Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
ps. post
scriptum

Οι γνωστοί «γνωστοί» έσπασαν πάλι την απεργία της ΕΣΗΕΑ

BMW M3 CS: Αναζητώντας νέες… κορυφές

BMW M3 CS: Αναζητώντας νέες… κορυφές

Η βαυαρική φίρμα εξελίσσει την κορυφαία CS έκδοση της ήδη σπορ προδιαγραφών M3 και όπως επιβάλλουν οι συνήθειες της BMW θα προσφέρει ακόμα υψηλότερη ισχύ και πιο σκληροπυρηνικές ρυθμίσεις

Φωτογραφίες: Automedia

H βαυαρική φίρμα εξελίσσει μια ακόμα πιο δυναμική και σκληροπυρηνική έκδοση της τετράθυρης Μ3 η οποία και εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό να πραγματοποιεί δοκιμές εξέλιξης στο ταιριαστό περιβάλλον του Nurburgring.

O λόγος για την έκδοση με τα διακριτικά CS η οποία θα επωφεληθεί από μια σειρά αναβαθμίσεων που θα εστιάσουν στο πλαίσιο, τον κινητήρα αλλά και στην μείωση του βάρους με την εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων με στόχο, φυσικά, υψηλότερες επιδόσεις.

 Όσοι είναι εξοικειωμένοι με το είδος των CS και CSL εκδόσεων των Μ της BMW, θα παρατηρήσουν εύκολα την επιθετικότερη προσέγγιση στην όψη της όπου ξεχωρίζουν το σαφώς μεγαλύτερο spoiler, οι αυξημένες και διαφορετικά σχεδιασμένες εισαγωγές αέρα στην χαμηλότερη γρίλια καθώς και τα κίτρινου χρώματος φώτα ημέρας τα οποία οι Βαυαροί σχεδιάζουν να εντάξουν σε όλα τα μοντέλα του τμήματος Μ, δημιουργώντας ένα επιπλέον χαρακτηριστικό γνώρισμα.

Το παντελώς ακαμουφλάριστο πίσω τμήμα δεν εμφανίζει αλλαγές σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή έκδοση της Μ3 ενώ το καμουφλάζ στις γυάλινες επιφάνειες προφανώς φιλοδοξεί να κρύψει τα νέα bucket καθίσματα. Αυτό που επίσης δεν διακρίνεται είναι η ποσότητα των ανθρακονημάτων στις επιφάνειες του αμαξώματος αν και η παρουσία τους σε μεγάλο βαθμό, θεωρείται δεδομένη μιας και αυτό επιβάλλουν οι συνήθειες της BMW για τις πιο σκληροπυρηνικές εκδόσεις των μοντέλων της.

Σε ό,τι αφορά το κρίσιμο στοιχείο του κινητήρα, οι τελευταίες πληροφορίες θέλουν τον εξακύλινδρο κινητήρα των 3,0 λίτρων να αυξάνει την απόδοσή του στους 540 ίππους.. Αυτό σημαίνει ότι θα αποδίδει 30 ίππους επιπλέον σε σχέση με την έκδοση Competition των 510 ίππων. Βέβαια με δεδομένη την γενναιόδωρη ιπποδύναμη, η ισχύς θα μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς με την συνδρομή ενός αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων.

Προς το παρόν δεν υπάρχουν ακριβείς πληροφορίες για την αποκάλυψή της, ωστόσο με δεδομένο ότι η παραγωγής της θα ξεκινήσει τον Μάρτιο του 2023, η πρεμιέρα της θα πραγματοποιηθεί πιθανότατα έως τα τέλη της χρονιάς.

Must in

Η Generation Rent ασφυκτιά – Το 60% του μισθού για ένα τριάρι

H γενιά των ενοικιαστών ή Generation Rent, αναγκάζεται να πληρώνει ως και το 60% ενός μέσου μισθού για όλο και πιο μικρά διαμερίσματα. Ο ένας στους τέσσερις δυσκολεύεται να πληρώσει το νοίκι.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2024