Mercedes-AMG GT Track Series: Το τελευταίο ξέσπασμα
Ενάντια στις «πιθανότητες», η γερμανική φίρμα παρουσιάζει μια ακόμα πιο σκληροπυρηνική έκδοση της AMG GT αποκλειστικά για χρήση σε πίστα και η οποία θα κατασκευαστεί σε μόλις 55 αντίτυπα
Με αφορμή την 55η επέτειο από την ίδρυσή της, η Mercedes-AMG αποφάσισε να δώσει άλλη μια «ευκαιρία» στην AMG GT μετά την Black Series, δημιουργώντας μια ακόμα πιο ακραία, αποκλειστικά για χρήση σε αγωνιστικά πεδία, έκδοση του sporstcar της.
Παρελθόν αποτελεί το επτά σχέσεων κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της Black Series το οποίο αντικαθίσταται από σειριακό κιβώτιο έξι σχέσεων της Hewland το οποίο εξακολουθεί να τοποθετείται στο πίσω τμήμα και να συνδέεται με τον κινητήρα μέσω ενός ανθρακονημάτινου άξονα ροπής.
Αναβαθμισμένο είναι και το πλαίσιο με ρυθμιζόμενα καθ΄ύψος αμορτισέρ της Bilstein τα οποία επιδέχονται και ρύθμιση και ως προς το βαθμό απόσβεσης. Βελτιωμένες είναι και οι αντιστρεπτικές ράβδοι.
Η GT Track Series εφοδιάζεται με σφυρήλατους τροχούς 18 ιντσών με ελαστικά slick 325 χιλ. Πίσω τους παρεπιδημεί ένα σύστημα πέδησης από χάλυβα ειδικά σχεδιασμένο για αγωνιστικές επιδιώξεις. Την εικόνα συμπληρώνουν εξαπίστονες δαγκάνες με δισκόφρενα 390 χιλιοστών και στον μπροστινό άξονα τετραπίστονες με δισκόφρενα 355 χιλιοστών.
Τα νέα επίπεδα ισχύος και πρόσφυσης συμπληρώνονται από ένα αναβαθμισμένο αεροδυναμικό πακέτο το οποίο έχει σχεδιαστεί για να αυξάνει την παραγωγή κάθετης δύναμης. Ανάμεσα στα πιο διακριτά χαρακτηριστικά των αεροδυναμικών βοηθημάτων συγκαταλέγεται η ρυθμιζόμενη αεροδυναμική πτέρυγα η οποία είναι λίγο διαφορετική σε σχέση με αυτή της Black Series αλλά και το εξίσου ρυθμιζόμενο splitter μπροστά.
Με δεδομένο τον αγωνιστικό προσανατολισμό της, η Track Series υιοθετεί ένα πιο σπαρτιατικό εσωτερικό αν και ο κλιματισμός παραμένει στα βασικά εξοπλιστικά στοιχεία. Για τους προφανείς λόγους, η έκδοση διαθέτει κλωβό ασφαλείας ο οποίος συναρμόζεται στο ανθρανονημάτινο χωροδικτύωμα, ζώνες πέντε σημείων και σύστημα πυρόσβεσης.
Το τιμόνι αποτελεί ένα από τα κορυφαία στιγμιότυπα της έκδοσης όντας σχεδιασμένο από την εταιρεία Cube Controls ενώ πίσω από αυτό βρίσκεται ένας πίνακας οργάνων Bosch. Την εικόνα συμπληρώνει πλήθος από διακόπτες οι οποίοι μεταξύ άλλων αντιστοιχούν στις 12 ρυθμίσεις των συστημάτων traction control και ABS.
Η λογική λιτότητας και ανθρακονημάτων δεν αφορά αποκλειστικά το εσωτερικό καθώς από το ακριβό αυτό υλικό αποτελούνται πολλά από τα εξωτερικά πάνελ, μειώνοντας το συνολικό βάρος σε 1.400 κιλά, δηλαδή σε μόλις 100 περισσότερα σε σχέση με την AMG GT3.
H ΑΜG GT Track Series θα κατασκευαστεί σε 55 αντίτυπα, όσα είναι και τα χρόνια δραστηριοποίησης της AMG ως βελτιωτικού οίκου των Γερμανών. Η αρχική τιμή για κάθε ένα από αυτά ορίζεται στη Γερμανία σε 369.000 ευρώ.
- Φέτα: «Είναι πλέον αδικαιολόγητες οι τιμές» λένε οι παραγωγοί – Οι παράγοντες που τις καθορίζουν
- Αγρίνιο: Πέθανε η 18χρονη που είχε τραυματιστεί σε τροχαίο – Και δεύτερο παιδί θρηνεί η οικογένεια
- Ελλάδα – Μ. Βρετανία: Στόχος η ρεβάνς για την Εθνική και… στο «βάθος» πρόκριση
- Ρουμανία: Στις κάλπες η χώρα για τον πρώτο γύρο των προεδρικών εκλογών – Θα κόψει το νήμα ο ακροδεξιός;
- Κάνιε Γουέστ: Κατηγορείται για σεξουαλική παρενόχληση
- Διαχωριστική γραμμή από τον ΣΥΡΙΖΑ το νέο κόμμα Κασσελάκη