Η σουηδική φίρμα με το δυσπρόφερτο όνομα, δίνει το πρώτο δείγμα γραφής από το νέο της δημιούργημα, ονόματι Gemera. Το εξωτικό τετράτροχο παρουσιάζεται μέσω ενός video από τις δοκιμές εξέλιξής του και όπου, μεταξύ άλλων, ακούγεται για πρώτη φορά ο τρικύλινδρος κινητήρας εσωτερικής καύσης τον οποίο θα αξιοποιεί ως μέρος του plug-in υβριδικού του συνόλου.

Όπως είναι ήδη γνωστό, πλην του plug-in υβριδικού συνόλου, το Gemera θα είναι κατά πολύ χρηστικότερο σε σχέση με τα συνήθη μοντέλα της Koenigsegg καθώς θα είναι τετραθέσιο, έχοντας τη δυνατότητα να «φιλοξενήσει ένα οδηγό δοκιμών και τρεις μηχανικούς κατά τη διάρκεια των δοκιμών του» όπως σημειώνει ο επικεφαλής της σουηδικής φίρμας, Christian von Koenigsegg.

Αυτό δεν θα σημαίνει φυσικά μικρότερες επιδόσεις καθώς ήδη έχει ανακοινωθεί χρόνος επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα, 1,9 δευτερολέπτων και μέγιστη ταχύτητα 400 χλμ./ώρα.

Συνυπεύθυνο για τα παραπάνω μεγέθη θα είναι ένα plug-in υβριδικό σύνολο το οποίο έχει εξελιχθεί από την σουηδική φίρμα το οποίο θα συνδυάζεται τον παραπάνω τρικύλινδρο κινητήρα με χωρητικότητα 2,0 λίτρων με τρία ηλεκτρικά μοτέρ, προσφέροντας συνδυαστική ισχύ 1.700 ίππων και 3.500 Nm ροπής.

Ιδιαίτερη μνεία κάνει η σουηδική φίρμα στον τρικύλινδρο κινητήρα των 2,0 λίτρων τον οποίο αποκαλεί «φιλικό γίγαντα» σημειώνοντας ότι πρόκειται για ένα καινοτόμο μοτέρ που εξασφαλίζει μειωμένη κατανάλωση έως και 15-20% σε σχέση με ένα τυπικό κινητήρα αντίστοιχου κυβισμού ενώ υπόσχεται, χαμηλότερες έως και κατά 60% εκπομπές ρύπων κατά τη διαδικασία της κρύας εκκίνησης.

Ο λόγος είναι η σχεδίαση του κινητήρα που δεν διαθέτει εκκεντροφόρους. Αυτοί υποκαθίστανται από ένα ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου που διαχειρίζεται τις βαλβίδες μέσω ενός υδροπνευματικού συστήματος. Έτσι, επί της ουσίας οι βαλβίδες εισαγωγής και εξαγωγής ανοίγουν και κλείνουν με βάσει τις εκάστοτε συνθήκες αλλά και την οδική συμπεριφορά, προσφέροντας κατά περίπτωση την μεγιστοποίηση των επιδόσεων ή χαμηλή κατανάλωση και μειωμένες εκπομπές ρύπων.

Το σύνολο συμπληρώνει η παρουσία μπαταρίας 16,6 kWh η οποία θα εξασφαλίζει στο Gemera και ηλεκτρική αυτονομία 50 χλμ. Το σουηδικό υπεραυτοκίνητο θα διαθέτει δεξαμενή καυσίμου 75 λίτρων κάτι που σημαίνει ότι η συνδυαστική αυτονομία του θα φτάνει έως και τα 620 χλμ.

Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης θα συνδυάζεται με κιβώτιο μονής σχέσεως το οποίο θα μεταδίδει την ισχύ στον μπροστινό άξονα μέσω ενός στρεπτικού άξονα. Συνδέεται με τον κινητήρα μέσω ενός υδραυλικού συστήματος αντίστοιχου μετατροπέα ροπής. Τους πίσω τροχούς αναλαμβάνουν να κινούν οι τρεις ηλεκτροκινητήρες.

Εξίσου σοφιστικέ είναι και τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του Gemera που διαθέτει επίσης σύστημα διαχείρισης ροπής, τετραδιεύθυνση, ρυθμιζόμενα αμορτισέρ που θα προσφέρουν και την ρύθμιση της απόστασης από το έδαφος καθώς και ένα σετ από αεριζόμενα carbon κεραμικά δισκόφρενα.
Επίσης αξίζει να σημειωθεί ότι χάρη στα αλουμινένια υποπλαίσια και το ανθρακονημάτινο momocoque, το βάρος του σουηδικού hypercar περιορίζεται σε μόλις 1.850 κιλά.

Πλην των επιδόσεων, οι δυνητικοί ιδιοκτήτες του θα μπορούν να επωφεληθούν και από υψηλά επίπεδα άνεσης και πολυτέλειας καθώς πλην της τετραθέσιας διάταξης το Gemera θα διαθέτει συστήματα infotainment μπροστά και πίσω, Wi-Fi, σύστημα επαγωγικής φόρτισης smartphones, ηχοσύστημα έντεκα ηχείων, φώτα διαβάσματος, σύστημα τριζωνικού κλιματισμού, θερμαινόμενες/ψυχόμενες ποτηροθήκες και άνετα καθίσματα από αφρό μνήμης.
Σύμφωνα με τις συστάσεις το Gemera θα κατασκευαστεί σε 300 μονάδες οι οποίες σύμφωνα με τις πληροφορίες θα διατεθούν προς περίπου δύο εκατομμύρια ευρώ.