των μερισμάτων στους δημοσίους υπαλλήλους, προχωρώντας στην ανάπτυξη των απαιτούμενων μηχανογραφικών εφαρμογών.

Must in

«Ένα Νέο Παραγωγικό Πρότυπο – “Ελλάδα 2030”» – Το 4ο OT FORUM έρχεται…

Στις 2 και 3 Δεκεμβρίου στο Μικρό Χρηματιστήριο Αθηνών, ο Οικονομικός Ταχυδρόμος διοργανώνει το OT FORUM «Ένα Νέο Παραγωγικό Πρότυπο – “Ελλάδα 2030”»

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024