Αγοράζουν «δεύτερο χέρι» οι Έλληνες καταναλωτές
Τι αποκαλύπτει έρευνα
Με όλο και δυσκολότερες συνθήκες στην αγορά, οι Έλληνες καταναλωτές αναζητούν πολύ πιο συστηματικά τις καλύτερες ευκαιρίες στα ψώνια και στις αγορές τους.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της Έρευνας Profiles από την Focus Bari | YouGov:
– Οκτώ στους δέκα Έλληνες αξιοποιούν ειδικές προσφορές, εκπτωτικά κουπόνια, ηλεκτρονικούς εκπτωτικούς κωδικούς, με τους τελευταίους να αποτελούν την πιο δημοφιλή μορφή αξιοποίησης των αγοραστικών ευκαιριών που προσφέρουν οι επιχειρήσεις στους καταναλωτές τους.
-Ένας στους δύο Έλληνες έχουν αγοράσει τουλάχιστον ένα είδος από πηγή μεταχειρισμένων ειδών / δεύτερο χέρι μέσα στους τελευταίους τρεις μήνες.
– Επτά στους δέκα Έλληνες δηλώνουν πολύ πιο προσεκτικοί με τα οικονομικά τους σε σχέση με παλιότερες εποχές, ενώ αντίστοιχη αναλογία δηλώνουν πως αναζητούν και προτιμούν τα είδη που είναι σε ειδικές προσφορές ή στις χαμηλότερες δυνατές τιμές.
– Τέλος, ακολουθούν προγράμματα πιστότητας (loyalty) των μαρκών, καθώς πιστεύουν πως είναι ένας καλός τρόπος επιβράβευσης μιας επιχείρησης στους πελάτες της
- Παναθηναϊκός: Αυτή είναι η αντίπαλος του στα play offs του Conference League
- Ισραήλ: Ο στρατός διαψεύδει δημοσίευμα της Haaretz για πυροβολισμούς αμάχων στη Γάζα
- Αυγενάκης: Την επανένταξή του στην κοινοβουλευτική ομάδα της ΝΔ ανακοίνωσε ο Μητσοτάκης
- Νέα Αριστερά: Το σχόλιο για την ιθαγένεια στην τέως βασιλική οικογένεια και η αντίθεση με τους μετανάστες
- «Η όλη κεντροαριστερά» και στη Θεσσαλονίκη για το βιβλίο Κοτσακά – Τσιόκα
- Νίκος Οικονομόπουλος: Γιατί ακυρώνονται οι εμφανίσεις του στο νυχτερινό κέντρο