MINI 3-door: Η μία όψη του νομίσματος
Η συμβατική έκδοση με κινητήρα εσωτερικής καύσης του νέου τρίθυρου ΜΙΝΙ δίνει το στίγμα της από τα πεδία δοκιμών
- «Ειρωνικός, σαρκαστικός, λες και έχει κάνει κατόρθωμα» - Σοκάρουν οι περιγραφές για τον αστυνομικό της Βουλής
- «Πνιγμός στα 30.000 πόδια» - Αεροπλάνο άρχισε να πλημμυρίζει εν ώρα πτήσης [Βίντεο]
- Δημήτρης Ήμελλος: Το τελευταίο αντίο στον αγαπημένο ηθοποιό -Τραγική φιγούρα η μητέρα του
- «Πρέπει να κάνουν δήλωση ότι σέβονται το πολίτευμα» - Οι όροι για να πάρουν την ιθαγένεια οι Γλύξμπουργκ
Φωτογραφίες: Automedia
Η ΜΙΝΙ έχει εκφράσει την πρόθεσή της να μετατραπεί σε μια εξολοκλήρου ηλεκτροκίνητη φίρμα έως το 2030. Μέχρι τότε ωστόσο, όπως άλλωστε και η συντριπτική πλειονότητα των κατασκευαστών, θα ακολουθήσει μια μεικτή στρατηγική διαθέτοντας στην γκάμα της αμιγώς ηλεκτρικά όσο και συμβατικά μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Παράδειγμα αυτής της στρατηγικής στην πράξη θα αποτελέσει η νέα γενιά του 3θυρου MINI το οποίο, επί της ουσίας, θα ενσαρκωθεί σε δύο ξεχωριστά μοντέλα που θα μοιράζονται παρόμοια εμφάνιση αλλά θα έχουν ως αφετηρία διαφορετική τεχνολογία.
Εν προκειμένω, οι συγκεκριμένες λήψεις του φωτογραφικού φακού αποτυπώνουν την βενζινοκίνητη έκδοση του μοντέλου η οποία από σχεδιαστικής άποψης, εξακολουθεί να εμπίπτει στην γνώριμη αισθητική γραμμή του μέχρι σήμερα γνωστού μοντέλου διαθέτοντας στρογγυλά φωτιστικά σώματα μπροστά, τετραγωνισμένα πίσω και παρόμοιες αναλογίες που όμως «κρύβουν» αυξημένες διαστάσεις.
Για την ακρίβεια, το ΜΙΝΙ 3-door αναμένεται να αυξήσει το μήκος όσο και το μεταξόνιο του ενώ θα επωφεληθεί και από μεγαλύτερα μετατρόχια. Στην αθέατη πλευρά του θα βρεθεί η μετεξέλιξη της εμπροσθοκίνητης πλατφόρμας UKL1 η οποία ονομάζεται UKL2. Επίσης όπως έχει ήδη γίνει γνωστό, τα χαρακτηριστικά του θα συμπληρώσει ένα νέας γενιάς σύστημα traction control το οποίο θα φροντίσει να διατηρεί την αιχμηρή οδική συμπεριφορά για την οποία είναι διάσημα τα MINI.
Προς το παρόν δεν υπάρχουν επίσημες πληροφορίες για την γκάμα κινητήρων, αν και το επικρατέστερο σενάριο είναι το νέο ΜΙΝΙ να επωφεληθεί από νέες εκδοχές των τρικύλινδρων και τετρακύλινδρων κινητήρων με τους οποίους ήδη εφοδιάζεται, βελτιωμένες σε ό,τι αφορά την αποδοτικότητά τους και τις περιβαλλοντικές περγαμηνές τους.
Οι συμβατικές εκδόσεις του νέου ΜΙΝΙ αναμένεται να είναι αυτές που θα αναλάβουν το βάρος των συστάσεων για τη νέα γενιά του η οποία θα κάνει την εμφάνισή της το 2023. Η ηλεκτροκίνητη έκδοση θα ακολουθήσει σε δεύτερο χρόνο μέσα στην ίδια χρονιά.
Βάσει των όσων έχουν γίνει γνωστά για το ΜΙΝΙ ΕV, η βασική έκδοση θα επωφεληθεί από μπαταρία 40 KWh η οποία αναμένεται να προσφέρει αυτονομία κοντά στα 300 χλμ. ενώ θα υπάρξει και μια δεύτερη και ισχυρότερη επιλογή, με απόδοση που θα ξεπερνά τους 200 ίππους και μπαταρία 50 kWh η οποία θα αυξάνει την ηλεκτρική αυτονομία σε 400 χλμ.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις