Αγοράζουν «δεύτερο χέρι» οι Έλληνες καταναλωτές
Τι αποκαλύπτει έρευνα
Με όλο και δυσκολότερες συνθήκες στην αγορά, οι Έλληνες καταναλωτές αναζητούν πολύ πιο συστηματικά τις καλύτερες ευκαιρίες στα ψώνια και στις αγορές τους.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της Έρευνας Profiles από την Focus Bari | YouGov:
– Οκτώ στους δέκα Έλληνες αξιοποιούν ειδικές προσφορές, εκπτωτικά κουπόνια, ηλεκτρονικούς εκπτωτικούς κωδικούς, με τους τελευταίους να αποτελούν την πιο δημοφιλή μορφή αξιοποίησης των αγοραστικών ευκαιριών που προσφέρουν οι επιχειρήσεις στους καταναλωτές τους.
-Ένας στους δύο Έλληνες έχουν αγοράσει τουλάχιστον ένα είδος από πηγή μεταχειρισμένων ειδών / δεύτερο χέρι μέσα στους τελευταίους τρεις μήνες.
– Επτά στους δέκα Έλληνες δηλώνουν πολύ πιο προσεκτικοί με τα οικονομικά τους σε σχέση με παλιότερες εποχές, ενώ αντίστοιχη αναλογία δηλώνουν πως αναζητούν και προτιμούν τα είδη που είναι σε ειδικές προσφορές ή στις χαμηλότερες δυνατές τιμές.
– Τέλος, ακολουθούν προγράμματα πιστότητας (loyalty) των μαρκών, καθώς πιστεύουν πως είναι ένας καλός τρόπος επιβράβευσης μιας επιχείρησης στους πελάτες της
- ΗΠΑ: Μάρτυρας κατέθεσε πως ο εκλεκτός του Τραμπ για Γενικός Εισαγγελέας έχει κάνει σεξ με ανήλικο
- Μεξικό: Ο αγώνας της κατά της ατιμωρησίας για τις γυναικοκτονίες την οδήγησε ως τον ΟΗΕ
- Βενεζουέλα: Αποφυλακίστηκαν συλληφθέντες των μετεκλογικών επεισοδίων μέχρι τη δίκη
- IBM: Επιχειρηματικές επενδύσεις στην τεχνητή νοημοσύνη με γνώμονα τα κριτήρια ESG
- Κυβερνοασφάλεια: Η T-Mobile έπεσε θύμα Κινέζων χάκερ
- Spirit AeroSystems: Οικονομική «ένεση» 350 εκατ. δολαρίων από την Boeing