Rolls-Royce Spectre: Ηλεκτρικό φάσμα επί… πάγου
H βρετανική φίρμα «αναμεταδίδει» εικόνες και στοιχεία από τη διαδικασία εξέλιξης του πρώτου ηλεκτροκίνητου μοντέλου της, Spectre, εν όψει της σύντομης ολοκλήρωσής της με δεδομένο ότι αναμένεται να παρουσιαστεί στις αρχές του 2023
Η Rolls-Royce ανακοίνωσε ότι μόλις ολοκλήρωσε την διαδικασία χειμερινών δοκιμών εξέλιξης του Spectre η οποία περιλάμβανε μεταξύ άλλων, την έκθεσή του σε θερμοκρασίες έως και -40 βαθμών Κελσίου που πραγματοποιήθηκε με φόντο τα τοπία του σκανδιναβικού βορρά.
Σύμφωνα με τις συστάσεις, πλέον το Spectre μπαίνει στην τελική ευθεία ο…τερματισμός της οποίας βρίσκεται στο 2023 οπότε και το πολυτελές μοντέλο αναμένεται να παρουσιαστεί επισήμως.
Σε ό,τι αφορά τον κύκλο δοκιμών που μόλις ολοκληρώθηκε, σύμφωνα με τις συστάσεις οι μηχανικοί της βρετανικής φίρμας επικεντρώθηκαν στην βελτιστοποίηση του συστήματος κλιματισμού, των ελαστικών μερών με φόντο τις συνθήκες χαμηλών θερμοκρασιών καθώς και στην ανάλυση και τον περιορισμό των επιπέδων θορύβου και των κραδασμών. Επίσης, ελέγχθηκε διεξοδικά η συμπεριφορά του ηλεκτρικού συνόλου και του πλαισίου προκειμένου να διασφαλιστεί η ορθή συμπεριφορά τους ακόμα και υπό ακραίες κλιματικές συνθήκες.
Το Spectre θα έχει ως αφετηρία μια τροποποιημένη εκδοχή του αλουμινένιου χωροδικτυώματος όπου βασίζονται και τα υπόλοιπα μοντέλα της φίρμας που χαρακτηρίζεται από την Rolls-Royce ως η πιο προηγμένη εκδοχή της συγκεκριμένης πλατφόρμας. Ενδεικτικά, οι Βρετανοί αναφέρουν ότι για την ηλεκτροκίνητη έκδοση χρειάζονται πάνω από 5 χιλιόμετρα καλωδίωσης έναντι 1,5 χιλιομέτρου που συνήθως χρειάζεται στα μοντέλα με κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Μένοντας στην πληθωρική καλωδίωση, αξίζει να σημειωθεί ότι όπως διευκρινίζει η βρετανική φίρμα, αξιοποιήθηκε ένα καινοτόμο σύστημα καναλιών τα οποία εκτός από το να φιλοξενεί τα καλώδια, φροντίζουν να συνεισφέρουν και στην καλύτερη ηχομόνωση.
Σε ό,τι αφορά την εξωτερική της εμφάνιση, το Spectre έχει σχεδιαστεί υπό το σκεπτικό να αποτελέσει κατά κάποιο τρόπο, πνευματικό ή μάλλον ορθότερα, υλικό απόγονο της Phantom Coupe, υιοθετώντας αναλόγως επιβλητικές διαστάσεις. Ενδεικτικά επίσης θα χρησιμοποιεί τροχούς 23 ιντσών, τους μεγαλύτερους που απαντώνται σε coupe μοντέλο.
Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί φυσικά και στην αεροδυναμική η οποία συνοψίζεται σε συντελεστή οπισθέλκουσας 0.26, μέγεθος που για να επιτευχθεί δεν άφησε ανέπαφο ούτε το έμβλημα Spirit of Ecstasy που έχει ανασχεδιαστεί επί το αεροδυναμικότερο στην προκειμένη περίπτωση.
- Τραμπ και ελληνοτουρκικά – Τι πιστεύουν οι Έλληνες, ένας πρώην διπλωμάτης των ΗΠΑ και ένας πανεπιστημιακός
- Masdar: Με όχημα την ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ σχεδιάζει off shore αιολικά και φωτοβολταϊκά 6 GW σε Ελλάδα και Ισπανία
- Διαγραφή Σαμαρά: Κάνει ζυμώσεις για κόμμα – Όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά
- Μέσω ΑΣΕΠ οι προσλήψεις στη Δημοτική Αστυνομία
- Ο Φουκώ διαβάζει Χέγκελ
- Βατικανό: Μπορείτε να περιηγηθείτε ψηφιακά στη Βασιλική του Αγίου Πέτρου χάρη στην τεχνητή νοημοσύνη