Ad blocker: Οι μισοί Έλληνες χρησιμοποιούν λογισμικό που μπλοκάρει τις διαφημίσεις στο Ίντερνετ
Προγράμματα που μπλοκάρουν τις διαφημίσεις προσφέρουν
Πάνω από ένας στους δύο Έλληνες (52%) έχουν χρησιμοποιούν λογισμικό ad blocker που μπλοκάρει διαφημίσεις στις ηλεκτρονικές συσκευές τους, όπως προκύπτει από την έρευνα Profiles της Focus Bari|YouGov τον Μάρτιο σε δείγμα 6.676 ατόμων 18-64 ετών.
Η διείσδυση του ad blocker είναι θεαματικά ψηλότερη μεταξύ των ανδρών (59%) σε σχέση με τις γυναίκες (41%) και μεταξύ των νεαρών ηλικιών (67% στις ηλικίες 18-24 ετών έναντι 43% στις ηλικίες 50-64 ετών).
Είναι επίσης πολύ πιο διαδεδομένη στα προγράμματα πλοήγησης στο Διαδίκτυο (browsers) μέσω υπολογιστή (37%) απ’ ό,τι στα κινητά τηλέφωνα (12%).
Οι κύριοι λόγοι για τους οποίους οι Έλληνες έχουν εγκαταστήσει ad blocker είναι για να αποφύγουν τις ενοχλητικές διαφημίσεις (70%), να προστατευτούν από ιούς ή κακόβουλo λογισμικό (49%) και να βελτιώσουν την εμπειρία τους στο Ίντερνετ.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
- Ακρίβεια: Το 18,7% απειλείται από κίνδυνο φτώχειας – Πόσα ξοδεύουμε για στέγαση και διατροφή
- Λαύριο: Άγρια συμπλοκή μεταξύ μαθητών
- Μία μελλοντική πανδημία όπως της Covid-19 είναι «αναπόφευκτη»
- Έκκληση του Δήμου Αρταίων για άμεση συμπερίληψη στο κριτήριο εντοπιότητας
- Προκλητική ανάρτηση τουρκικού μέσου μετά το Γαλατά-ΠΑΟΚ: «Το τέλος του δρόμου είναι η θάλασσα» (pic)
- Η ατμοσφαιρική ρύπανση αλλάζει τη δομή του παιδικού εγκεφάλου