Άλλη μια διεθνής διάκριση για την Εθνική Τράπεζα
Το ψηφιακό άλμα της τράπεζας συνεχίζει να αποσπά σημαντικά βραβεία και αναγνώριση
- Μιας διαγραφής… μύρια έπονται για τη Ν.Δ.- Νέες εσωκομματικές συνθήκες και «εν κρυπτώ» υπουργοί
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
- Την άρση ασυλίας Καλλιάνου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής
- Οι καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων κατά τη διάρκεια της Black Friday
Άλλη μια σημαντική διάκριση προσέθεσε στο ιστορικό της η Εθνική Τράπεζα, αυτή τη φορά μέσω της βράβευσής της σε πρόσφατη εκδήλωση του Economist με θέμα την Τεχνολογία και την Καινοτομία.
Στη διάρκεια των τελευταίων τριών ετών, η Τράπεζα έχει επιτύχει ένα σημαντικό ψηφιακό άλμα, αναπτύσσοντας μια σειρά από πρωτοποριακές υπηρεσίες ηλεκτρονικής τραπεζικής με επίκεντρο τη βέλτιστη εξυπηρέτηση. Η στρατηγική αυτή τώρα απέσπασε το βραβείο «Enabling excellent customer experience through technology and innovation Award» του Economist.
Παραλαμβάνοντας το σημαντικό βραβείο, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Τράπεζας, Παύλος Μυλωνάς, τόνισε ότι πρόκειται για μια αναγνώριση της μεγάλης επένδυσης που έχει πραγματοποιήσει και συνεχίζει να πραγματοποιεί συστηματικά η Τράπεζα στην τεχνολογία, έχοντας ήδη αποκτήσει περισσότερους από 2 εκατ. ενεργούς ψηφιακούς πελάτες, με μερίδιο αγοράς 32%.
Στην ίδια εκδήλωση βραβεύτηκαν και έξι ακόμη από τις μεγαλύτερες ελληνικές επιχειρήσεις σε κλάδους όπως η ενέργεια, οι τηλεπικοινωνίες, η ναυτιλία και οι κατασκευές, οι οποίες έχουν να επιδείξουν τεχνολογικά επιτεύγματα, ιδίως στο δύσκολο διάστημα της πανδημίας, όταν η τεχνολογία απέκτησε ακόμη πιο κρίσιμη σημασία για τους πελάτες των επιχειρήσεων, τους εργαζόμενους και την οικονομία.
Για την Εθνική, πάντως, οι βραβεύσεις τείνουν να μετατραπούν σε συνήθεια. Αξίζει δε να αναφέρουμε ότι το τελευταίο εξάμηνο, η Εθνική Τράπεζα κατόρθωσε να αποσπάσει πολλαπλές αντίστοιχου μεγέθους βραβεύσεις και διακρίσεις, τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο.
Συγκεκριμένα, η Εθνική:
- Αναδείχθηκε ως «Τράπεζα της χρονιάς στην Ελλάδα, από το έγκριτο περιοδικό The Banker
- Διακρίθηκε στα World Finance Digital Banking Awards
- Διακρίθηκε στα Digital Finance Awards 2022
- Διακρίθηκε στα e-volution Awards 2022
- Διακρίθηκε στα Mobile Excellence Awards 2022
- Διακρίθηκε στα Impact BITE Awards 2021.
Με τον τρόπο αυτό η υποστήριξή της προς την ταχύτερη μετάβαση της ελληνικής επιχειρηματικότητας στη νέα ψηφιακή εποχή και η έμφαση που δίνει διαχρονικά στη βέλτιστη εξυπηρέτηση των πελατών της δικαιώνεται, κι έτσι μπορεί να συνεχίσει να επιμένει στις συστηματικές επενδύσεις σε τεχνολογίες αιχμής και στην ανάπτυξη χρηστικών ψηφιακών προτάσεων.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι η φιλική προς τον χρήστη digital τραπεζική εμπειρία της Εθνικής Τράπεζας έχει αναπτυχθεί επί μιας στρατηγικής πέντε πυλώνων, που περιλαμβάνει:
- Την ενημέρωση και εκπαίδευση των πελατών για τις ψηφιακές δυνατότητες, μέσα από δράσεις όπως το «Μάθε με την Εθνική».
- Την εγγραφή νέων πελατών στην τράπεζα αποκλειστικά online, μέσω μιας απλής και φιλικής διαδικασίας που μπορεί να ολοκληρωθεί σε οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας, ακόμη και από το κινητό τηλέφωνο.
- Την ενίσχυση της σχέσης του πελάτη με την τράπεζα, μέσα από μια σειρά εργαλείων και υπηρεσιών όπως ο προσωπικός οικονομικός προγραμματιστής.
- Την κάλυψη αναγκών με online προϊόντα και υπηρεσίες, για ιδιώτες και επιχειρήσεις, κάθε στιγμή της ημέρας και χωρίς να απαιτείται επίσκεψη σε κατάστημα.
- Τις εξειδικευμένες υπηρεσίες για επιχειρήσεις μέσω APIs, σε συνεργασία με τις κορυφαίες τεχνολογικά λύσεις ERP της αγοράς για μικρές εταιρείες με customized υλοποιήσεις για μεγάλες επιχειρήσεις.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις