Η νέα Mercedes-AMG GT… στο τετράγωνο
H εξέλιξη της νέας γενιάς του γερμανικού sportscar πραγματοποιείται με πυρετώδεις ρυθμούς φέρνοντας ενώπιον του φωτογραφικού φακού την V8 GT 63 έκδοση αλλά και την «βασική» η οποία αναμένεται να αξιοποιήσει V6 κινητήρα σε συνδυασμό με υβριδική τεχνολογία
Φωτογραφίες: Automedia
Μετά την έλευση της SL η οποία αποτελεί πλέον αποκλειστική δικαιοδοσία του Affalterbach, υιοθετώντας ένα δυναμικότερο προσανατολισμό από ποτέ, η Mercedes-AMG επικεντρώνεται στην εξέλιξη της δεύτερης κατά σειρά και ακόμα πιο σκληροπυρηνικής AMG GT.
H νέα γενιά του γερμανικού sportscar θα έχει ως αφετηρία μια νέα αρχιτεκτονική η οποία έχει ήδη παρουσιάσει τα διαπιστευτήρια της μέσω της SL. Ο λόγος για το αλουμινένιο χωροδικτύωμα MSA, σχεδιασμένο εξαρχής, από λευκό χαρτί, το οποίο θα διαδραματίσει το δικό του ρόλο στη δημιουργία μιας ακόμα πιο σπορ και δυναμικής ενσάρκωσης της AMG GT.
Στην συγκεκριμένη περίσταση, ο φωτογραφικός φακός εντόπισε την έκδοση GT 63 η οποία θα επωφεληθεί από V8 κινητήρα αλλά και μια νέα «βασική» έκδοση η οποία θα υιοθετήσει τα διακριτικά GT 53 ή GT 55 αναλόγως με τον κινητήρα που, τελικά, θα αξιοποιηθεί.
Στην περίπτωση των διακριτικών GT 53, το σύνολο αναμένεται να ακολουθήσει τα πρότυπα της τετράθυρης ομώνυμης έκδοσης όπου, με την συνδρομή ενός V6 συνδυασμένου με ηλεκτρικό μοτέρ, αποδίδει 435 ίππους.
Αν όμως η βασική έκδοση της AMG GT υιοθετήσει τελικά τα διακριτικά GT 55, η ισχύς της αναμένεται να προέλθει από έναν V8 κινητήρα με απόδοση 476 ίππων όπως ισχύει και για την SL 55.
Όπως και να έχει με τη βάση της γκάμας, στην κορυφή δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η παρουσία του V8 κινητήρα των 4,0 λίτρων σε μια εκδοχή με ισχύ που θα ξεπεράσει τους 600 ίππους, προκειμένου να δημιουργηθεί η απαραίτητη απόσταση ανάμεσα στις εκδόσεις “63” των SL και AMG GT.
Οφείλουμε να σημειώσουμε ωστόσο ότι, όπως έχει ήδη ανακοινωθεί και για την SL, η AMG GΤ θα αποκτήσει πρόσβαση σε plug-in υβριδική τεχνολογία με την μορφή μιας πανίσχυρης έκδοσης με τα διακριτικά E-Performance η οποία θα αξιοποιεί V8 κινητήρα επικουρούμενο από ηλεκτρική τεχνολογία, προσφέροντας ισχύ που θα ξεπερνά τους 800 ίππους.
Σε σχεδιαστικό επίπεδο, βάσει του φωτογραφικού φακού, οι ανασχεδιασμένες επιφάνειες της νέας AMG GT συντείνουν στον επιπλέον δυναμισμό που επιθυμεί να εμφυσήσει η φίρμα. Χαρακτηριστικά δείγματα το πιο έντονα κεκλιμένο παρμπρίζ που συνδυαστικά με την οροφή της και το παραδοσιακά μακρύ καπό, εξασφαλίζει ένα ακόμα πιο αιχμηρό προφίλ και οι ακόμα πιο έντονα ανάγλυφοι θόλοι.
Το στοιχείο που διαχωρίζει τις δύο εκδόσεις σε αυτή την φάση είναι η παρουσία διαφορετικών απολήξεων για την εξάτμιση με την βασική έκδοση να υιοθετεί στρογγυλές απολήξεις και την GT 63 τραπεζοειδείς.
Ανεξαρτήτως έκδοσης, δεδομένη αναμένεται η παρουσία του συστήματος τετρακίνησης 4Matic+ το οποίο όμως στην περίπτωση της AMG GT αναμένεται να επιτρέπει, μέσω των προγραμμάτων οδήγησης, την κατανομή έως και του 100% της διαθέσιμης ροπής στον πίσω άξονα προς όφελος μιας πιο δυναμικής συμπεριφοράς. Τα χαρακτηριστικά της θα συμπληρώσει επίσης σύστημα τετραδιεύθυνσης αλλά και η ενεργή ρυθμιζόμενη ανάρτηση καθώς και το σύστημα ελέγχου Active Ride Control.
Ριζικές διαφορές επιφυλάσσει και το εσωτερικό της νέας AMG GT το οποίο αναμένεται να ακολουθήσει την σχεδιαστική και την τεχνολογική γραφή της SL με κυρίαρχη της κάθετου προσανατολισμού οθόνης των 11,9 ιντσών για το infotainment.
Αυτό που δεδομένα δεν θα διαθέτει η νέα AMG GT θα είναι μια ανοιχτή έκδοση, καθώς κάτι τέτοιο θα «αδικούσε» την νέα SL η οποία πλέον προέρχεται από το Affalterbach.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις