Alfa Romeo Giulia και Stelvio Estrema: Σύνοδος κορυφής
Μια νέα, σπορ προσανατολισμού έκδοση η οποία επωφελείται από ενεργή ανάρτηση και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης αποκτούν τα δύο μοντέλα της ιταλικής φίρμας
- Οι πριγκίπισσες της Disney κινδυνεύουν σύμφωνα με ένα νέο σατιρικό επιστημονικό άρθρο
- Γιατί η Βραζιλία έχει μεγάλη οικονομία αλλά απαίσιες αγορές
- «Είναι άρρωστος και διεστραμμένος, όσα μου έκανε δεν τα είχα διανοηθεί» - Σοκάρει η 35χρονη για τον αστυνομικό
- «Πιο κοντά από ποτέ» βρίσκεται μια συμφωνία για κατάπαυση του πυρός στη Γάζα, σύμφωνα με την Χαμάς
Οι Ιταλοί συνεχίζουν το “fine tuning” στις Giulia και Stelvio δημιουργώντας μια νέα έκδοση με τα διακριτικά Estrema και η οποία χάρη σε μια σειρά στοχευμένων αναβαθμίσεων που αποσκοπούν να αναδείξουν την δυναμική πλευρά των δύο μοντέλων, θα καταλαμβάνει εφεξής την κορυφή της γκάμας.
Ειδικότερα, οι εκδόσεις Estrema σχεδιάστηκαν προκειμένου να προσφέρουν μια σπορ εμπειρία η οποία στοιχειοθετείται από την παρουσία της ενεργής ανάρτησης Alfa Active Supension του συστήματος δυναμικού ελέγχου ευστάθειας Chassis Domain Control σε βελτιωμένη εκδοχή αλλά και ενός μηχανικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης σχεδιασμένου για την ιδανική κατανομή ροπής και την αύξηση της πρόσφυσης υπό πίεση.
Πλην των παραπάνω βελτιώσεων οι δύο Alfa Romeo Estrema επωφελούνται και από σειρά αισθητικών αλλαγών οι οποίες αποσκοπούν να υπογραμμίσουν τη διαφορετικότητά τους αλλά και να την ενισχύσουν. Υπό αυτό το σκεπτικό, οι εξωτερικοί καθρέφτες και η γρίλια κατασκευάζονται από ελαφρύ ανθρακόνημα ενώ οι νέου σχεδιασμού τροχοί και οι δαγκάνες των φρένων βάφονται σε μαύρη απόχρωση συντείνοντας σε μια πιο «απειλητική» εμφάνιση.
Στο εσωτερικό, τα καθίσματα επενδύονται ως standard από δέρμα Alcantara που διακόπτεται από κόκκινες ραφές δημιουργώντας το απαραίτητο σπορ σκηνικό ενώ το εξοπλιστικό παλμαρέ τους συμπληρώνεται από ηχοσύστημα Harman Kardon.
Όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς, οι εκδόσεις Estrema είναι de facto τετρακίνητες και εφοδιάζονται με τους ισχυρότερους κινητήρες της γκάμας των δύο μοντέλων, δηλαδή των δίλιτρο turbo των 280 ίππων και το diesel μοτέρ με χωρητικότητα 2,2 λίτρων με απόδοση 210 ίππους οι οποίοι συμπληρώνονται από αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις