Toyota GR Yaris: Hot hatch αυτοματισμοί
Μια πρωτότυπη, αγωνιστική εκδοχή του GR Yaris με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων έκανε την εμφάνισή της στην Ιαπωνία πυροδοτώντας σενάρια για τον εμπλουτισμό των επιλογών του ιαπωνικού hot hatch αλλά και τις συζητήσεις για την προσωπικότητα της επερχόμενης GR Corolla
- Μιας διαγραφής… μύρια έπονται για τη Ν.Δ.- Νέες εσωκομματικές συνθήκες και «εν κρυπτώ» υπουργοί
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
- Την άρση ασυλίας Καλλιάνου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής
- Οι καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων κατά τη διάρκεια της Black Friday
H ιαπωνική φίρμα εξελίσσει ένα αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων με προορισμό το εμπνευσμένο από το WRC και… εξόχως αθλητικό, GR Yaris παρουσιάζοντας ένα αντίστοιχο πρωτότυπο στο πλαίσιο του Gazoo Rally Racing Challenge στην Ιαπωνία.
Επί του παρόντος το αυτόματο GR Yaris με το επίμαχο κιβώτιο αποτελεί ένα αγωνιστικό πρωτότυπο που σχεδιάστηκε για τις ανάγκες της in-house αγωνιστικής διοργάνωσης της Toyota ωστόσο είναι απολύτως ρεαλιστικό. Ήδη μάλιστα δοκιμάστηκε –σκληρά- όπως αποδείχθηκε από τον αντιπρόεδρο της Toyota, Shigeru Hayakawa o οποίος δήλωσε σχετικά με την εμπειρία του «Μου είπαν ότι ήταν εντάξει να το σπάσω. Και το έκανα ήδη μια φορά!»
Ελάχιστες είναι οι λεπτομέρειες που έχουν γίνει γνωστές για την έκδοση η οποία όμως διαθέτει μια διαφορετική γρίλια, ενδεχομένως για λόγους που έχουν να κάνουν με το σύστημα ψύξης του νέου κιβωτίου.
Αυτό που επίσης εκτιμάται είναι ότι πρόκειται για ένα κιβώτιο που αξιοποιεί ενσωματωμένο μετατροπέα ροπής αντί διπλού συμπλέκτη και το οποίο έχει σχεδιαστεί για να ευνοεί τις ταχείες και ομαλές αλλαγές σχέσεων χωρίς να υποσκάπτει την αποδοτικότητα.
Το πρωτότυπο μοντέλο διαθέτει επίσης ορισμένα χαρακτηριστικά που άπτονται της αγωνιστικής του δράσης όπως οι ελαφρού κράματος τροχοί, τα ειδικού τύπου ελαστικά και οι λασπωτήρες που προφανώς έχουν άμεση σχέση με τα εδάφη και τις διαδρομές που έχει να αντιμετωπίσει το συγκεκριμένο πρωτότυπο.
Αυτό που παραμένει αμετάβλητο είναι ο πανίσχυρος τρικύλινδρος κινητήρας του 1,6 λίτρου με απόδοση 272 ίππων ο οποίος εφοδιάζει και την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του.
Σε ό,τι αφορά τις προοπτικές παραγωγής του, ακόμα και αν το αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων δεν βρει διέξοδο σε μια αντίστοιχη έκδοση του GR Yaris, η συγκεκριμένη επιλογή θα μπορούσε να αποτελεί πρόβα τζενεράλε για την υπό εξέλιξη GR Corolla η οποία αναμένεται να είναι διαθέσιμη τόσο με αυτόματο όσο και με μηχανικό κιβώτιο και θα έχει ως αφετηρία την ίδια τεχνολογία και βλέψεις για αντιστοίχως υψηλές επιδόσεις.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις