Φωτογραφίες: Automedia

Παρόλο που η ομοιότητα του συγκεκριμένου δοκιμαστικού πρωτότυπου με το Dacia Duster είναι «συντριπτική», επί της ουσίας πρόκειται για την πρώτη εμφάνιση του… πρώτου SUV της Alpine το οποίο τυγχάνει και αμιγώς ηλεκτροκίνητο.

 Mια προσεκτική παρατήρηση προσφέρει αδιάψευστα στοιχεία για τη διαφορετική προσωπικότητα που κρύβεται κάτω από το αναγνωρίσιμο όσο και αρκετά διαφοροποιημένο Duster.

Σε αυτά συγκαταλέγονται οι τροχοί των 19 ιντσών, «δάνειο» από το προηγούμενο Megane Trophy και οι οποίοι στην προκειμένη περίπτωση συνδυάζονται με σύστημα πέδησης δια χειρός Brembo. Eπίσης, υπάρχει σημαντική διαφορά στην απόσταση από το έδαφος καθώς και στην σχεδίαση των κατώτερων πλευρικών τμημάτων που προδίδουν την παρουσία μιας μπαταρίας τοποθετημένης χαμηλά στο δάπεδο.

Την εικόνα συμπληρώνουν οι διογκωμένοι θόλοι που με τη σειρά τους προδίδουν αυξημένα μετατρόχια ενώ ξεχωρίζουν επίσης οι προστατευτικές ποδιές και μια παράδοξη σχεδίαση από τη δεύτερη κολώνα και πίσω που ουδεμία σχέση έχει με το πεντάθυρο αμάξωμα του Duster.

Όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς, εξίσου ουδεμία σχέση θα έχει το SUV της Alpine με το παρόν δοκιμαστικό πρωτότυπο που ωστόσο δίνει μια ιδέα για τις προθέσεις της γαλλικής φίρμας.

Εξάλλου, η Alpine έχει δώσει στη δημοσιότητα το πρώτο teaser από το GT X-Over το οποίο αποκαλύπτει μια coupe λογικής χάραξη της οροφής καθώς και ορισμένα στοιχεία που είναι ταυτόσημα με την γαλλική φίρμα όπως τα διπλά φωτιστικά σώματα σε διαγώνια διάταξη.

Στην αθέατη πλευρά του ηλεκτροκίνητη SUV θα βρεθεί η πλατφόρμα CMF-EV η οποία όμως στην προκειμένη περίπτωση αναμένεται να φιλοξενεί μια τριπλέτα ηλεκτρικών μοτέρ. Όπως είχε δηλώσει χαρακτηριστικά στο πρόσφατο παρελθόν ο επικεφαλής μηχανικός της Renault, Gilles le Borgne θα αξιοποιηθούν περισσότερα του ενός ηλεκτρικά μοτέρ, προκειμένου το σπορ SUV να διαθέτει μια πιο ευέλικτη συμπεριφορά.

Ειδικότερα το ηλεκτρικό μοτέρ των 218 ίππων που εφοδιάζει το Megane E-Tech θα αναλάβει να κινεί τον μπροστινό άξονα του SUV ενώ, στον πίσω, η Alpine επιφυλάσσει «μια μεγάλη έκπληξη» όπως χαρακτηριστικά είχε πει το στέλεχος της γαλλικής φίρμας, διευκρινίζοντας ότι «θα υπάρχει σύστημα διαχείρισης ροπής και φυσικά καταιγιστικές επιδόσεις και συμπεριφορά όπως ακριβώς θα περίμενε κανείς από μία έκδοση της Alpine».

Με τα παραπάνω δεδομένα η συνδυαστική ισχύς του GT X-Over αναμένεται να ξεπερνά τους 450 ίππους με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τις προσφερόμενες επιδόσεις του.

Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα, η γαλλική φίρμα έχει ήδη ανακοινώσει ότι το GT X-Over θα περάσει στην παραγωγή το 2025 στο εργοστάσιο της Διέππης όπου ήδη κατασκευάζεται το A 110 και θα παράγεται επίσης και ο αμιγώς ηλεκτροκίνητος διάδοχός του, με αφετηρία την ίδια πλατφόρμα και τεχνολογία που θα αποτελέσει τη βάση για το ηλεκτροκίνητο SUV.